PDA

View Full Version : Specifieke verkoper gezocht!! (een vraag aan de netwerkers onder ons...)



Sinne
8 april 2010, 21:16
Dag allemaal,

Ik heb vorig jaar op koninginnedag een piepklein gitaarversterkertje gekocht waar als merk 'Piggy (by prince amplifier)' op staat, model ps40. De goede man stond bij het belgiëplein in scheveningen, en hij had me nog een briefje gegeven waarop stond dat hij in de Schimmelweg in Den Haag woonde. Nu ben ik natuurlijk het briefje kwijt, en ik zou nog graag een praatje met hem willen maken. Iemand een idee?

Ik zou natuurlijk de hele schimmelstraat af kunnen gaan, maar de huisnummers gaan ruim in de 400...

Fenderfan
15 april 2010, 11:47
Bedenk bij welk nummer je wil gaan beginnen, en begin dan toch aan de tegenovergestelde zijde. Werk meestal heel goed.
Je kunt ook de psychologische inslag gebruiken:

1) hij verkocht een klein versterkertje--> bel aan bij het kleinste huisje! Of bel aan bij die huizen die geschakeld zijn!
2) wat verkocht hij nog meer? Foute meubels, of juist niet? --> bel aan bij een fout huis met foute inrichting!
3) versterker had een typenummer met 40? --> bel aan bij nummer 40...misschien is het zijn geluksgetal.
4) verkocht hij ook een vijverpomp? --> zoek op googlemaps in de tuinen naar een vijver!
5) Merk versterker is een Piggy? --> misschien is zijn vrouw heel dik, bel aan waar de meeste vuilniszakken staan, deuren breed zijn of een oprit die verzakt is!

Enzovoorts....

superken_nl
21 april 2010, 18:10
Merk versterker is een Piggy? --> misschien is zijn vrouw heel dik, bel aan waar de meeste vuilniszakken staan, deuren breed zijn of een oprit die verzakt is!

Hahahahahah briljant!!!:seriousf:

Harry
22 april 2010, 10:27
Bedenk bij welk nummer je wil gaan beginnen, en begin dan toch aan de tegenovergestelde zijde. Werk meestal heel goed.
Je kunt ook de psychologische inslag gebruiken:

1) hij verkocht een klein versterkertje--> bel aan bij het kleinste huisje! Of bel aan bij die huizen die geschakeld zijn!
2) wat verkocht hij nog meer? Foute meubels, of juist niet? --> bel aan bij een fout huis met foute inrichting!
3) versterker had een typenummer met 40? --> bel aan bij nummer 40...misschien is het zijn geluksgetal.
4) verkocht hij ook een vijverpomp? --> zoek op googlemaps in de tuinen naar een vijver!
5) Merk versterker is een Piggy? --> misschien is zijn vrouw heel dik, bel aan waar de meeste vuilniszakken staan, deuren breed zijn of een oprit die verzakt is!

Enzovoorts....

hohoho, een Piggy hoeft niet per se dik te zijn! Van onze bassiste kun je van alles zeggen, maar niet dat ze dik is.

(trouwens, als iemand zijn foute meubels verkocht heeft bestaat de kans dat er nu beter spul in zijn huis staat)

Fenderfan
28 april 2010, 11:29
Ik heb ook niet beweerd dat dit sluitende theorieen zijn ;)

Harry
28 april 2010, 11:49
ik was ook niet helemaal serieus... ;)

Martijn-w
28 april 2010, 12:26
Je kan ook met een megafoon door de straat lopen en roepen wie er ooit zo'n versterkertje verkocht heeft. Misschien durft ie dan niet meer open te doen, maar goed.

marc_o
28 april 2010, 12:34
hohoho, een Piggy hoeft niet per se dik te zijn! Van onze bassiste kun je van alles zeggen, maar niet dat ze dik is.

(trouwens, als iemand zijn foute meubels verkocht heeft bestaat de kans dat er nu beter spul in zijn huis staat)


Oh, ik hoopte dat zij nu juist de Pervert was en jullie de piggies....

D-string
28 april 2010, 13:39
6) Ga vrijdag a.s. naar dezelfde plek waar hij vorig jaar stond. Als hij dit jaar weer spullen wil verkopen is de kans groot dat hij weer in dezelfde straat/hoek wil staan.

TimS
28 april 2010, 13:49
Gevonden!

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=schimmelweg,+den+haag,+nl&sll=52.050549,4.313741&sspn=0.009646,0.01929&g=schimmelstraat,+den+haag,+nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Schimmelweg,+Den+Haag,+Zuid-Holland&ll=52.051606,4.316382&spn=0.009646,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.051663,4.316482&panoid=Tx4qJ6729nLegafZ0bMrtA&cbp=12,137.94,,2,11.65

Graag gedaan.

Sinne
29 april 2010, 17:38
6) Ga vrijdag a.s. naar dezelfde plek waar hij vorig jaar stond. Als hij dit jaar weer spullen wil verkopen is de kans groot dat hij weer in dezelfde straat/hoek wil staan.

dat sowieso. ik ga om 8 uur de deur uit!