PDA

View Full Version : Whitesnake - Fool for your loving



The Underdog
12 april 2010, 01:05
Hier te beluisteren: www.myspace.com/speedfire07


Enjoy!

Henri H
12 april 2010, 09:49
Best geinig!

Het origineel is natuurlijk beter, maar ik vind het best leuk.
'k Zou best 's een optreden van jullie willen meemaken.

M Kactus
12 april 2010, 10:48
Wat goed, man. Ik vind het heel sterk gespeeld. Zing je zelf ? Prima zonder accent (als ik echt moet vitten, dan valt het wel op dat je zingt: no mo') en helemaal in de juiste sfeer!
Het enige puntje van kritiek dat ik kan bedenken is dat ik in het gitaargeluid een beetje de crunchy mids mis. Het is me een klein beetje te gelikt en te smooth, misschien ook wel wat te scooped. In het origineel knort de bas ook veel nadrukkelijker dan in jouw cover, misschien dat dat ook niet helpt.
Maar dit doe ik je niet na, zeker weten. Knap ingespeeld met de juiste groove en de solo's zitten helemaal goed, ook qua geluid!

pasqual
12 april 2010, 22:08
ik vind het niet slecht maar de gitaren staan te hard zodat ik de rest niet duidelijk genoeg hoor. ik hoor nauwelijks toetsen waardoor je het mooie samenspel tussen gitaar en toetsen totaal mist. jammer. ook de solo is niet geweldig. wel is de stem top! goeie zanger die volgens mij niet alles uit de kast haalt maar wel weet te boeien.

groeten Pasqual.

artnaz
12 april 2010, 22:20
Topnummer! :cheerup:

En zeer netjes gespeeld! :ok:

Maar de gitaar (en zang) staan in verhouding inderdaad te hard (of de rest te zacht). En de gitaren komen niet zo goed door de mix vind ik, te veel distortion en te weinig mids misschien.

Riky
13 april 2010, 16:03
Alweer eraf gehaald?

The Underdog
14 april 2010, 22:32
Nummer staat weer online op www.myspace.com/speedfire07 (het 3de nummer)

Bedankt voor de commentaar jongens. Ik heb de backingtrack (drums, bas, orgel) van het internet gehaald, maar gitaren heb ik zelf ingespeeld en ik zing ook zelf. Gitaar is opgenomen met mijn v-amp en eigenlijk totaal niet meer bewerkt. Was gewoon een leuk nummertje om tussendoor op te nemen.

Henri H
15 april 2010, 10:31
Als je dat nu eerder had gezegd (zelf gezongen, V-Amp), dan was ik nóg positiever geweest. ;)
Je zingt écht goed, gaaf man.
Ik heb ook een (Behringer! :o) V-Amp 2 gehad, en voor thuis vond ik het een prima dingetje, maar dat je er dit soort, kwalitatief zeer acceptabele opnames mee kon maken is nieuw voor mij.

Nogmaals: echt goed gedaan. :rockon:

5150II
15 april 2010, 12:02
Helemaal niet slecht nee, zeker met een v-amp. Met die van mij kreeg ik dit niet:crazyhappy:
Gitaren liggen alleen iets te dik in de mix waardoor het een beetje vol is, wat laag er af en mids er bij. Dan komt de bas er ook wat meer doorheen, deze is nu een beetje overspoeld.

Erg sterk gezongen overigens!

edit: de tweede stem aan het einde mag misschien nog wat aan gesleuteld worden;)

minoin
20 april 2010, 13:26
Ik vind het vet, zowiezo een topnummer :D Goed gedaan man!