PDA

View Full Version : Roger Waters - The Wall



Danielovich
12 april 2010, 19:55
Ja jongens het is waar!

Ter ere van het de dertigjarige verjaardag van het album the wall gaat Roger Waters weer touren.

Hij begint met een amerikaans tour die tot eind 2010 zal gaan duren. En waarschijnlijk doet hij in 2011 Europa aan.

Ik kan in iedergeval niet wachten.

http://www.rogerwaters.com/

Arjan12
12 april 2010, 20:05
Altijd leuk, 60 euro voor een playbackshow betalen. En dan krijg je Hennie Huisman er niet eens bij.

edje kadetje
12 april 2010, 20:23
Altijd leuk, 60 euro voor een playbackshow betalen. En dan krijg je Hennie Huisman er niet eens bij.

Hoe weet je dat?

Remork1970
12 april 2010, 20:33
Omdat Hennie Huisman het waarschijnlijk te druk heeft met het zoeken naar God...

edje kadetje
12 april 2010, 20:34
Omdat Hennie Huisman het waarschijnlijk te druk heeft met het zoeken naar God...

LOL

OK, OK
Ik bedoel natuurlijk 'hoe weet je dat er geplaybackt wordt'?

Arjan12
12 april 2010, 20:35
Ik ben een paar jaar geleden naar Waters in Landgraaf geweest, en ik heb Hennie Huisman niet gezien.

En hij playbackte een aantal nummers (of delen daarvan).

E-J
12 april 2010, 22:13
Laten we het niet over playback houden maar over de komende tour.

Ik vind het geweldig, voor mij is de Wall live 1980-1981 tour dé meest opzienbarende tour ooit, met een verschrikkelijk goede band, gigantische bewegende poppen, vliegtuigen, de immense videoprojecties en natuurlijk de muur. Zoals een muziekkenner ooit zei: "rock music became art and theatre in a spectacular way". Ik hoop dat Waters hier eer aan doet en een geschikte band ervoor heeft, liefst met David Gilmour, Nick Mason en Snowy White als en hommage aan de overleden Richard Wright maar de kans hierop is helaas zeer klein. Ik hoop het althans, dan is het hoofdstuk Pink Floyd op een mooie manier afgesloten. De heren naderen snel de 70 en pensioen is aanstaande... misschien is het de laatste tour. Laat het dan een mooie zijn. Ik wil in ieder geval een kaartje mocht Waters en zijn band Nederland aandoen...

Fender83
16 juli 2010, 12:17
Breaking Floyd news: Dr zijn steeds sterkere geruchten dan Gilmour een of meerdere gastoptredens gaat doen bij de tour van Roger Waters.
Zou t dan toch nog eens gaan gebeuren dat ik ze samen ga zien in april volgend jaar? :cheerup:

http://www.rogerwaters.eu/algemeen/nieuws.html

nielsduursma
16 juli 2010, 12:26
Breaking Floyd news: Dr zijn steeds sterkere geruchten dan Gilmour een of meerdere gastoptredens gaat doen bij de tour van Roger Waters.
Zou t dan toch nog eens gaan gebeuren dat ik ze samen ga zien in april volgend jaar? :cheerup:

http://www.rogerwaters.eu/algemeen/nieuws.html

Gilmour heeft tegen Waters gezegd dat hij Comfortably Numb komt doen bij 1 optreden. Dat is wat er tot nu toe gezegd is/bekend is.
En dat min of meer n.a.v. een korte reünie van die 2 een aantal dagen terug, waar ze ook al samen speelden.

cerpintaxt
18 juli 2010, 14:32
Ik weet niet die gitarist die Waters er nu bij heeft is niet cool. Heb een gig van Roger waters op DVD gezien, vond er echt geen hol aan. Terwijl ik toch wel een groot pink floyd liefhebber ben. Dus voor mij geen Roger Waters.

Arjan12
18 juli 2010, 14:55
Dat houdt mij ook tegen. Snowy White vind ik goed, maar die andere kerel kan ik dus echt niet luchten.

Maar ja, aan de andere kant... ik verwacht dat Gilmour een nummertje in Engeland komt doen, maar stel je voor dat 'ie in Arnhem komt.

FENDERSTRIKE
24 juli 2010, 14:32
t zou leuk zijn als david ook ff mee speelt, maarja kga er sowieso heen dus..

wireman
26 september 2010, 08:52
Ik vond "In the Flesh" wel cool.. Ben toen ook naar Ahoy geweest. Toen was 'die andere gitarist' (Doyle Bramhall II) er helaas niet bij. Deze man is overigens een oud protege van Stevie Ray Vaughn. Snowy White blijft leuk. Zo zie je hem voor een publiek van duizenden mensen, en zo sta je met hem te ouwehoeren in de Boerderij in Zoetermeer. (erg zachtaardige man en, zoals op het podium.. vreselijk bescheiden) Om de Gilmour-partijen te kunnen spelen, MOET waters wel een goeie gitarist meenemen (Tim Renwick misschien?, Andy Fairweather low?) Er is nu bekend dat het Gilmour-optreden in Amerika zal zijn. Overigens doet Mason (die dus eerdere tours drumde voor Waters) niet mee. Het schijnt echt wel een spectakel te zijn.
I'm going!