PDA

View Full Version : 2de hands verkoopprijs Blackstar HT5 mini halfstack



RoelSmoel
11 april 2010, 20:48
Ik wil dit niet als spam zien, ik noem geen nieuwprijzen, en ook geen verkoopprijzen, mocht een moderator dit anders zien, is degene vrij om het topic te sluiten en evt. te verwijderen.

Het gaat om het volgende, binnenkort komt er een nieuwe versterker, nu moet ik mijn oude verkopen, en ik weet absoluut niet voor welke prijs ik hem moet verkopen..

Het is nieuw gekocht in december 2009 (tegen kerst aan), en bestaat uit een Blackstar HT5 head met een Blackstar HT110 kast met Celestion speaker (weet niet welke..).

Nieuwprijzen zijn makkelijk op te zoeken via Thomann.de en andere websites.


Mijn dank is groot:)

PS: voor kidrock, ouders zitten in de kruipruimte;)

bass blom
11 april 2010, 21:03
nieuw kopen betekent meestal dat je direct ongeveer 30% van de aanschafprijs kwijt bent.

je kan het proberen, 20 a 25% onder de nieuwsprijs te koop te zetten..

de meeste mensen willen dan vaak liever nieuw.

Mitch
11 april 2010, 21:11
Mee eens. Met de huidige markt ga je biedingen krijgen van rond de 50% van de nieuwwaarde en af en toe krijg je een serieuze die ongeveer 70% van de nieuwwaarde biedt. Maar goed, da's algemeen. Geen idee hoe goed die HT5jes in de tweedehandsmarkt liggen.

bass blom
11 april 2010, 21:14
de top zal makkelijker te slijten zijn dan dat 1 x 10 cabje.

Thiez
11 april 2010, 21:16
ik heb laatst mijn blackstar ht5 top gekocht voor 175 euro. Dit is natuurlijk wel spotgoedkoop. Meestal gaan die topjes voor 250 ofzo los. Dus voor compleet stackje kun je idd wel een 20% van de nieuwprijs af gaan ofzo. en kijken wat er dan gebode word.

guitarguru
11 april 2010, 22:22
Mee eens. Met de huidige markt ga je biedingen krijgen van rond de 50% van de nieuwwaarde en af en toe krijg je een serieuze die ongeveer 70% van de nieuwwaarde biedt. Maar goed, da's algemeen. Geen idee hoe goed die HT5jes in de tweedehandsmarkt liggen.

+1 Dit zijn exact mijn ervaringen van het laatste jaar.....:???: Plus zeer veel ruilvoorstellen. Zou ik in je advertentietekst even expliciet uitsluiten.

kidrock
11 april 2010, 22:59
PS: voor kidrock, ouders zitten in de kruipruimte;)

Hahaha... je bent goed bezig! Wel eerst hun bankpas en code ontfutselt, hoop ik? :p

RoelSmoel
12 mei 2010, 21:22
Topic mag op slot, deze versterker hou ik, komt er gewoon eentje bij;)