PDA

View Full Version : Marshall Vintage Modern 2266 50 watt top



FenderPlayer
14 april 2010, 12:22
Beste allemaal!
Ik heb laatst bij iemand over een marshall vm2266 amp gespeeld:gitarist:, en was erg onder de indruk.
Nu heb ik erge GAS voor deze amp!
Maar ik wil mijn GAS even rationaliseren en wat meningen van mensen op het forum over deze amp, alsmede enige informatie.
De gewenste informatie houdt o.a. in;
Zijn er andere amps in dezelfde prijsklasse die volgens jullie 'beter' zijn(lees; vooral marshall tops)
Wat is een redelijke tweedehands prijs voor deze amp?(online is hij nieuw te koop voor 839,-)
Is er iemand die deze amp zelf heeft en zijn goede en/of slechte ervaringen ermee wil delen?
En aan allen die op deze amp gespeeld hebben/ hem gehoord hebben: wat vinden jullie ervan!
Haha veel tekst, maar punt is:vertel!:rockon:
Bij voorbaat dank voor de tijd en de (hopelijk nuttige) informatie!

PS. Nog een technische vraag erbij: is het mogelijk om met een a/b switch te wisselen tussen deze amp en m'n fender twin reverb'65RI?
Ik bedoel, kan dat over dezelfde speakers ofzo of moet ik dan nog een hele aparte kast meeslepen elke keer? Die Twin is al zo zwaar xD

Marc Oblivian
14 april 2010, 12:33
Misschien een tweedehands JCM 800 of met veel mazzel een JMP?
Wel tweedehands, maar ik weet niet of je dat wel wilt.

Henri H
14 april 2010, 12:42
GAS is erg moeilijk tegen te vechten, ik weet er alles van. ;)
De VM wordt over het algemeen als één v.d. betere moderne Marshalls gezien.
Maar ook de DSL/TSL/JVM zijn vrij populair, de JCM 900 wat minder, maar is ook kwestie van smaak en/of wat je gewend bent.
Van alle moderne Marshalls is de VM wel de minst veelzijdige omdat ie maar één kanaal heeft.

Wat je vraag over die speakers betreft: ik neem aan dat je de VM dan evt. op de speakers van de Twin wilt aansluiten?
Technisch gezien is dat wel mogelijk waarschijnlijk, maar dat vereist wel het één en ander aan (handgemaakte?) schakel-systemen, is dus erg lastig denk ik.

VanMeekeren
14 april 2010, 12:43
Ik heb zelf een VintageModern gehad. En ik kan je vertellen: Het is een heerlijke amp. Knal er 4 Greenbacks onder en gaan!

Met Strat en Les Paul: beide klinkt het fantastisch. Ik denk dat een VM zo ongeveer net onder de JCM800's zit, qua geluid. Niet beter dan de JCM800, maar wel beter dan bijvoorbeeld een DSL100.

Minder vond ik dat je niet kunt schakeleren tussen beide 'kanalen'

Wil je beter? --> JCM800/JMP. Maar je kunt goedkoper een VM nieuw kopen dan een degelijke JCM800/JMP tweedehands.


Van Meekeren

HaroldA
14 april 2010, 12:50
Ik speel over een JMP 2204 en de andere gitarist heeft een VM. Qua levendigheid, punch, helderheid en body wint mijn JMP hands down.

Dat wil overigens niet zeggen dat de VM een slechte amp is! Een JMP "leeft" gewoon iets meer IMHO.

VanMeekeren
14 april 2010, 13:07
Dat wil overigens niet zeggen dat de VM een slechte amp is! ...

Zeker niet. Ik vind VM's de beste Marshall's sinds de Jubilee's


Van Meekeren

JohnLord
14 april 2010, 13:09
Bij de Snaar in Heerenveen was een aantal Marshall-versterkers halve prijs, lijkt me de moeite waard om even te checken.

FenderPlayer
14 april 2010, 13:28
Bedankt voor de vele eerste reacties!
De JMP vind ik op veel fronten inderdaar beter, maar is mij iets te duur!
Ik heb nooit de JCM 800 en de VM2266 naast elkaar bespeeld, maar voor mijn gevoel ontlopen die twee elkaar weinig, en de VM is (volgens mij) goedkoper, en ik heb het gevoel dat ie iets veelzijdiger is. Nou ben ik geen fan van veel knoppen, hoe simpeler hoe beter IMO, maar vind de VM precies goed wat dat betreft.
Het is wel mijn insteek om tweedehands te kopen ter aanvullende informatie:)
De Snaar in Heerenveen is mij te ver weg, daarbij is Dijkman in amsterdam met achthonderdnogwat goedkoper, maar dat neemt niet weg dat ik het liefst tweedehands koop, vanwege de overduidelijke financiële voordelen :soinnocent:
Ik zoek dus iets wat eehm laten we zeggen onder die 850 euro zit...
Daar koop je voor zover ik weet geen JMP of JCM800 voor...
Nou zie ik op marktplaats een gemodificeerde VM2266....
Hier de link; http://link.marktplaats.nl/335713292
Iemand enig idee wat een goede prijs is voor zon amp en of nog op of aanmerkingen hierop?(als in, neem een gemodificeerde of neem juist geen gemodificeerde of betaal max dit of dat etc etc...)

HaroldA
14 april 2010, 13:38
op of aanmerkingen hierop?

Over de prijs kan ik weinig zinnigs zeggen, maar het is in ieder geval een indrukwekkende lijst mods en ook nog eens uitgevoerd door een hele goede amp tech: Len Ruygrok (Dr.Tube/guitarrepair).

Ik zou een afspraak maken met de verkoper en in ieder geval een keer gaan luisteren...

VanMeekeren
14 april 2010, 13:52
Het is sowieso wel een hele vooruitgang op praktisch gebied. Ik denk dat hij daardoor niet in waarde daalt/stijgt.

Henri H
14 april 2010, 13:54
Interessant ding....

FenderPlayer
14 april 2010, 14:18
Ik vind het ook een intressant ding, maar ik vraag me af of heb binnen mijn budget valt:dontgeti:....Ik bedoel, die mods zijn ook niet gratis, en die amp kost op zich ook wel wat...Er staat ook nog een stock VM2266 op MP...misschien iets meer mijn budget ofzo?
Weetje, ik ben maar student :hippie: en heb dus geen hele dikke portemonnee...850,- zou voor mij al een oprekking van mijn budget zijn als het ware....dus... Wat denken jullie?Kan ik een poging wagen voor de gemodificeerde amp? Of moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten?
Heb er wel zware GAS voor als ik dat zo lees allemaal....

HaroldA
14 april 2010, 14:24
Kan ik een poging wagen voor de gemodificeerde amp?

Ehm, wat was het ook al weer? "Wie niet waagt..."

Mail 'm met jouw uiterste bod en de vermelding dat je 'm dan vanavond nog komt halen. Of mail 'm om z'n telefoonnummer te vragen en hetzelfde via de telefoon te doen ;)

FenderPlayer
14 april 2010, 14:39
Klopt, goed punt!
Die mods zien er inderdaad wel erg mooi en praktisch uit!
Echt zo van, als ik zelf iets zou veranderen aan dat ding zouden een boel van die dingen erbij zitten!
Ik ga het gewoon proberen! M'n GAS houdt me wel optimistisch hahaha!
Hoe meer ik ook op youtube naar demo's en review kijk en reviews lees, hoe geiler ik op dat ding wordt!
Volgens mij is het de beste bang for the buck amp die ik me kan veroorloven op het moment!
Maar om nog even terug te komen op de essentie!
Graag meer mensen met ervaringen met deze amps om mijn GAS te rationaliseren!
Heeft er überhaupt iemand slechte ervaringen mee?
Of juist hele goeie?
Het enige wat ik hoor is, mwah hij is niet slecht, maar dat en dat is beter...
Met andere woorden, het zit een beetje in het midden allemaal, iemand met een uitgesproken mening?
Als in, ik ben verliefd op dat ding, of ik kan dat ding wel in de fik steken o.i.d.?
Maar goed, blij dat iedereen wel enigzins erover te spreken is!
Sloeg mijn GAS dus niet nergens op in eerste instantie!

Henri H
14 april 2010, 15:03
Ik denk, als ik je posts zo 's lees, dat het idd wel 's een goeie "bang for the bug-amp" voor je zou kunnen zijn.
Echt goed beoordelen kun je het pas na een paar maanden of zelfs een jaar o.i.d.

Jij stelt dat de amp duurder zou worden door de mods, dat hoeft niet het geval te zijn, integendeel zelfs.
Vooral voor de wat oudere amps geldt vaak: hoe origineler, hoe hoger de waarde.
In dit geval zou ik denk ik niet extra gaan betalen voor die amp, tenzij je het echt graag wilt natuurlijk.

VanMeekeren
14 april 2010, 15:16
...

Jij stelt dat de amp duurder zou worden door de mods, dat hoeft niet het geval te zijn, integendeel zelfs.
Vooral voor de wat oudere amps geldt vaak: hoe origineler, hoe hoger de waarde.
In dit geval zou ik denk ik niet extra gaan betalen voor die amp, tenzij je het echt graag wilt natuurlijk.

Ik denk inderdaad ook dat deze amp niet duurder of goedkoper is geworden door de mods.

Van Meekeren

HaroldA
14 april 2010, 15:39
Het enige wat ik hoor is, mwah hij is niet slecht, maar dat en dat is beter...

Het is een goede amp en de dingen die ik er niet zo goed aan vind (in vergelijking met mijn JMP bijvoorbeeld) zou zomaar opgelost kunnen zijn met de MM trafo die er nu in zit.

sjaak1990
14 april 2010, 15:48
Jij stelt dat de amp duurder zou worden door de mods, dat hoeft niet het geval te zijn, integendeel zelfs.
Vooral voor de wat oudere amps geldt vaak: hoe origineler, hoe hoger de waarde.
In dit geval zou ik denk ik niet extra gaan betalen voor die amp, tenzij je het echt graag wilt natuurlijk.

Eerlijk gezegd denk ik dat hij er wel wat meer van waard wordt.
Het is geen amp met verzamelaarswaarde zoals een JMP/Plexi/JCM800.
Verder zijn de mods niet door de minste gedaan en het lijken me geweldige mods! De trafo (standaard is het rotzooi) is vervangen en de choke die in alle moderne Marshalls echt mist is er ook. Alle condensatoren vervangen enz...hij klink waarschijnlijk een heel stuk beter dan het origineel! Verder zeer nuttige mods waardoor de minpunten van de amp er eigenlijk niet meer zijn.
Ik zou er wel wat voor overhebben, maar hij zal niet meer waard zijn dan een nieuwe maar het zijn geen goedkope mods geweest, heeft vast wel een dikke 500 euro gekost inclusief alles.

the sure thing
14 april 2010, 22:20
Ik denk ook dat het een prima koop is. De VintageModern vind ik erruug goede veelzijdige versterkers. Veelzijdig in de vorm dat er veel geluiden uit te halen zijn. Het is in feite wel een 1 kanaals versterker. Ik vind deze Marshall (zie van Meekeren) inderdaad het beste wat Marshall van de plank heeft laten komen sinds de jubilee.

Het is een veelzijdige JCM800! Hij staat nog altijd op mijn lijstje voor "ooit op een dag".

Let wel: ik vind de 50W versie te weinig headroom hebben: echt clean op hard volume kan ie niet.

guitarguru
15 april 2010, 06:32
Heb een 100-watter gehad, vanwege de headroom inderdaad. Vond het een inspiratieloze schelle krasbak zo stock. Kon niet wennen aan de goedkope feel en sounds van de amp. Kan er niks anders van maken... Ik zou voor een JCM800 gaan of evt. een JTM45 reissue. Ik vind dan ook alle moderne Marshalls niet te pruimen. Hou niet van die preamp oversturing.

the sure thing
15 april 2010, 06:44
Vond het een inspiratieloze schelle krasbak zo stock..... Hou niet van die preamp oversturing.... Tsja, hier herken ik persoonlijk dus niets van. En alle JCM 800 modellen met een mastervolume hebben zeker pre-amp oversturing.

Nu ik aan het typen ben: de VM moet je wel opendraaien voor een vet geluid. Op slaapkamervolume klinkt ie idd wat schel. Maar krasbak.... nee.

steph
15 april 2010, 07:41
Ik heb de VM 2266c. Het zal vast niet ieder z'n ding zijn. Het basisgeluid is veel, heel veel beter dan van een tsl, dsl. Dat is voor mij het belangrijkst, wat heb ik aan 3 kanalen die het alle 3 net niet zijn? Op optredens valt er een redelijk cleane headroom uit te krijgen, niet zo clean als op tsl, maar who cares? Het klinkt dan nog beter...
De jmp 2204 die had (voorloper jcm800), had ook een goed basis geluid, maar minder veelzijdig dan de VM. De VM kan als verschillende versterkers klinken (wat ik wel prettig vindt met opnamens etc.), de jmp niet. Nogmaals, ieder z'n ding hoor...

Henri H
15 april 2010, 08:31
Eerlijk gezegd denk ik dat hij er wel wat meer van waard wordt.
Het is geen amp met verzamelaarswaarde zoals een JMP/Plexi/JCM800.
Verder zijn de mods niet door de minste gedaan en het lijken me geweldige mods! De trafo (standaard is het rotzooi) is vervangen en de choke die in alle moderne Marshalls echt mist is er ook. Alle condensatoren vervangen enz...hij klink waarschijnlijk een heel stuk beter dan het origineel! Verder zeer nuttige mods waardoor de minpunten van de amp er eigenlijk niet meer zijn.
Ik zou er wel wat voor overhebben, maar hij zal niet meer waard zijn dan een nieuwe maar het zijn geen goedkope mods geweest, heeft vast wel een dikke 500 euro gekost inclusief alles.Het is maar net hoe graag je die gemodde amp wil hebben.
Als er 3 potentiële kopers zijn, zal de prijs idd wat hoger kunnen komen te liggen, misschien zelfs wel hoger dan de nieuwwaarde.
Als je echter de enige bent die geïnteresseerd is in die amp, zou het heel erg mee kunnen vallen.
Bovendien, ik heb mijn twijfels of het nu wel zo extreem veel uitmaakt of je de trafo's nu wel of niet vervangt door MM's.

Ik sprak een keertje een techneut van Voerman over de telefoon, ben z'n naam even kwijt, is wel een bekende figuur volgens mij, en die vertelde mij in principe een soortgelijk verhaal.
Het vervangen van een trafo waardoor de amp ineens als een zonnetje gaat klinken is kolder.
Ik kan het zelf beamen, met m'n toenmalige JVM410H, waarvan ik de OT trafo ook heb laten vervangen, plus een choke.
Ik vond het verschil niet echt drastisch ofzo.
Misschien dat het vervangen v.d. caps wel meer uitmaakt, maar die kosten volgens mij niet veel, en zijn ook relatief eenvoudig/snel te vervangen, dus dat hoeft niet veel te kosten.

Kortom: "wat de gek ervoor geeft", maar het blijft o.a door z'n extra 2e kanaal natuurlijk erg aantrekkelijk.

steph
15 april 2010, 08:54
Een VM heeft geen choke...

Rutger Molenberghs
15 april 2010, 10:23
Een JVM ook niet. Maar H.Huisjes had die er in gezet.

Henri H
15 april 2010, 10:43
Een VM heeft geen choke...De gemodde VM, waar we het over hadden, heeft wel een choke (shoke volgens de verkoper ;)).

HaroldA
15 april 2010, 10:47
Klopt, goed punt!

En, heb je de verkoper al gesproken?

FenderPlayer
15 april 2010, 11:00
Ik heb de verkoper gisteren een lange mail gestuurd, maar heb tot op heden nog niets terug mogen ontvangen. Heb inmiddels ook mijn bod verhoogd van een belachelijke 575,- euro naar 750, wat mij een redelijk bedrag lijkt. Ik dacht misschien reageert hij niet omdat hij me niet serieus genoeg neemt ofzo. Nu wacht ik even af, helaas staat z'n telefoonnummer niet op MP, anders had ik hem wel even gebeld.Ik heb hem alleen gemeld dat ik vrij budgetgebonden ben, maar niet precies hoe hoog dat budget is.
Aangezien ik dat zelf ook niet tot op een tientje weet te zeggen op het moment. Trouwens, wat doet een choke precies met je geluid?
(De rest van de mods zijn me wel bekend hoor ;-) )
En even duidelijkheid, ik betaal liever een bedrag richting nieuwprijs van een stock VM (die nu in de winkel ligt voor 839,-) voor deze dan dat ik 'm nieuw zonder mods koop. Voor mij hebben de mods wel degelijk toegevoegde waarde, vooral op praktisch en sound gebied, maar dus niet zo veel dat ik liever deze koop dan een nieuwe als deze (veel) meer geld blijkt te kosten. Dat kan ik me trouwens niet eens veroorloven (denk ik).
Toch fijn om zoveel mensen positief over deze amp te horen!
En dat ie kras of schel klinkt op laag volume...tsja, daar heb je ten eerste mastervolume voor toch?
Maar buiten dat heb ik t zelfde probleem met mn Twin, die klinkt ook beter naarmate je m harder zet, en dat kan ook niet altijd.
Dat betekent niet dat ik het een slechte amp vind, integendeel zelfs.
Daarom is het (volledig steriele) cleane geluid wat de marshall al dan niet zou hebben en of het al dan niet goed zou klinken voor mij minder belangrijk, daar heb ik toch mn twin voor...

farstreetblues
15 april 2010, 11:09
hoi FenderPlayer,

Ik heb je gisteravond nog een pm gestuurd, check je mailbox.

heb eréen te koop staan.

gr. Jasper

FenderPlayer
15 april 2010, 11:49
Hé!! Waarom reageert die kerel niet op mijn mail/bod!
De GAS is niet te harden!

Henri H
15 april 2010, 12:36
Een choke zou je amp wat losser aan kunnen laten voelen.
Het doet vrij weinig met de sound, maar het gevoel bij het aanslaan van de snaren wordt anders(/beter).
Tenminste, dat is wat ik begrepen heb, en naar mijn eigen ervaring klopt dat ook wel enigszins, het verschil is niet erg drastisch, althans niet bij m'n JVM destijds.

guitarguru
15 april 2010, 13:46
Waarom zo hoog bieden! In deze tijden van economische recessie is het dromenland voor kopers. Heb maanden lopen leuren met mijn z.g.a.n. 100 watt VM en kreeg er, bij gods gratie, uiteindelijk maar 550 euro voor..... Was al blij dat ik uberhaupt een bod kreeg. Je kunt, these days, zo laag bieden als je maar wilt.

guitarguru
15 april 2010, 13:50
En dat ie kras of schel klinkt op laag volume...tsja, daar heb je ten eerste mastervolume voor toch?


??? Die Master moet dus open ja! Ik begrijp niet helemaal jouw stelling geloof ik..?

johantipker
15 april 2010, 15:36
Hé!! Waarom reageert die kerel niet op mijn mail/bod!
De GAS is niet te harden!

..ik had de goede man ook al gemaild, volgens mij een week geleden of zo..
ook geen reaktie gehad...:(

..de uitgevoerde mods lijken me heel zinvol, MM trafo's zijn aleen al harstikke duur in de aanschaf..

FenderPlayer
15 april 2010, 16:48
@ Guitarguru
Zo hoog bieden?
Ik denk dat je ervoor moet geven wat je het waard vindt, en ik vind dat er op een goede wijze is gemodificeerd, en dat heeft ook wat gekost.
Ik vind het door mij geboden bedrag mooi, stel, hij was zonder mods, zou ik zo 150,- minder ervoor over hebben, en ik vind 150,- euro neertellen voor mods die veel meer hebben gekost en die ik zelf graag op die amp zie niet duur. En als ik een dusdanig hoger bod doe dan het tot dan staande hoogste bod, neem ik aan dat de verkoper begrijpt dat daar wat mij betreft niet heel veel rek in zit... Ik vind het een net bedrag voor zo'n amp, jij niet dan?
@ Guitarguru Het idee van een mastervolume is toch dat je de andere volumes lekker open zet zodat je geluid beter wordt, en het geheel in toom houdt door de master laag te houden, of werkt dit niet zo met deze amp?
De meeste amps met mastervolume die ik heb (geprobeerd) heb werken wel zo..
@ Johan Een week geleden zeg je? Misschien kwam hij erachter dat hij de amp toch niet zo graag wou verkopen ofzo.... Zou ik erg jammer vinden..
Gaat het jou om de mods of gewoon om de amp zelf? Had je ook al een bod gedaan o.i.d.? Of misschien vindt ie wat we bieden te weinig en geeft ie er geen aandacht aan ofzo... Snap er ook weinig van... Vervelend dat er geen telefoonnummer bij de advertentie staat!
@ H.Huisjes Thnx voor de info :noob:

guitarguru
15 april 2010, 17:44
@ Guitarguru
Zo hoog bieden?
Ik denk dat je ervoor moet geven wat je het waard vindt, en ik vind dat er op een goede wijze is gemodificeerd, en dat heeft ook wat gekost.
Ik vind het door mij geboden bedrag mooi, stel, hij was zonder mods, zou ik zo 150,- minder ervoor over hebben, en ik vind 150,- euro neertellen voor mods die veel meer hebben gekost en die ik zelf graag op die amp zie niet duur. En als ik een dusdanig hoger bod doe dan het tot dan staande hoogste bod, neem ik aan dat de verkoper begrijpt dat daar wat mij betreft niet heel veel rek in zit... Ik vind het een net bedrag voor zo'n amp, jij niet dan?
@ Guitarguru Het idee van een mastervolume is toch dat je de andere volumes lekker open zet zodat je geluid beter wordt, en het geheel in toom houdt door de master laag te houden, of werkt dit niet zo met deze amp?
De meeste amps met mastervolume die ik heb (geprobeerd) heb werken wel zo..
@ Johan Een week geleden zeg je? Misschien kwam hij erachter dat hij de amp toch niet zo graag wou verkopen ofzo.... Zou ik erg jammer vinden..
Gaat het jou om de mods of gewoon om de amp zelf? Had je ook al een bod gedaan o.i.d.? Of misschien vindt ie wat we bieden te weinig en geeft ie er geen aandacht aan ofzo... Snap er ook weinig van... Vervelend dat er geen telefoonnummer bij de advertentie staat!
@ H.Huisjes Thnx voor de info :noob:

Okay ik heb de biedingen niet gevolgd. Spreek alleen uit eigen ervaring. Er werd op mijn VM helemaal niet geboden. Ik ging toen voor dat ene bod van 550 euro, terwijl ik er een half jaar daarvoor nog 1000 euro voor neertelde.. Zo'n 50 watter zal qua nieuwprijs daar wel weer een paar honderd onder zitten.

Ik vond het dus niet om aan te horen, als ik de master laag hield en de preamp omhoogdraaide. Deze amp gaat een stuk beter klinken met de master over de helft, maar dat is afgrijselijk hard! Was voor mij, dus met die 100 watter, niet werkbaar.
Tip: met Celestion Greenbacks klinkt ie veel beter, dan met efficientere speakers, zoals de Vintage30 of Alnico Gold. Haalt de harshness er wat af.

FenderPlayer
16 april 2010, 13:15
@Guitarguru
Wooot!?!? Jij hebt dus serieus een 100W VM verkocht voor 550,-?
Ik wou dat ze nu nog voor die prijs ergens te koop waren!
Dan was ik meteen in de auto/bus/metro/trein(nog net geen vliegtuig;)) gesprongen!
Hoe lang geleden is dat?
Ik bedoel, als dat zo is, snap ik dat je mijn bod erg hoog vindt, maarjs zoals ik al zei, dat is wel voor de gemodde versie, zoveel zou ik nooit bieden voor een stock VM, maar 550 is wel een koopje...
Misschien moet ik nog maar even wachten tot ik er een voor iets minder op kan pikken?
Vind ik wel lastig, wil zo'n ding hebben, des te sneller des te beter!
Maarja, nog steeds geen reactie van de adverteerder van de gemodde VM...
Weet ook niet of die nog wel komt, maar ik kijk het nog een dag of 2 aan!
PS. Die greenbacks zitten ook in de matching VM cab;) Ik dacht al dat ze dat niet voor niets deden.
Goede suggestie, even voor de verre toekomst, maar wat ben je ongeveer kwijt voor een randommerk cab met greenbacks? Of gebruikt marshall die alleen?

guitarguru
16 april 2010, 13:35
Heb mijn VM denk ik in januari dit jaar verkocht. Had hem al een paar keer op MP gezet, zonder noemenswaardig resultaat. Een bieder haakte af, toen hem duidelijk werd, dat het een 1-kanaals amp betrof. Ik vermoed dat dat hem ook minder gewild maakt bij de doorsnee (rock)gitarist.
Ik heb verder onlangs meermalen meegemaakt dat ik niet meer geboden kreeg dan 50% van de nieuwwaarde.

Kwa kast heb ik een Framus 2x12 gekocht voor 300 euro, en heb de V30- speakers via MP verkocht, en mijn eigen M20 Greenbacks erin gemonteerd. Was wel even billen knijpen met een 100 watt monster op een zielig 40 watt kastje.

johantipker
16 april 2010, 20:44
@ Johan Een week geleden zeg je? Misschien kwam hij erachter dat hij de amp toch niet zo graag wou verkopen ofzo.... Zou ik erg jammer vinden..
Gaat het jou om de mods of gewoon om de amp zelf? Had je ook al een bod gedaan o.i.d.? Of misschien vindt ie wat we bieden te weinig en geeft ie er geen aandacht aan ofzo... Snap er ook weinig van... Vervelend dat er geen telefoonnummer bij de advertentie staat!

..ik mailde 'm eigenlijk alleen nog maar met de vraag waarom hij een amp met zulke mooie mods wou verkopen...:D
lijkt mij dat je 'm dat nooit meer wegdoet:(
ik had nog geen bod gedaan; ik zal je niet in de weg zitten jongen, ik hoop voor je, dat je 'm alsnog kunt kopen!

FenderPlayer
20 april 2010, 12:29
De ad is verwijderd:???:
Beetje jammer, uiteindelijk heeft hij er denk ik toch voor gekozen om hem te houden o.i.d.
Wel vreemd dat hij niet zo beleefd is dat even via een mail te laten weten.
Maar goed, je kan niet alles hebben!
Bedankt voor de tips allemaal!
Ik kijk gewoon weer verder.