PDA

View Full Version : 2 Juni: Evergrey (De Boerderij)



Steven Otto
16 april 2010, 00:41
Jawel, 2 juni speelt Evergrey in de Boerderij (Zoetermeer).

http://www.cultuurpodiumboerderij.nl/component/option,com_events/task,view_detail/agid,403/year,2010/month,06/day,02/Itemid,66/catids,17%7C14%7C15/

Lijkt me echt superdik om die band live mee te maken.

Anders Destium
18 april 2010, 00:25
Het is op 2 juni als ik het goed begrijp, niet de 12e!

Zelf denk ik dat ik er niet bij ben. De 5e ga ik op vakantie en het weekend ervoor ben ik ook weg. Evergrey heeft haar muziek goed in elkaar zitten, maar het komt op mij altijd wat tam over. Er spreekt geen passie uit.

Steven Otto
20 april 2010, 22:00
Ja, de 2e inderdaad! Mijn excuses. Ik alle vreugde een typfoutje gemaakt...

Morgen ga ik de kaartjes halen :)

Bassbitch
21 april 2010, 11:08
Typfout aangepast.

Steven Otto
21 april 2010, 12:06
Dankjewel :ok:

Steven Otto
26 mei 2010, 19:58
Shows in Spain and Portugal cancelled!
Due to a break-in in Evergrey’s tourbus all gigs in SPAIN and PORTUGAL are cancelled. Evergrey lost equipment and merchandise for a value BEYOND 35000 EUROS so it is impossible to continue… we pass Lyon on the way home and will use the equipment of the local support. MAYBE we can go home and get new equipment for the Holland shows and come back but this is still uncertain…

A list of ALL things stolen will be presented here together with the Police report.

More details on this soon…

To our Spanish and Portuguese fans we are extremely sorry but we have NO chance of making it with everything being stolen.
Nu maar hopen dat ze woensdag a.s. wel kunnen spelen...:nervous:

Anders Destium
26 mei 2010, 22:47
Dat is wel heel zuur zeg voor ze :( Zelfs als ze zouden spelen, weet ik niet hoe vrolijk ze zijn...

Steven Otto
26 mei 2010, 23:35
Ik geloof dat het niet 'zomaar' een inbraak is geweest.
Enkele statements van de manager:
someone stole over 30,000 euros of equipment:
(whole drums) (2/3 Caparison guitar) (and more more guitar equipment)

after all these fucking mess, they are afraid to continue the tour...the tour manager(WARPIG AGENCY) ran away with 7000 euros and the band believed it was him for stealing tools...

WE HOPE THAT THEY DO NOT DIE THE BAND ...is really a fucking difficult period ... Do not complain please.

Leuke tourmanager heb je dan en lekker verdacht als er ineens twee à drie Evergrey Signature Caparisons verschijnen op de 'markt'. Ik geloof dat er tot nu toe maar twee signatures verkocht zijn door Evergrey, aan particulieren.
Dit alles bij elkaar is niet echt motiverend voor ze, aangezien ze al bijna van plan waren om te stoppen voordat dit alles plaats vond :s
...toch maar stapeltje cd's scoren volgende week...

minoin
27 mei 2010, 12:28
Fock, ik wil er zeker weer heen. Ze hebben het inderdaad heel moeilijk, vorig jaar hetzelfde liefde. Toen was er niets gejat, maar konden ze (aangekomen in Amerika) niet in Amerika spelen omdat ze geen visum kregen. Toen hebben ze alsnog maar wat bij elkaar geraapt en zijn in Belgie komen spelen. Briljant optreden, wil ik niet missen!

Steven Otto
29 mei 2010, 14:48
Update:

totale lijst van gestolen spullen:
http://evergrey.net/wp-content/uploads/2010/05/policereport1-510x727.jpg
http://evergrey.net/wp-content/uploads/2010/05/policereport2-510x734.jpg
Weet ook meteen welke gear ze gebruik(t)en...:harmony:

Zoals het er nu naar uit ziet gaat de Gig van 2 juni wel door, maar ze moeten vanuit Zweden met een busje naar Nederland (15 uur reizen).