PDA

View Full Version : 1-08-2010 Black Sabbath in Waerdse tempel



PanzerfaustNL
8 april 2010, 12:09
Jawel!!! Mijn allereerste metal liefde in Nederland, bij mij om de hoek. :rockon:

Black Sabbath
1 augustus 2010
Waerdse Tempel
Heerhugowaard

rockandrolling
8 april 2010, 12:49
Laat je niet misleiden, het is geen black sabbath, het is heaven and hell, een project van ex-bandleden.

artnaz
8 april 2010, 13:02
Onzin dat "laat je niet misleiden", het is gewoon de echte Black Sabbath, maar wegens vage regeltjes mochten ze die naam niet gebruiken.

Live in NYC is geweldig, maar het nieuwe album is flut. Hoe dan ook, had ze supersupergraag willen zien. Helaas ben ik dan in het buitenland... :(

almarvk
8 april 2010, 13:02
Deze gaat naar Gigs

rudolf
8 april 2010, 13:10
Dus zonder ozzy lijkt me?

PanzerfaustNL
8 april 2010, 13:20
Jaaah met meneer Dio. Dus echt Heaven and Hell

Orgasmocaster
8 april 2010, 16:37
Black Sabbath is Black Sabbath met Ozzy OF Ronnie! (zelfs Tony Martin is acceptabel!)
The Mob Rules, Heaven and Hell, Live Evil zijn allemaal net zo classic als masters of reality, Vol 4 en sabbath bloody sabbath!


ik hoop trouwens dat Ronnie goed hersteld van zijn maag kanker :(

Fuhgawz
8 april 2010, 18:14
\m/ SABBATH!! \m/

Iommi is nog steeds één van mijn grootste invloeden qua gitaarspel. Ik had ze eigenlijk wel op Bospop verwacht. Ach ja...

speedmusic
10 april 2010, 19:05
Sterker nog, Heaven and Hell is het beste Black Sabbath album ooit :blast: (imho)

artnaz
10 april 2010, 19:30
Sterker nog, Heaven and Hell is het beste Black Sabbath album ooit :blast: (imho)Inderdaad, maar ik vind the Mob Rules nog net een stukkie beter! En ook met Dio dus. En Headless Cross is ook geniaal (dus ook zonder Ozzy).

speedmusic
11 april 2010, 09:31
Black Sabbath, heeft veel goede albums afgeleverd dat is zeker. Zo heeft iedereen zijn voorkeur en dat maakt deze band ook zo goed.

Al vind ik de Glenn Hughes, Ian Gillan en Tony Martin albums wat minder, maar gemiddeld genomen zijn deze ook gewoon goed (7 gemiddeld zou ik ze geven).

De twee slechtste albums (again imho)zijntwee albums met Ozzy Tecnical en Never, de twee laatste met Ozzy eind jaren "70.

artnaz
11 april 2010, 12:49
Helemaal mee eens, die laatste paar Ozzy's zijn verschrikkelijk. En die van Gillan en Hughes zijn ook niet best. Maar Tony Martin kan ik dan wel weer waarderen.

Basvarken
20 april 2010, 11:43
Is Dio weer genezen dan? Hij had toch kanker?

ME.
20 april 2010, 16:20
Helemaal mee eens, die laatste paar Ozzy's zijn verschrikkelijk. En die van Gillan en Hughes zijn ook niet best. Maar Tony Martin kan ik dan wel weer waarderen.

Dat album van Gillan moet je van houden. Kan hem wel waarderen. Maar kan me ook goed voorstellen dat mensen het niets vinden.

Iommi en Glen Hughes vind ik persoonlijk altijd geweldig.


Is Dio weer genezen dan? Hij had toch kanker?

Hij wordt nog steeds behandeld.

Basvarken
16 mei 2010, 23:05
Gaat niet meer lukken.

RIP Ronnie James Dio.

http://www.youtube.com/watch?v=6sn1UqbbbqQ

Fuhgawz
16 mei 2010, 23:31
Jammer jammer jammer...

artnaz
16 mei 2010, 23:34
Godverdomme nee! ::nervous::(:dontgeti:

Voor mij een hardere klap dan met Jackson vorig jaar... :(

speedmusic
17 mei 2010, 09:13
Jackson wie?

Hardrock/Heavy Metal is op een respectabele leeftijd gekomen.
Dan overlijden er artiesten niet meer aan artiesten-kwalen zoals:
Drugs (P. Lynott)
Drank (B. Scott)
Vliegtuig (R. Rhoads)
Onder een bus (C. Burton)

Maar komen ze te overlijden door "ouderdoms" ziektes, niet minder tragisch.



We Rock!!!!

Bram+
17 mei 2010, 09:27
Godverdomme nee! ::nervous::(:dontgeti:

Voor mij een hardere klap dan met Jackson vorig jaar... :(

Fijn dat je het erbij zegt, want er werd aan getwijfeld! Zullen we anders een top vijfje maken? :(

artnaz
17 mei 2010, 21:20
Je kan er speels over gaan doen, maar wat ik er relativeer alleen maar mijn persoonlijke gevoelens. Bij Michael Jackson was ik al behoorlijk kapot, maar Dio heeft voor mij persoonlijk nog meer betekend.