PDA

View Full Version : Aria Pro II rs knight warrior



Misery Signals
13 april 2010, 19:33
Een vriend van me heeft deze nog staan. heeft een Kahler Flyer tremolo en MMK45 element aan de brug. Is dit wat? Hij denkt eraan ze te verbouwen met andere elementen enz.

http://ja.wikizic.org/1-033-033080-Aria-Pro-II-RS-Knight-Warrior.jpg

MS

budje
13 april 2010, 19:43
Verbouwen voor het verbouwen is nooit genoeg... Waarom? Klinkt ie niet lekker?

geert1976
13 april 2010, 19:44
Zonde om die elementen eruit te halen, MMK's zijn juist verschrikkelijk goed.
Gewoon met je vingers van afblijven en de gitaar laten zoals die is.

wietse
13 april 2010, 19:53
zou ik als ik hem was eerst maar eens goed checken of hij wat met de huidige elementen kan kwa geluid, MMK elementen hebben een erg goede reputatie, net zoals het feit dat dit element er op duidt dat het nog een matsumoku gitaar is.

MMK elementen worden erg gezocht door matsumoku verzamelaars en zijn dus ook wel wat waard.
matsumoku gitaren staan algemeen bekend als goede degelijk gebouwde gitaren, echt bang for bucks gitaren waren het, meestal niks mis mee.
hij is wel van de nadagen van matsumoku want in 1986 stond deze gitaar nog als de wildcat 3 te boek in de catalogus, dit was trouwens ook het eerste jaar waarin een uitgebreide warrior series werden geintroduceerd.
het jaar ervoor was er nog maar 1 model warrior.

Misery Signals
13 april 2010, 19:57
Moest ie ze willen verkopen, wat krijgt ie er dan nu voor? En binnen een paar jaar?

MS

Orgasmocaster
13 april 2010, 21:29
Niks aan doen inderdaad!!

yngwie heeft trouwens eventjes een soortgelijke aria ge-endorsed.. de RS Esprit geloof ik.

geert1976
13 april 2010, 22:04
Moest ie ze willen verkopen, wat krijgt ie er dan nu voor? En binnen een paar jaar?

MS

Moeilijk te zeggen, maar als je eraan gaat kloten, is die zeker niets meer waard.

Keesz
13 april 2010, 23:21
Zijn die rail dingen MMK?? fuuuuuuck dr stond er laatst zo een op mp!

check je PM!