PDA

View Full Version : Gorillaz



sjoerd5
16 april 2010, 09:10
Nog meer fans hier?
Op de nieuwe plaat staan weer een paar prachtige dingen.
Ik vind het een mooi project.

M Kactus
16 april 2010, 09:41
Ja, ik ben eigenlijk ook wel een grote fan. Toen ik het eerste album hoorde, was ik nog niet overtuigd (is ook al wel een tijdje geleden), maar ik ben helemaal mee. Vooral de baslijnen zijn subliem. Het nieuwe album is nòg vreemder dan de vorige, maar da's net leuk, met heel herkenbare deuntjes en heel bizarre dingen. Ik zou ze wel eens live willen zien!

Wiellem
16 april 2010, 11:40
Nieuwe album vind ik wel wat minder dan de oude albums maar nog zeker erg fijne autorijdmuziek :)

sjoerd5
16 april 2010, 12:37
Het nieuwe album moet even inwerken.
Maar dat had ik ook met de vorige albums.
Gorillaz: de meesters van groeiplaten.

Pepe
16 april 2010, 13:05
Als oude lul die nog steeds zijn punk/prog/funk en jazzrock collectie uit de seventies koestert: de Gorillaz is voor mij samen met Radiohead het leukste van het afgelopen decennium.
Het nieuwe album mist vooralsnog pareltjes als Every planet we reach is dead, El Manana, Latin Simone en New Genious maar ze zouden er zomaar op kunnen staan, ze komen langzaam naar boven inderdaad.

M Kactus
16 april 2010, 14:30
Inwerken is wel het woord. Ik heb hem nu al een paar keer beluisterd, en in het begin vond ik het eerste nummer, White Flag, met dat orkest, maar niks. Nu is het een van mijn favorieten van de plaat. Naast Superfast Jellyfish dan.

Maar onlangs zag ik toevallig de nieuwe clip (ik ben niet zo van de clips). Doet Bruce Willis daar toch in mee, zeker! Ik vond het wel cool:
http://farm5.static.flickr.com/4071/4401831142_2a3d1406d8.jpg