PDA

View Full Version : PRS SE Singlecut of Dean Soltero



Reb
5 april 2010, 14:29
Vorige week heb ik beide gitaren gezien en was impressed. Echter had ik geen tijd om ze uit te proberen.

Ik vroeg me af of er iemand is die ervaring heeft met beide gitaren? Hoe verhouden deze gitaren zich tegenover elkaar? Zijn ze aan elkaar gewaagd, of totaal niet? ;)

Brand los!

MJR
5 april 2010, 16:03
Ik heb een PRS SE singlecut en een custom. Deze laatste ga ik inruilen tegen de nieuw 25th Anniversary. Ik ben helemaal gek op die SE'tjes, want ze klinken gewoon ontzettend goed en ze kosten geen drol.
Mijn Singlecut bied echt veel waar voor z'n geld, ik denk niet dat er veel gitaren in deze prijsklasse zijn van deze kwaliteit. Met die Dean heb ik echter geen ervaring, maar ik weet wel zeker dat de PRS kwalitatief beter is...;)

Of het je geluid is, dat weet ik niet, want de standaard Singlecut heeft gewoon een mooie vintage tone. Niet veel output, maar wel veel dynamiek en definitie. Mocht je wat harder willen, dan is er ook een Singlecut van Nick Catanese met EMG's.

Je zou ook eens kunnen gaan kijken naar de SE Custom 25th, de spec's liegen er niet om en ze zijn ook errug mooi.