PDA

View Full Version : Seymour duncan Californian 50's set vraagje



Freakoutus
7 april 2010, 23:31
Hallo Allen!

Ik heb laatst een setje single coils besteld, en wel de volgende: SSL-1 california 50's set. Na uiteindelijk het pakketje te hebben ontvangen en uitgepakt te hebben kon ik niet waarnemen welke single coil nou waar moest (of is dat nou juist iets wat dom is om te denken?) Ik neem aan dat ik wel de juiste pickup in neck middle en bridge positie moet plaatsen? maar hoe kom ik daar achter?

Kan iemand mij duidelijk uitleggen over hoe en wat dit zit?

alvast enorm bedankt!

macwilliams
8 april 2010, 06:38
Het zelfde heeft iemand pas nog gehad en die heeft de volgorde van het pakje maar aangehouden.

Freakoutus
8 april 2010, 08:15
Oke, Bedankt. Ik kom waarschijnlijk nog wel in een muziekwinkel vandaag, denk dat ik daar de vraag maar even neerleg. Als zijn er ook niet uitkomen dan hou ik inderdaad de volgorde van de verpakking aan.

budje
8 april 2010, 08:17
en anders gewoon ff een mailtje naar seymour duncan?

FruscianteFan
8 april 2010, 10:01
Misschien zijn de draden aan het brugelement wel korter. Anders zou je, door ze even aan te sluiten en met een schroevendraaier (of ander metaal) op de pooltjes te tikken, snel even kunnen checken welke net wat harder gaat (brugelementen hebben meer output omdat ze minder trilling opvangen).

Pepe
8 april 2010, 10:41
Het maakt niet uit, het zijn allemaal dezelfde pickups net zoals het origineel.

Chocola
8 april 2010, 16:41
Hallo Allen!

Ik heb laatst een setje single coils besteld, en wel de volgende: SSL-1 california 50's set. Na uiteindelijk het pakketje te hebben ontvangen en uitgepakt te hebben kon ik niet waarnemen welke single coil nou waar moest (of is dat nou juist iets wat dom is om te denken?) Ik neem aan dat ik wel de juiste pickup in neck middle en bridge positie moet plaatsen? maar hoe kom ik daar achter?

Kan iemand mij duidelijk uitleggen over hoe en wat dit zit?

alvast enorm bedankt!

Ze zijn identiek aan elkaar als het goed is, vandaar dat het er niet bij staat. Op de Seymour website staat dit wel ;).

macwilliams
8 april 2010, 17:10
Het maakt niet uit, het zijn allemaal dezelfde pickups net zoals het origineel.
Dat idee had ik al :)