PDA

View Full Version : Ddv



Misery Signals
14 april 2010, 13:19
Oftewel drie dikke vrienden (het zijn er intussen al vier geworden)

Repetitiesong opgenomen en thuis snel bass over gespeeld. Opnamekwaliteit is niet top en wat overstuurd (opname en achteraf inspelen met Boss Micro BR).
Bedoeling is dat de drummer naar bas opschuift en dat we een nieuwe drummer aantrekken, alsmede ook een goeie zanger(es). Volgende week wat cleaner opnemen.

http://users.telenet.be/bartmetde6snaren/Music/DDV%201.6.MP3

MS

Riky
15 april 2010, 11:23
Pakkend! Verder zou ik het wel iets minder voorspelbaar maken. Je kunt al wel beetje dromen wat er komt. Voor herkenbaarheid hoeft dat niet bij dit nummer, want daar is het rifje al goed genoeg voor.

Ik vind het wel tof.

Misery Signals
15 april 2010, 12:44
Dank je voor de commentaar. Zang gaat er ook nog wel wat op doen. Ik had geen zin om weer eens het warm water proberen te gaan uitvinden. Gewoon iets maken dat lekker in de oren klinkt à la Coldplay meets White Lies. Hopelijk trekken we hier zo een goeie zanger mee aan. Ik ben trouwens de enige met bandervaring, het is wel wat wennen in het begin moet ik zeggen.

MS

Riky
15 april 2010, 12:46
nou dat is wel gelukt. Coldplay hoor ik er niet in, maar snap helemaal wat je bedoeld denk ik. Succes met het zoeken van een zanger!

Misery Signals
15 april 2010, 12:51
Ja dat bombastische dat Coldplay heeft haha! Zanger in die stijl hopen we nog te versieren. Mercikes.

MS