PDA

View Full Version : wat voor elektrische gitaar kan ik het beste kopen!??^^



Diana
13 april 2010, 11:37
Okeeeeee, ik houd het wel een beetje kort(geen idee of dat gaat lukken maar goed).
ik speel nu ongeveer 4 maanden gitaar, en heb nu 3 echte lessen gehad.
mijn leraar is erg onder de indruk en vind dat ik erg snel met het opvangen van dingen ben en nu al verder ben dan dat hij in 1 jaar was.
Ritme gevoel zit er goed in en leergierig ben ik zeker ook(ookal zeg ik dat niet snel over me zelf).
ik heb nu een Arrirang gitaar die van mijn moeder is geweest!
(dezelfde als op de foto)
hij is wel soon 40jaar oud en speelt perfect, nylon snaren en een brede hals, erg goed voor een beginner wil ik wel even zegen.
ik weet hoe het is om op een elekrtische gitaar te spelen en vind het ook
100X chiller.
naja voor je vingers dan misschien minder maar dat komt omdat ik nylon gewent ben.

ik wil graag een elektrische gitaar omdat ik binnenkort samen ga spelen met piano drum(gewoon als hobby en afentoe beetje optreden)
en dan is wat afwisseling qua elektrische en gewone gitaar wel vet.

mijn vraag is dus ook wat voor elektrische gitaar kan ik het beste kopen.
mijn eis is een aangename prijs
en ja verder gewoon een gitaar waar ik geen spijt van krijg :soul:

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!


http://94.100.114.122/922600001-922650000/922624501-922624600/922624580_5_nWT1.jpeg



groetjes van diana!

smullie
13 april 2010, 11:41
Haha, ik ga de mensen hier eens voor zijn:

- welke stijl wil je spelen?
- wat is een aangename prijs voor jou?

Diana
13 april 2010, 11:51
jaa dom van me. dat is altijd handing om te weten,
tja ik wil toch erg graag in de 200eu blijven.

en mijn muziek style is erg verschillig.
ik houd ook wel van Jazz man rock houd ik ook van.
op dit moment kan ik:
Simple plan-Your love is a lie.
Sara bareilles-Gravity.
Anouk-michel.
i'm Yours.
paramore.
john mayer-Say.
Guus Meeuwis.
Kid Rock-All summer Long.

Taylor Swift-Love story.
Taylor Swift-our song.

Ilse de lange-miracle.
Ilse de lange-I Still Cry.

Krezip- Everything and more.
Krezip-Sweet goodbyes.


ezv

Ibanez666
13 april 2010, 12:02
Marktplaats staat vol met leuke tweedehands telecasters van London city en Vintage e.d. Zijn tussen de 100-200 euro te koop.

Bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/336817255
http://link.marktplaats.nl/337046673 SG model
http://link.marktplaats.nl/338316839
http://link.marktplaats.nl/335751859

onderhandelen over de prijs is vaak ook nog mogelijk

Diana
13 april 2010, 12:09
Marktplaats staat vol met leuke tweedehands telecasters van London city en Vintage e.d. Zijn tussen de 100-200 euro te koop.

Bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/336817255
http://link.marktplaats.nl/337046673 SG model
http://link.marktplaats.nl/338316839
http://link.marktplaats.nl/335751859

onderhandelen over de prijs is vaak ook nog mogelijk





hardstikke bedankt voor de links, ik had zelf namelijk ook al rond gekeken alleen ik heb geen idee welke gitaar nu wel en welke gitaar nu niet goed is.
en welk merk enzovoort:P

bedankt!!

Arjan12
13 april 2010, 12:12
Een gele...

London City schijnt inderdaad leuk spul te zijn.

Diana
13 april 2010, 12:14
Een gele...

London City schijnt inderdaad leuk spul te zijn.

gele wat?
:soinnocent:

Ibanez666
13 april 2010, 12:15
hardstikke bedankt voor de links, ik had zelf namelijk ook al rond gekeken alleen ik heb geen idee welke gitaar nu wel en welke gitaar nu niet goed is.
en welk merk enzovoort:P

bedankt!!

Asjeblieft :)

Misschien wel handig om iemand mee te nemen die bekend is met electrische gitaren

Shades-Of-Grey
13 april 2010, 12:17
Fender Squeiertje denk ik dan. tussen de 100 en de 200 moet je een prima start gitaartje vinden. Als je slim bent zoek je er eentje met een humbucker in de brug, dan heb je wat meer verschillende sounds tot je beschikking dan 3 single coils.
Als je wat minder merk bewust bent kun je ook voor een kopie gaan. Yamaha en Aria maken bijv. hele mooie Stratjes. Het is de meest gekopieerde gitaar, elk merk heeft wel een stuk of wat stratjes in de 'showroom' zegmaar.

Hoe herken je een humbucker?
Nouja, de volgende foto is een humbucker...
http://www.gibson.com/press/gear/PICKUPS/Humbucker_db.jpg

De volgende zijn single coils..

http://www.seymourduncan.com/images/products/electric/stratocaster/SSL-6.jpg

Diana
13 april 2010, 12:19
Asjeblieft :)

Misschien wel handig om iemand mee te nemen die bekend is met electrische gitaren

haha jaa was ook wel mijn plan eigelijk,
ik ga niet met mn vader of moeder heen of zo ahah want die weten echt niks van een gitaar merk en blaba ondanks dat mijn moeder vroeger gitaar heeft gespeelt maar ja.
ik denk dat ik mijn gitaar leraar vraag.
of mijn vriend. ^^
anders kom ik straks nog thuis met een plastic aldi gitaartje haahah!! :hippie:

Ibanez666
13 april 2010, 12:20
anders kom ik straks nog thuis met een plastic aldi gitaartje haahah!! :hippie:

Ah, zo erg zal het toch niet zijn met je gitaarkennis? ;)

Maar succes ermee in ieder geval en vergeet niet fotos te plaatsten als je hem hebt!

Diana
13 april 2010, 12:22
Fender Squeiertje denk ik dan. tussen de 100 en de 200 moet je een prima start gitaartje vinden. Als je slim bent zoek je er eentje met een humbucker in de brug, dan heb je wat meer verschillende sounds tot je beschikking dan 3 single coils.
Als je wat minder merk bewust bent kun je ook voor een kopie gaan. Yamaha en Aria maken bijv. hele mooie Stratjes. Het is de meest gekopieerde gitaar, elk merk heeft wel een stuk of wat stratjes in de 'showroom' zegmaar.

Hoe herken je een humbucker?
Nouja, de volgende foto is een humbucker...
http://www.gibson.com/press/gear/PICKUPS/Humbucker_db.jpg

De volgende zijn single coils..

http://www.seymourduncan.com/images/products/electric/stratocaster/SSL-6.jpg






okeeee bedankt voor het advies, alleen een vraag een humbucker he, tja klinkt slicht maar kun je me misschien uitleggen wat het inhoud xD

Diana
13 april 2010, 12:24
Ah, zo erg zal het toch niet zijn met je gitaarkennis? ;)

Maar succes ermee in ieder geval en vergeet niet fotos te plaatsten als je hem hebt!

neee denk niet dat ik dat in mijn hoofd zou halen hoor.:soinnocent:
hahaa maar bedankt in iedergeval en ik zou zeker niet vergeten foto's te plaatsen als ik de gitaar heb hoor!!!

Dommedik
13 april 2010, 12:30
Een humbucker is een dubbelspoels element en een single coil element is een enkelspoels element. Het verschil zit hem in het geluid... daar km je nog wel snel genoeg achter;) Een hb (humbucker) heeft meestal een warmer, voller geluid. Maar je wil graag een strat? London city schijnt idd leuk spul te zijn voor het geld,,, en ook de yamaha pacifica is wel een aardige beginners gitaar. Maar vergeet niet, je hebt ook een versterker nodig. weet je al wat je daarvoor wil? En wat dan je budget is? Koop geen beginnerssetje... daar ga je spijt van krijgen op denduur. Kijk ook eens naar squier, Vintage enzv

Diana
13 april 2010, 12:35
Een humbucker is een dubbelspoels element en een single coil element is een enkelspoels element. Het verschil zit hem in het geluid... daar km je nog wel snel genoeg achter;) Een hb (humbucker) heeft meestal een warmer, voller geluid. Maar je wil graag een strat? London city schijnt idd leuk spul te zijn voor het geld,,, en ook de yamaha pacifica is wel een aardige beginners gitaar. Maar vergeet niet, je hebt ook een versterker nodig. weet je al wat je daarvoor wil? En wat dan je budget is? Koop geen beginnerssetje... daar ga je spijt van krijgen op denduur. Kijk ook eens naar squier, Vintage enzv

jaaa ik was er al achter dat ik geen beginnerssetje moet kopen.
maar heeel erg bedankt voor je advies en ik zou echt even gaan kijken naar een hb want ik denk weldat dat erg handig is!!

mijn budget voor versterker tja is lastig.
hoeveel ben je kwijt voor de gemiddelde versterker?
groetjess!!!

Ibanez666
13 april 2010, 12:39
jaaa ik was er al achter dat ik geen beginnerssetje moet kopen.
maar heeel erg bedankt voor je advies en ik zou echt even gaan kijken naar een hb want ik denk weldat dat erg handig is!!

mijn budget voor versterker tja is lastig.
hoeveel ben je kwijt voor de gemiddelde versterker?
groetjess!!!

in een van die advertenties biedt iemand ook een versterkertje aan voor 35 geloof ik. Ik denk dat je wel wat leuks op de kop kan tikken voor 50 euro. De prijzen liggen momenteel op hun gat, dus sla je slag zou ik zeggen

Ps een humbucker is niet per definitie beter dan een single coil. Kwestie van smaak.

Dommedik
13 april 2010, 12:40
Ook daar zit verschil in... als je een beetje een goede versterker wil waar je een hele tijd mee door kan ben je zo rond de 70 a 80 euro kwijt denk ik, nieuw dan. tuurlijk zijn ze er goedkoper... maar dan is de kwaliteit ook aanzienlijk minder. En idd.. als je een hb in je brug hebt heb je gewoon een gitaar met een veelzijdige sound en kun je alle kanten op qua muziek stijl.

Verder is het gewoon testen, testen en testen. Je moet gewoon alle gitaren in jouw budgetniveau gaan testen en de fijnste er uitkiezen. En niet persee voor de looks gaan.

Ibanez666
13 april 2010, 12:43
En niet persee voor de looks gaan.

Tis een meisje hoor ;)

Dommedik
13 april 2010, 12:47
hahah das waar:P Ieder zijn eigen ding;) bij mij gingen de prijs en het speel gemak voor de looks:P maar dat is voor iedereen anders idd!

Diana
13 april 2010, 12:50
hahah das waar:P Ieder zijn eigen ding;) bij mij gingen de prijs en het speel gemak voor de looks:P maar dat is voor iedereen anders idd!

hahaha tis een meisje!!
jaa meisjes he
tja dat ligt ook weer anders denk ik.
ik vindhet ook wel belangrijk dat de gitaar er een beetje mooi uit ziet alleen ik heb niet iets in mijn hoofd en niets anders of zo!
ik vind heel erg veel gitaarjes moooi.
maar soms zit er wel een leleijke tussen en dat zou hem dan vast niet worden whahahh..:seriousf:

Dommedik
13 april 2010, 12:55
haha nee idd dat is waar;) Ga gewoon testen joh:) er zit ook veel verschillen in de halzen. de halzen van veel les paul modellen zijn dikker als die van stratjes. Ieder heeft zijn eigen smaak.

hezz
13 april 2010, 13:08
Ik las dat je samen met een pianist en drummer wil gaan spelen? Dan moet je denk ik toch een vrij luide versterker hebben, meestal zijn versterkers onder de €100 toch zeker niet omdat het vaak maar oefen-versterkers zijn (bedoeld voor op de kamer bijv)... Tenzij je natuurlijk de enige zacht-spelende drummer op de wereld hebt gevonden :seriousf:

Jilles
13 april 2010, 13:12
Nou met mijn 20 watter kom ik wel boven de drum uit hoor, iets meer power zou wel gewenst zijn maar het is ook maar een oefenversterker he. :strat:

Dommedik
13 april 2010, 14:09
Idd.. met een oefenverstreker, ik heb een cube 20x (20 watt) kom ik zeker wel boven de drummer uit. Prima versterker om te gebruiken bij repetities... idd, iets meer power zou fijner zijn. Maar het wil goed hoor! Maar wil je alleen gaan repeteren een beetje of wil je ook gaan optreden? Doorversterkt kunnen ze ook best wel aardig klinken.

Diana
13 april 2010, 16:25
Ik las dat je samen met een pianist en drummer wil gaan spelen? Dan moet je denk ik toch een vrij luide versterker hebben, meestal zijn versterkers onder de €100 toch zeker niet omdat het vaak maar oefen-versterkers zijn (bedoeld voor op de kamer bijv)... Tenzij je natuurlijk de enige zacht-spelende drummer op de wereld hebt gevonden :seriousf:


eehem nou het is echt meer voor de fun en de drummer is dan ook af en toe hoor want die gene die piano doet die drumt ook hahahaah xD
we doen het echt meer voor de gezelligheid en af en toe treden we wel es op maar genoeg vrienden van me hebben dan wel een sterkere versterker die ik dan kan lenen.
maar ja ik moet 1 hebben die ik in mijn kamer kan hebben zegmaar:P

Dommedik
13 april 2010, 19:06
Dan heb je niet zoveel watt nodig hoor, als de versterker alleen voor op je kamer is. 15 watt is wel ok! Je hebt dan niet zoveel nodig.

hezz
13 april 2010, 23:13
eehem nou het is echt meer voor de fun en de drummer is dan ook af en toe hoor want die gene die piano doet die drumt ook hahahaah xD
we doen het echt meer voor de gezelligheid en af en toe treden we wel es op maar genoeg vrienden van me hebben dan wel een sterkere versterker die ik dan kan lenen.
maar ja ik moet 1 hebben die ik in mijn kamer kan hebben zegmaar:P

Dan gaat dat inderdaad prima! Ik dacht namelijk dat je met je eigen versterker optredens wou doen.

Shades-Of-Grey
14 april 2010, 14:43
Het scheelt ook een hoop voor oefenversterkers een beetje schuin richting het hoofd zet, op een stoel ook mischien als de versterker niet te groot is.

Op die manier projecteert de versterker het geluid beter en heb je minder volume nodig.

mesaman
14 april 2010, 23:59
Guus Meeuwis.??
Kid Rock-All summer Long.is dat nummer echt van hem??

Ik raad je aan om eens een avondje lekker te gaan lezen op dit forum en je bent zoveel meer wijzer.Dan kom je niet met deze vragen.al heb je geluk dat je een meisje bent en iedere mannelijke gitaarnet gebruiker je meteen echt overal op zou antwoorden.:cheerup::mmmm::crazyhappy::chicken:

verder succes....

cerpintaxt
15 april 2010, 09:31
Idd.. met een oefenverstreker, ik heb een cube 20x (20 watt) kom ik zeker wel boven de drummer uit. Prima versterker om te gebruiken bij repetities... idd, iets meer power zou fijner zijn. Maar het wil goed hoor! Maar wil je alleen gaan repeteren een beetje of wil je ook gaan optreden? Doorversterkt kunnen ze ook best wel aardig klinken.

"vroeger" toen ik in me eerste bandje ging spelen. Had die andere gitarist een Cube 30(cube's zijn wel hele leuke amps echt veelzijdig) maar dat was eigenlijk wel vrij minimaal maar hangt er ook van hoe hard de drummer speelt natuurlijk. Zelf gebruikte een ibanez toneblaster 50 watt(ik gebruik hem nog steeds als oefen versterker thuis clean, is het wel te doen maar het overdrive kanaal is gewoon klote)

Quicksilver
15 april 2010, 10:28
Ik denk dat je een verstandige keuze zou maken als je nog even wacht en je budget wat rekt.. €200,- koop je maar zeer matige spullen voor of je moet immens geluk hebben. €300,- tot €350,- is een heel ander verhaal. :chicken:

De Baas
15 april 2010, 11:36
Ik ben onlangs ook begonnen met gitaar en heb deze gitaar gekocht:
http://www.instrumentsonline.nl/?hcat=2&cat=16&artikelid=10750

Erg goede gitaar voor zijn prijs, zeker nu hij 50 euro goedkoper staat. Speelt heel lekker, kan alleen misschien een afstelbeurt gebruiken maar dat is niet echt nodig. Ik raad je hem zeker aan!

SnoopWinckel
15 april 2010, 11:40
Kid Rock-All summer Long.is dat nummer echt van hem??

En een antwoord met een andere quote


The song is based on Warren Zevon's "Werewolves of London" and Lynyrd Skynyrd's "Sweet Home Alabama"


En om on topic te blijven, blijkbaar is alles en iedereen unaniem lovend over London City gitaren. Toen ik verleden jaar ging shoppen
voor mijn eerste elektrische gitaar wist de verkoper v/d gekozen winkel mij te melden dat ze gestopt zijn met Yahama Pacifica gitaren
te verkopen (wegens vele problemen?) ten voordele van London City. Nochtans zijn de Yamaha Pacifica 112 gitaren ook veel aangeraden
voor beginners als ik diverse fora en reviews lees.

Duhsjaak
15 april 2010, 17:48
Hi
Bij dit soort vragen gaat iedereen gewoon loos om zijn/haar favoriete gitaartje te promoten.
Da's goed, omdat diegene er vooral goede ervaringen mee heeft.
Maar een flink aantal belangrijke zaken worden op die manier niet geadresseerd:
- Ben je groot of ben je klein, dan heeft dat mogelijk gevolg voor de vraag of je een long scale of een short scale makkelijker vind
- wil je een lichte gitaar of vind je een zwaardere gitaar niet erg, lichtere gitaren hebben (vaak) een wat schellere klank en zwaardere een meer sonore klank (geef je oren goed de kost; wat vind je mooi)
- wil je staand er mee spelen of wil je er ook mee kunnen zitten (test een gitaar dan ook staand of zittend
- wil je een gitaar waarop je comfortabel slag gitaar speelt, of wil je ook soleren
- de soort muziek die je denkt te gaan spelen (al genoemd, maar we zijn nu toch bezeig met een aandachtspunten lijstje)
- waar ga je de gitaar op aansluiten
- ga je voor een 'naturel' geluid of wil je bijvoorbeeld een line 6 pedaal (door modelling kun je je meer concentreren op een gitaar die je lekker vind spelen, omdat de klan goeddeels door je modelling stomp box wordt bepaald
- heb je een Luna gitaar overwogen, hier en daar voor errug weinig in de aanbieding en (zegt de fabrikant) speciaal gemaakt met de bouw/handen van vrouwen in gedachten

Als je luidsprekers koopt, heb je het gevaar, dat je valt voor een paar boxen die wat meer boemen, terwijl die zwaardere bas in no time gaat ergeren. Dit soort dingen heb je met een gitaar ook. Probeer te regelen dat je je gitaar een tijdje mag proberen thuis en hem mag teruggeven als die gitaar niet bevalt.
Thomann (Duitsland) 30 dagen geen gelul geld terug. Gear4Music (Engeland) 14 dagen dezelfde regeling. En heel veel muziekwinkels doen hetzelfde.

Ik heb wel met heel aardige Luna gitaartjes in handen gestaan.
Verder ben ik benieuwd naar je keus uiteindelijk. Veel plezier!!!
Vriendelijke groet Gus a.k.a. Duhsjaak

Duhsjaak
15 april 2010, 17:53
Sorry, vergeet ik toch nog wat. Nou ja, het vorige bericht was niet zo lang, dus dit kan er nog bij.
Bij RockPalace Den Haag hebben ze bijvoorbeeld een heerlijk Washburn Nuno Betancourt gitaartje voor € 160,00. Da's wel een modelletje met een simpele tremolo, maar ik vermoed dat je die toch niet veel zult gebruiken. Ik stem hem 1 keer in de week en er wordt serieus op gebeukt. Niet te groot, niet te zwaar, relatief smalle hals lage actie is geen probleem en de humbukkels zijn in een klap naar single coil om te schakelen. Alleen een 3 weg schakelaar en een volume knop. Wat er niet op zit kan ook niet kapot. Het hoeft echt geen bakken met geld te kosten.
Succes!!!
Gus

hezz
15 april 2010, 18:28
Ben ik de enige die de 2 posts hierboven complete onzin vind?? :stop:

I mean, COME ON!? Groot of klein zijn maakt echt niets uit, iedereen kan zowel een Telecaster of een Gibson L5 gebruiken. Alle punten die je hierboven noemt zijn punten die je voor jezelf ondervind in het proces van gitaar leren spelen, onmogelijk om al zo vroeg te weten. Sorry hoor, maar ik vind punten opbrengen zoals het gewicht van de gitaar en dan een merk opbrengen die zogenaamd voor vrouwen is bedoeld echt onzin...

Je probeert gewoon een gitaar en merkt wel of het klikt, in my opinion that's all there's to it.

Exi
15 april 2010, 18:59
Je probeert gewoon een gitaar en merkt wel of het klikt, in my opinion that's all there's to it.
Een dikke +1
Uiteindelijk komt het allemaal neer op de smaak van de gitarist en de klik met het instrument (zoals hezz als zei).
Er is niets beter om te bepalen welke gitaar je neemt dan de winkel binnen te stappen en gewoon wat gitaren van de muur haalt om te kijken bij welke gitaar je deze klik hebt.

Duhsjaak
15 april 2010, 20:02
@ Diana: Hi, ik heb een aantal punten genoemd, waarnaar een vioolbouwer/gitaarbouwer kijkt VOORDAT ie aan het werk gaat. Doe er je voordeel mee of negeer mijn suggesties. It's up to you.

@ Seniors: Het lijkt op de houding van anti globalisten. Duidelijk in wat ze niet willen, maar wat ze wel willen blijft onduidelijk. Microfoonstandaards en drumstellen zijn niet voor niets verstelbaar. Met een gitaar lukt zoiets niet. Moet je het altijd 100% eens zijn op een forum of mag je iemand tips meegeven voordat diegene iets koopt? De persoon kiest zelf wel, maar heeft in ieder geval aandachtspunten mee.

heinz3110
16 april 2010, 08:48
@ Diana: Hi, ik heb een aantal punten genoemd, waarnaar een vioolbouwer/gitaarbouwer kijkt VOORDAT ie aan het werk gaat. Doe er je voordeel mee of negeer mijn suggesties. It's up to you.

@ Seniors: Het lijkt op de houding van anti globalisten. Duidelijk in wat ze niet willen, maar wat ze wel willen blijft onduidelijk. Microfoonstandaards en drumstellen zijn niet voor niets verstelbaar. Met een gitaar lukt zoiets niet. Moet je het altijd 100% eens zijn op een forum of mag je iemand tips meegeven voordat diegene iets koopt? De persoon kiest zelf wel, maar heeft in ieder geval aandachtspunten mee.

Als je net begint ga je ook niet naar een vioolbouwer om precies eentje aan te meten, dan koop je ook een 2e handsje of een goedkoop ding. Want anders wist ts wel wat ze wilde. Beetje suf argument.

Over de term "slag of sologitaar" maar te zwijgen. Je kan op elke gitaar slag en of solo spelen.

En ik vind het ook wat slemiel om dingen aan te prijzen specifiek op grootte, man/vrouw zijn , gewicht en nog een zooi factoren die in het beginstadium er nog niet toedoen omdat elke ervaring een nieuwe is.

(en het verschil man/vrouw moet ook maar eens over zijn niet? Zo 20e eeuw.)
Maar ja. Dat dit topic al een paginaatje of 3 doorrammelt geeft ook al aan dat het beste advies blijft: hop naar de winkel en ervaar zelf...

Diana
17 april 2010, 15:45
@ Diana: Hi, ik heb een aantal punten genoemd, waarnaar een vioolbouwer/gitaarbouwer kijkt VOORDAT ie aan het werk gaat. Doe er je voordeel mee of negeer mijn suggesties. It's up to you.

@ Seniors: Het lijkt op de houding van anti globalisten. Duidelijk in wat ze niet willen, maar wat ze wel willen blijft onduidelijk. Microfoonstandaards en drumstellen zijn niet voor niets verstelbaar. Met een gitaar lukt zoiets niet. Moet je het altijd 100% eens zijn op een forum of mag je iemand tips meegeven voordat diegene iets koopt? De persoon kiest zelf wel, maar heeft in ieder geval aandachtspunten mee.



Heeeey @ Duhsjaak, ^^

ik snap je advies, ik ben niet zo heel groot:D
1.67 ofzo(geen idee)
maaaar omdat ik gewoon vrij weinig weer over wat voor merk ik het beste kan kiezen vraag ik gewoon om tips.
dankjewel!!!!


ik ben niet iemand die tegen een merk of voor een merk is omdat ik dat nog niet heb getest natuurlijk!xD

ik weet wel goed dat ik geen goedkoop flut ding moet kopen met een goedkope versterker want dat is logisch :hippie:

van mij hoeft btw de gitaar niet te zwaar te zijn want ik ben niet bepaalt dik whahaha dus dan is dat ook niet echt prettig.
alleen een lichte wil ik ook niet perse.
2de hands is ook okee zolang er maar niet dingen ineens stuk blijken te zijn!

[B]ik ben nu nog aan het doorsparen zodat ik in 1keer alles kan kopen, maar even voor iedereen ik ben aan het nadenken over de links die ik ben gekregen!!



B]

.
sorry voor de late reactie, maar ik heb het de laatste tijd erg druk!!


groetjes Dianaa;)