PDA

View Full Version : Onderdelen Ibanez?



Azrael
23 april 2003, 08:04
Weet iemand waar ik Nederland aan Ibanez onderdelen kan komen? Ben op zoek naar de "new cut trem posts " en "knive edges". Iemand enig idee?

Slowhand41
23 april 2003, 08:41
http://www.serlui.nl is importeur van Ibanez verder kan je naar mijn idee bij elke winkel die dit merk verkoopt (dealers) ook onderdelen bestellen.

Anders Destium
23 april 2003, 08:52
Dit kan wel eens lang gaan duren, de meeste winkels moeten net het goede hebben en als dat niet zo is houden ze je aan het lijntje met vage verwachtingen.

als je ze snel wil hebben moet je ibanezrules.com proberen.

skabouter
23 april 2003, 12:45
ik kom vaak bij spanjaard, en daar hebben ze gewoon allerlei onderdelen. trems enzo. heel veel. nou,als zij het hebben, dan hebben andere winkels het ook wel.
ik wou trouwens eens een nieuwe trem-arm kopen voor een ibanez floyd, maar die hadden ze niet. moesten ze helemaal uit amerika halen, en zou duur zijn, en lang duren. nouja zegg

Azrael
23 april 2003, 14:51
Op 2003-04-23 08:52, schreef Anders Destium:
Dit kan wel eens lang gaan duren, de meeste winkels moeten net het goede hebben en als dat niet zo is houden ze je aan het lijntje met vage verwachtingen.

als je ze snel wil hebben moet je ibanezrules.com proberen.


Ja , maar dan moet ik geld opsturen en daar ben ik niet zo zeker van. Rich (ibanezrules.com) heb ik al een mailtje gestuurd maar hij heeft ze nog niet. Zouden 2 weken geleden binnen zijn gekomen maar hij heeft ze nog niet binnen. 'k Zoek dus naar een plek waar ik ze in Nederland kan vinden. Toch raar overgens dat het zo lastig is om aan gitaar onderdelen te komen.

Pegasus
23 april 2003, 23:20
Op 2003-04-23 14:51, schreef Azrael:


Op 2003-04-23 08:52, schreef Anders Destium:
Dit kan wel eens lang gaan duren, de meeste winkels moeten net het goede hebben en als dat niet zo is houden ze je aan het lijntje met vage verwachtingen.

als je ze snel wil hebben moet je ibanezrules.com proberen.


Ja , maar dan moet ik geld opsturen en daar ben ik niet zo zeker van. Rich (ibanezrules.com) heb ik al een mailtje gestuurd maar hij heeft ze nog niet. Zouden 2 weken geleden binnen zijn gekomen maar hij heeft ze nog niet binnen. 'k Zoek dus naar een plek waar ik ze in Nederland kan vinden. Toch raar overgens dat het zo lastig is om aan gitaar onderdelen te komen.


Ik heb eens in Oktober onderdelen voor mijn Floyd Rose (Ibanez gitaar) besteld. Ik wacht er nog steeds op.

Ibanez RuleZ
24 april 2003, 00:31
ibanez onderdelen zijn een ramp. Dat is bekend. Ik zit al een paar maanden te wachten op studs voor mijn tremolo (zijn ingesleten). Op een gegeven moment komen ze wel binnen, maar ja, dat duurt gewoon wel ff.

Harrald

Azrael
24 april 2003, 13:46
Op 2003-04-24 00:31, schreef Ibanez RuleZ:
ibanez onderdelen zijn een ramp. Dat is bekend. Ik zit al een paar maanden te wachten op studs voor mijn tremolo (zijn ingesleten). Op een gegeven moment komen ze wel binnen, maar ja, dat duurt gewoon wel ff.

Harrald


Waar het jij je studs gekocht? Die zoek ik dus. New-cut wel te verstaan.