PDA

View Full Version : Live optreden van An ear to the Sky



Maroon
6 april 2010, 17:02
Ha gitaarnet!

Aan alle fans, criticasters en andersoortige luisteraars:

Afgelopen optreden zijn er mooie geluidsopnames gemaakt van ons bandje.

Wat vinden jullie ervan? Het zijn vier nummertjes :)

:listen:

http://www.myspace.com/aneartothesky


Ętts.

Maroon
7 april 2010, 23:43
het loopt storm zeg! :seriousf:

Riky
8 april 2010, 18:13
Gisteren geluisterd. Vond het wel tof! Zou het niet erg vinden om jullie een keer live te horen!

Helemaal mijn muziek is het niet, amar jullie doen wel lekker waar jullie zelf zin in hebben volgens mij. Tenmiste dat denk ik te horen en dan doe je het altijd ged vind ik:)

Maroon
11 april 2010, 17:01
Thanks Riky!

'Je eigen ding doen' is inderdaad erg belangrijk, vind ik.

Ik zal ook eens een poging op je myspace wagen!

M Kactus
12 april 2010, 11:04
Ik luister net ook even naar Chill Pill en Boredom Saved The World. Vooral die eerste doet me denken aan Elbow, zo'n beetje sferisch met knappe uithalen. Die zanger doet het ook erg goed, zeg! De basgitaar zit er prominent in en klinkt heel lekker. Die stuwt het geheel goed en zorgt voor een net wat andere toets in het nummer, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik trek de basgitaar beter dan bijvoorbeeld de gitaar (no offence!). Die heb ik liever wat bijtender of feller in dit soort dingen. Dat is natuurlijk smaak, maar het moet er een beetje uit poppen, zeg maar.

Ik vind het heel goed, en het is zeker niet de laatste keer dat ik die myspace ga bezoeken. Ik mag er graag naar luisteren en de liedjes zijn allemaal verschillend genoeg om het boeiend te houden!

Maroon
12 april 2010, 15:47
Wow bedankt M Kactus, wat een lovende woorden! Ik begrijp wat je bedoelt met dat de gitaar wat 'bijtender' mag. Hij is misschien iets te dof inderdaad, en mist hier en daar 'snijkracht' :).


Ik trek de basgitaar beter dan bijvoorbeeld de gitaar (no offence!).

Hehe, geen probleem hoor. Ik speel juist de bas ;)

Binnenkort zijn de eerste twee (semi-profi) demo's klaar! Ik hou jullie zeker op de hoogte! :ok:

HvV
12 april 2010, 19:41
Sterk. Zit als geheel goed in elkaar. Gewoon lekker. Mits niet te ver weg, kom ik zeker een keer kijken.

Maroon
20 mei 2010, 16:48
Even een bumpje, ik wil niet nóg een topica aanmaken voor mijn band. :ok:

Anyways: twee nummers opgenomen in de Groningse studio! 'Waste another heart' en 'The Chase' (een oud nummer van ons die we graag opnieuw wilde opnemen.)

te vinden op: www.myspace.com/aneartothesky (eerste twee nummers)

Wat vinden jullie ervan?

groeten!

Maroon.

pasqual
20 mei 2010, 22:46
hey Marijn,

de studio opnames klinken goed. ik vind Waste Another Heart goed in elkaar zitten. enige minpuntje vind ik de gitaarsound bij het rustige tussenstukje ( clean ) vanaf 2.44 min. hierbij is de gitaar niet helemaal octaafzuiver ( minimaal maar wel hoorbaar ) en de sound is erg droog t.o.v. de rest van de gitaarpartijen. voor de rest hoor ik een vleugje Pink Floyd en Muse en dit moet je niet als domme vergelijking zien maar als compliment. als ik vergelijk met de live versie lijkt het wel of jullie live andere versterkers hebben gebruikt voor de gitaren want live klinkt het stukken minder bombastisch. anyway: dit is goed!

groeten Pasqual.