PDA

View Full Version : Line6 relay 30 / 50 / 90



Dude
11 april 2010, 19:55
Dat de G30 op het forum gebruikt wordt is me bekend, maar heeft iemand die 50 of zelfs de 90 al getest ?

Mijn sennheiser heeft nu echt de geest gegeven dus ik moet een nieuwe, waar ik vooral benieuwd naar ben is of die 50 en 90 uitvoering kwalitatief van meerwaarde zijn, als ik op de line6 site kijk zie ik alleen dat de range waarmee je van de ontvanger weg kunt lopen groter is, en zowel de 50 als de 90 12 ipv 6 kanalen hebben.

Wie o wie ?

Rongear
15 april 2010, 13:10
ben in afwachting van de 50 en mss de 90, vooralsnog zijn ze nog niet te leveren al heeft de importeur toegezegd dat al wel zo had moeten zijn. Zoals te lezen in andere posts over de 30 is dat niet echt een aanrader. de 50 en 90 heb een ander zenderbehuizing, metaal ipv kunststof en een betere beltclip. (het zwakke punt van de 30) de 90 heeft een 19" ontvanger wat ik persoonlijk toch wel interessant vind al is de prijs daardoor wel een stuk hoger. Maar uiteindelijk is de prijs van de 90 dan gewoon op sennheiser nivo maar dan wel digitaal !!:strat:

Rongear
21 april 2010, 17:24
Vanmorgen dan het verlossende, haha ,telefoontje ,Je G50 is binnen. Ter plekke in de winkel de doos opengemaakt en de inhoud bekeken. Zodeju wat een verschil met de G30, die is speelgoed in vergelijking met de G50. Eerst de zender, metalen behuizing stevige brede beltclip die vastgeschroefd zit aan de behuizing, heb m al even aan een gitaarband gehad en gelukkig, deze zit goed en blijft op zijn plek. Display op het front waar je zowaar je naam in kan zetten en de bij benadering battery life in uren, dit wordt elke 20 minuten bijgesteld. Aan de behuizing een korte stevige antenne, verder is hij ook platter dan de G30. Ook het klepje van het batterijcompartement is van staal met een fatsoenlijke vergrendeling. Kwalitatief beslist kwa constructie niet minder dan mn ew300 g2 in ear ontvanger. Ook een nadeel, nou ja wel een beetje, was bij de G30 een korte jack jack kabel bijgeleverd , bij de G50 zit er aan zenderzijde een speciaal stekkertje aan, doet wel degelijk aan maar is dus niet uitwisselbaar. Gelukkig zit er dit keer wel een heel soepel stukje kabel aan. De ontvanger is ook een stuk robuuster dan van de G30, ook van metaal ipv plastic, stevige draaiknoppen ipv de plastic schuifdingen op de G30. Er zitten twee korte stevige antennetjes aan en de ontvanger heeft een extra uitgang voor aux of tuner. Dan het geluid, ik was erg tevreden over het geluid van de G30 en dat is bij de G50 niet anders gewoon top !!!!!!!!
:strat:

Sj03rd
21 april 2010, 18:25
cool!
maar het belangrijkst...heeft de G50 wel goed bereik itt de G30?

Rongear
21 april 2010, 22:24
Had met de G30 geen problemen met het bereik, verwacht dat dit met de G50 alleen maar beter is, heb dit nog niet live getest. Bij de G30 kon ik naast onze geluidstechnicus staan te spelen zonder problemen.(ontvanger voor op t podium bij mn gt10. Onze multi is 25 meter. Dus voor alle podia waar ik op speel meer dan voldoende. Zal met de G50 dus alleen maar beter zijn.....