PDA

View Full Version : get the Funk out (helemaal)



DTmaster
8 april 2010, 00:59
Hallo,

Robbert v.d. Hanenberg had laatst een zeer tasty version van het geniale nr gemaakt, ik wilde zelf nog ff deze versie meedelen ik had hem al eens gepost dus mischien is hij bekend zo ja, dan luister je het maar nog een keer ;)

Gr DTmaster

http://www.box.net/shared/zm9er0f3ki

DTmaster
9 april 2010, 09:59
Iemand nog geluisterd :)

bass blom
9 april 2010, 10:53
ha, jij gebruikt ook box.net, gaaf is dat he?
nu aan het luisteren, klinkt goed!
hoor ik line 6?

DTmaster
9 april 2010, 23:07
Ja klopt,

Is het herkenbaar :)

mrweird
9 april 2010, 23:39
Dat was goed! Die solo doe ik je niet na.

DTmaster
10 april 2010, 01:01
Thanx Ja ik was die keer echt hard aan het oefenen om die solo goed te krijgen.

Nu wil ik hem in 1 take goed kunnen opnemen :)

bass blom
10 april 2010, 12:30
Ja klopt,

Is het herkenbaar :)

ja, ik meende direct het voor mij bekende maar moeilijk te omschrijven iets ergens in mid/hoogmid te horen.
iets wat ik in alle line6 dingen hoor.
ik keek meteen in je sig en dacht, ja, zal wel line6 zijn.

Robbert v.d. Hanenberg
10 april 2010, 19:42
Klinkt lekker!

Ibanez666
10 april 2010, 21:15
Ben ik nou de enige die geen solo's van een ander na kan (en wil) spelen? Respect voor mensen die dat wel doen en kunnen. Ik heb de onbedwingbare neiging om altijd mn eigen ding te doen.

Klink best aardig deze versie :)

bass blom
10 april 2010, 21:19
Ben ik nou de enige die geen solo's van een ander na kan (en wil) spelen? Respect voor mensen die dat wel doen en kunnen. Ik heb de onbedwingbare neiging om altijd mn eigen ding te doen.

Klink best aardig deze versie :)

heel lang geleden vroegah heb ik de solo van simpathy for the devil vrij exact na kunnen spelen. (get yer yaya's out LP)

later heb ik alleen van band mijn eigen gefreak uitgeplozen en nagespeeld :D

Ibanez666
10 april 2010, 21:20
heel lang geleden vroegah heb ik de solo van simpathy for the devil vrij exact na kunnen spelen. (get yer yaya's out LP)

later heb ik alleen van band mijn eigen gefreak uitgeplozen en nagespeeld :D

shit man, ik kan mn eigen solo's niet eens naspelen hahah

RazorBlade
10 april 2010, 22:07
Hallo,

Robbert v.d. Hanenberg had laatst een zeer tasty version van het geniale nr gemaakt, ik wilde zelf nog ff deze versie meedelen ik had hem al eens gepost dus mischien is hij bekend zo ja, dan luister je het maar nog een keer ;)

Gr DTmaster

http://www.box.net/shared/zm9er0f3ki

leuk gespeeld, echter valt me op dat je gitaar ff een intonatie beurtje nodig heeft, of je steunt met je slaghand teveel op je tremelo..

DTmaster
11 april 2010, 01:46
ik heb geen tremelo hahahah :) alle bruggen van mijn gitaren zijn vast gemaakt.

Riky
13 april 2010, 16:07
Ben ik nou de enige die geen solo's van een ander na kan (en wil) spelen? Respect voor mensen die dat wel doen en kunnen. Ik heb de onbedwingbare neiging om altijd mn eigen ding te doen.

Klink best aardig deze versie :)

Nee hoor:) Ik kan ook geen enkele solo exact naspelen. Ben te lui om het allemaal uit te zoeken. In die tijd ook zelf iets tof proberen te verzinnen.


Hij is bij mij bekend DTmaster. Goed gespeeld! Solo vind ik wel beetje soldig op een aantal punten, maar gaaf!

DTmaster
14 april 2010, 00:41
ja klopt was alweer een tijdje geleden en ik heb veel takes gedaan dus was ook niet echt meer scherp toen :)

Di Stefano
14 april 2010, 12:11
Ben ik nou de enige die geen solo's van een ander na kan (en wil) spelen? Respect voor mensen die dat wel doen en kunnen. Ik heb de onbedwingbare neiging om altijd mn eigen ding te doen.

Klink best aardig deze versie :)

Door solo's van anderen te studeren kan je veel bijleren. Zien hoe iemand zijn solo's opbouwt, hoe hij over akkoorden improviseert, welke scales hij gebruikt,...

Ibanez666
14 april 2010, 16:41
Door solo's van anderen te studeren kan je veel bijleren. Zien hoe iemand zijn solo's opbouwt, hoe hij over akkoorden improviseert, welke scales hij gebruikt,...

Klopt helemaal! Maar ik bestudeer liever, filter wat ik kan gebruiken en geef er dan mn eigen draai aan. Vaak zijn het kleine details in een solo die me een idee geven die ik dan op mn eigen manier weer uitwerk.

Basvarken
14 april 2010, 17:33
Knap gedaan hoor. Dat is een behoorlijk pittige partij. :rockon:

Maar ik zou wel nog wat werken aan de sound, want die is wat aan de dunne kant. Weinig toon zeg maar.

DTmaster
15 april 2010, 01:21
oke thanx!!!!

hole
23 april 2010, 20:03
Kende het nummer niet (:dontgeti:) maar :
wat fokking gaaf dit zeg, die gaat op het 'wil ik ook spelen' lijstje...alleen die solo ga ik niet trekken.

Waar heb je de backing vandaan if you don't mind me asking?

DTmaster
23 april 2010, 22:17
ik heb die van deze site. http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Extreme&file=Extreme - Get The Funk Out&ext=mp3

en dan moet je even op "Mirror 1" drukken


Succes met oefenen als je hem hebt geleerd kan je hem dan ff opnemen?

Gr Roderick

hole
23 april 2010, 22:29
ik heb die van deze site. http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Extreme&file=Extreme - Get The Funk Out&ext=mp3

en dan moet je even op "Mirror 1" drukken


Succes met oefenen als je hem hebt geleerd kan je hem dan ff opnemen?

Gr Roderick

Thanks, doe ik, maar dat duurt wel even voor ik daar aan toe ben heheheh