PDA

View Full Version : Beniewd, regio Schagen



MeneerJoost
15 april 2010, 21:33
Ik was benieuwd of er nog Rock, Indie, Britpop, Pop achtige bands opzoek zijn naar een gitarist.

Ben zelf 18 jaar, woon in Winkel en kan toch wel een aardig nootje spelen en ook nog wel een (klein?) solootje weggeven.

Nou ik hoor het wel (:

Oja! kan ook nog wel zingen, tweede stem is sowieso geen probleem en leadsinger tja dat hangt er natuurlijk vanaf wat jullie er zelf van vinden ;)

Chapzz
16 april 2010, 12:58
Heey, wij zijn een band die nog opzoek zijn naar een zanger. Twee gitaristen hebben we al. Wij spelen metal, stond niet in het lijstje maar als het je leuk lijkt kun je mailen naar thrashcan@hotmail.co.uk. We spelen metal a la Metallica, Megadeth enz

Greetz Kasper namens Thrashcan

MeneerJoost
17 april 2010, 19:53
Heej Kasper

Neej metal zingen of grunten dat is niets voor mij en ik zou toch graag zelf een partijtje gitaar spelen ;)

Maar bedankt voor het aanbod en succes met je bandje (:

Chapzz
17 april 2010, 23:37
Okeej prima jammer.

Succes met verder zoeken.
Greetz Kasper

lonneke
3 november 2010, 16:30
Wij, Drummer, Bassiste en zangeres zijn voor het compleet maken van onze band opzoek naar een enthousiaste gitarist met inzet.

Wij zijn tussen de 21 en 28 jaar. we spelen nummers van o.a. Anouk, Miss montreal, no doubt, baseballs, van dik hout en nog vele andere.

Ons doel is een gezellige band met de motivatie om regelmatig te repteren en op te treden in kroegen en op feesten en partijen.

Repeteren gaan we doen op donderdagavond in heerhugowaard of obdam.

vragen? mail ons!
lonneke@hummelink.net:lp: