PDA

View Full Version : De nachtmerrie van elk muzikant !!!



SRV2000
5 april 2010, 13:59
Ten eerste zou ik niet weten onder wat voor rubriek ik dit zou moeten posten, maar aangezien ik vaker op dit rubriek zit heb ik heb hier maar geplaatst.

zoals de titel al aangeeft: De nachtmerrie van elk muziekant.

Gister zat ik lekker met de familie voor de tv tot ik opeens om 11 uur een telefoontje kreeg met de mededeling dat ik wel snel bij de oefenruimte mocht kijken want er was brand uitgebroken. Ik ben zo snel mogelijk in mijn auto gestapt en ben er als een gek naar toe gereden.
Eenmaal te zijn aangekomen zag ik meteen dat dit niet meer te redden viel en dat de vlammen het hadden overgenomen.
Geluk bij een ongeluk stond ons apparatuur er niet in omdat we dit altijd mee terug nemen. Maar ik moet zeggen dat het knap lastig is om te kijken hoe iets dierbaars als nog in rook op gaat.
Het verhaal ging al gauw te ronde in het dorp dat ons oefenruimte verwoest was en vanochtend kreeg ik een telefoontje van een lokale autobedrijf.
Met de mededeling dat zij ons wouden helpen met het volgende.

Er word een halfjaar oude kantoor unit ( van binnen helemaal leeg ) van de maten 3m X 6m kosteloos aangeboden door hun.

Wij mogen op hun terein staan en hem zo vaak en zo lang mogelijk gebruiken als we zelf willen ( ook kosteloos )

Het enige waar we voor moeten zorgen is dat we hem goed isoleren.

Dit is natuurlijk super !!!

Maar onze vorige oefenruimte was 6 X 10 ( groot genoeg dus )

Mijn vraag is zou 6M X 3M het wel kunnen doen.

we zijn namelijk met ons 5en.

en heeft iemand mischien een bepaalde indeling hoe we dit het beste op kunnen stellen?

Names mijn band":

Dank u !!!

macwilliams
5 april 2010, 14:05
Kun je voorstellen hoe erg ik schrok :angry: lamlul.
wat een mazzel dat het niet jouw eigen ruimte is... pak van mn hart.


nogmaals,

lul

Squier4ever
5 april 2010, 14:05
3x6 is klein, maar zelfs met zijn zessen te doen. Onze ruimte heeft ook die afmetingen. Is een beetje behelpen, maar het is meer dan niks natuurlijk!

SRV2000
5 april 2010, 14:07
Kun je voorstellen hoe erg ik schrok :angry: lamlul.
wat een mazzel dat het niet jouw eigen ruimte is... pak van mn hart.


nogmaals,

lul

Nee het is van onze band zelf. gelukkig mijn ruimte niet.
dan was m`n complete huis nu weg.

maar voor mij thuis is het geen geschikte oeferuimte voor een band. maar ja toch flink balen ook al was het niet mijn ruimte. we hebben met de band geen oefenruimte meer :dontgeti:

Aca Ilic
5 april 2010, 14:10
6x3 is ruim voldoende, mits jullie geen danspasjes moeten instuderen...

macwilliams
5 april 2010, 14:12
3x6 moet op zich best kunnen, moet je alleen geen mongool in je band hebben met vier 4x12 kasten. Dan kan het best.


check je mail... de opname!!

SRV2000
5 april 2010, 14:14
3x6 moet op zich best kunnen, moet je alleen geen mongool in je band hebben met vier 4x12 kasten. Dan kan het best.

4X12 mmmm nee voel me niet aangesproken :seriousf: en bedankt. eerst maak je me uit voor lamlul. 5 min later ben ik ook al een mongool.

Je maakt vrienden jonge;)

maar 6 x 3 moet dus net kunnen

Mail ligt er uit, had ik gister ook al geprobeerd :S
ga het zo weer proberen dan hoor je nog van me.

macwilliams
5 april 2010, 14:18
Ik refereer met "mongool" meer naar mezelf.....

macwilliams
5 april 2010, 14:19
6x3 is ruim voldoende, mits jullie geen danspasjes moeten instuderen...

Headbangen kan net... pas op voor hete buizen:seriousf:

bass blom
5 april 2010, 14:59
oei een mongool met een vlammenwerper, linke shit :seriousf:

Wiellem
5 april 2010, 15:03
Hmm balen, maar wel geluk dat er niks van jullie meer binnenstond :)

3x6 lukt ons ook met 5 man, word in de zomer alleen wel snel erg benauwd :P

macwilliams
5 april 2010, 15:20
It wasnt me!!!





http://i814.photobucket.com/albums/zz63/sebasveeke/defikerinmetdatding.png?t=1270298190

jannest
5 april 2010, 15:48
zou iig een airco scoren

Saf
5 april 2010, 17:08
wij oefende met de folkband met 8 man in een ruimte van 3x 3 meter. Ik met mij nbassman135 e nde gitarist met een 4x12 kast. compleet drumste le nal. ging perfect. Niet heel vee lplaats over maar 5 jaar prima gewerkt.

Tupelo
5 april 2010, 17:35
3 bij 6

Ik ben ze kleiner gewend, maar 't zal vast wringen worden.
In mijn ervaring hangt het erg van het ego van de drummer af.
Heeft die een eenvoudige drumkit of zo een uitgebreid ding dat de helft van je 3 bij 6 al in beslag gaat nemen ?

Wanneer het een basic drumstel is, en je bent met 4 of 5 bandleden, dan kan ik me voorstellen dat het met wat beleid wel op te lossen is.
Moet je wel efficiënt gebruik maken van de ruimte.
Kabels via haakjes in het plafond leiden, speakers ophangen en dergelijke, alles dat van de vloer af kan van de vloer af.

Maar het zal wennen worden wanneer je 6 bij 10 gewend bent.
Het zal ook wat aanpassing in volume inhouden, opnieuw vooral voor de drummer, slaat die hard of slaat die zacht ?
Wanneer deze blijft rammen, zichzelf niet kan inhouden, dan zal de rest van de band automatisch genegen zijn de volumeknop te hanteren; resultaat is één brij.

Succes; gewoon ff goed nadenken en er het beste van maken !! :ok:

En je drummer met castratie bedreigen !! :sssh:

Aca Ilic
5 april 2010, 18:24
3 bij 6

Ik ben ze kleiner gewend, maar 't zal vast wringen worden.
In mijn ervaring hangt het erg van het ego van de drummer af.
Heeft die een eenvoudige drumkit of zo een uitgebreid ding dat de helft van je 3 bij 6 al in beslag gaat nemen ?

Wanneer het een basic drumstel is, en je bent met 4 of 5 bandleden, dan kan ik me voorstellen dat het met wat beleid wel op te lossen is.
Moet je wel efficiënt gebruik maken van de ruimte.
Kabels via haakjes in het plafond leiden, speakers ophangen en dergelijke, alles dat van de vloer af kan van de vloer af.

Maar het zal wennen worden wanneer je 6 bij 10 gewend bent.
Het zal ook wat aanpassing in volume inhouden, opnieuw vooral voor de drummer, slaat die hard of slaat die zacht ?
Wanneer deze blijft rammen, zichzelf niet kan inhouden, dan zal de rest van de band automatisch genegen zijn de volumeknop te hanteren; resultaat is één brij.

Succes; gewoon ff goed nadenken en er het beste van maken !! :ok:

En je drummer met castratie bedreigen !! :sssh:

Tupelo, geloof me we stonden eens op Jazz/Blues route op 4x3 te spelen ( incl. Hammond+Leslie). Mijn bassist stond hele tijd met zijn stemmechanieken in mijn oren te peuteren. We zijn wel met 4 man in de band , daar ging ik ook ervanuit dat je bij 6x3 genoeg aan hebt . 5 man kan ook net , maar daar ben ik hartstikke met je eens dat het grotendeels van ego van drummer afhangt.
Ik denk dat in meeste gevallen regel geldt: waar een is wil, is een weg...

JazzBass
6 april 2010, 00:07
Nou, je hoeft je nergens druk om te maken. Ik speel al jaren in een oefenruimte van 2 bij 3 meter. Zijn nu met 4 man, maar we hebben er wel eens met z'n 6'en gestaan. (Bassist, gitarist, zanger, zangeres, toetsenist en drummer)

Over een tijdje krijgen we (als het goed is) een grotere ruimte. Dat is natuurlijk wel veel beter voor het geluid.

Mitch
6 april 2010, 00:23
Je spullen stonden er NIET in en het is je grootste nachtmerrie? Doe normaal man :seriousf:

PanzerfaustNL
6 april 2010, 00:38
Mwah, ik kan mij ook wel grotere nachtmerries bedenken, eigenaar zijn van die oefenruimte bijvoorbeeld, of
eigenaar zijn van die oefenruimte en al je gear ligt in de oefenruimte, of nog erger,
eigenaar zijn van die oefenruimte en merken dat je volledig bent ingesloten door het vuur en dat je dus nergens een uitweg hebt.
Dat laatste is niet zo gek aangezien de meeste oefenruimtes maar één dubbele deur hebben en voor de rest afgesloten zijn van de buitenwereld.

Bolder
6 april 2010, 09:57
Is Macwilliams langs geweest met z'n vuurtje dan?


Nee maar echt; heel kut voor je:grouphug:

bass blom
6 april 2010, 10:08
ik vond het een clipje van mcw aan het werk :seriousf:

http://www.youtube.com/v/d4gnohRUkBM

Chocola
6 april 2010, 10:38
It wasnt me!!!





http://i814.photobucket.com/albums/zz63/sebasveeke/defikerinmetdatding.png?t=1270298190

Heeee, die ken ik ergens van :D.

FruscianteFan
6 april 2010, 11:01
Nachtmerrie ok, maar ik dacht meer aan 5 gitaren ineens foetsie of plotselinge verlamming (of iig iets waarbij je nog wel kunt typen).

Het is natuurlijk wel héél kut, maar de oplossing is zelfs al daar. Alleen met iets minder ruimte dus. Ik vraag me wel af hoe groot ons oefenhokje is, want daar is het ook behelpen. En dat wordt nog leuk, want met z'n vieren staan we daar dus al behoorlijk krap (zeker met versterkers, pedalen en toetsen) en we zijn nu met z'n vijven :D

macwilliams
6 april 2010, 11:51
ik vond het een clipje van mcw aan het werk :seriousf:

http://www.youtube.com/v/d4gnohRUkBM

Ik ben vanaf dat moment wel serieuzer te werk gegaan.
:D

SRV2000
6 april 2010, 23:57
Je spullen stonden er NIET in en het is je grootste nachtmerrie? Doe normaal man :seriousf:

Jij was wel de laatste persoon waar ik zo`n domme opmerking van had verwacht.
Wij hebben toen destijds 3200 Euro,- pp neer moeten leggen om die ruimte te bouwen. als je dat voor je ogen afbrand kan ik je vertellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten en dat je er dan effe goed ziek van bent.

Maar even over onze nieuwe oefenhok. we hebben er 1 !!!!

Hij is iets groter geworden dan we hadden vewacht maar we zijn er super blij mee.
We zijn vanavond met de band en de eigenaar van het lokale autobedrijf naar een unit handelaar geweest.
Deze had er verschillende units staan, dus we hebben wat rond gekeken en daar kwamen we een half jaar oude Unit tegen ( als nieuw dus ) compleet van staal en geisoleerd. Deze was 4,80 Meter breed bij 8,40 Meter lang.

Dit is hem dus ook geworden :crazyhappy:

We hebben vanavond ook al een indeling gemaakt hoe hij er uit komt te zien.

De oefenruimte word compleet 20 cm dik geisoleerd.

Er komt een mix en opname ruimte in ( waar de mengpanelen en het opname aparratuur komt te staan ) ook word deze ruimte voorzien van dubbel glas zo dat je van de mix ruimte de oefenruimte in kunt kijken en contact op kan nemen. doormiddel van een intercom die aangesloten staat op de speakers.

Er komen zwarte doeken te hangen voor het geluid te dempen.

en er komt een gelakte houten vloer in voor de akoestiek.

Dit hebben we allemaal al liggen dus het enige wat we nog moeten klussen.

dit is een voorbeeld van de indeling:


http://i599.photobucket.com/albums/tt71/lespaul_2000/studio.jpg

Kortom ik ben weer helemaal HAPPY !!!:mmmm:

macwilliams
7 april 2010, 06:25
Ach, das mooi man :ok: leuke lokale handelaren daar. Dat kun je hier wel vergeten. Die willen allemaal euro's zien. Weet je al hoe je hem gaat isoleren?
En met unit bedoel je daar een bouwkeet ofzo mee?

Chocola
7 april 2010, 08:59
Ik ben jaloers :(.



:makeup:

macwilliams
7 april 2010, 10:02
Jaloers, tjah. Het zal nog best een klus worden om alles voor elkaar te krijgen.
Het is dat ze daar erg ondernemend zijn en minder vaak een afwachtende houding aan nemen. Als ik hier kijk zie je vaak dat degene die zich hier muzikant noemen eigenlijk erg luie mensen zijn en klagen dat er te weinig voor ze ondernomen word. Men verwacht een gespreid bedje voorzien van alle gemakken. Het liefst nog gesubsidieerd ook. Wat dat betrefd ben ik geen muzikant.

SRV2000
7 april 2010, 12:37
Jaloers, tjah. Het zal nog best een klus worden om alles voor elkaar te krijgen.
Het is dat ze daar erg ondernemend zijn en minder vaak een afwachtende houding aan nemen. Als ik hier kijk zie je vaak dat degene die zich hier muzikant noemen eigenlijk erg luie mensen zijn en klagen dat er te weinig voor ze ondernomen word. Men verwacht een gespreid bedje voorzien van alle gemakken. Het liefst nog gesubsidieerd ook. Wat dat betrefd ben ik geen muzikant.

Hij word eerst nog voor 13 mei bij het feest gebruikt en daarna word hij op een vaste locatie gezet. ( kan niet wachten, brand me nu al in )
We gaan er met 8 man aan werken dus genoeg hulp.

betreft de isolatie ( Massa-veer-massa-veer-massa ) opgevuld met rockwol

Ukeloeder
7 april 2010, 12:52
Je had in je oude oefenruimte een toilet? In deze zie ik niks op de plattegrond. Of kun je van de faciliteiten van de autodealer gebruik maken?
PortaPotty?

SRV2000
7 april 2010, 13:40
Je had in je oude oefenruimte een toilet? In deze zie ik niks op de plattegrond. Of kun je van de faciliteiten van de autodealer gebruik maken?
PortaPotty?

Scherp haha. dat waren we helemaal vergeten :sssh:

We zouden er een hokje naast gaan bouwen maar dat wou de autohandelaar niet dus die heeft er nog een unit bij gekocht kortom we hebben nu dus 2 schakel units aan elkaar.
De ander unit word voorzien van een zit gelegenheid ( eventueel een klein barretje ) er zit al een WC en een keuken in.

@ Macwilliams: Dit is het geworden dan kun je kijken hoe het er uitziet:

http://i599.photobucket.com/albums/tt71/lespaul_2000/woonunit_2_www_demors_nl.jpg


Trouwens Macwilliams ik heb even contact met Peter R de Vries opgenomen,
en die melde mij dat jij op de desbetreffende dag van de brand hier in Friesland verbleef. mmmmmm word nog een link zaakje :seriousf:

rijsberman
7 april 2010, 13:52
Fijn, een bevriende handelaar met zoveel ruimte op z'n terrein. Die heb je in de randstad niet. En als je er al een zou vinden, begint hij vast moeilijk te doen over geluidshinder, omdat de buren er pal op wonen.

Soms heeft het leven in een godvergeten uithoek echt voordelen! :ok:

bat
7 april 2010, 14:34
Je spullen stonden er NIET in en het is je grootste nachtmerrie? Doe normaal man :seriousf:


Jij was wel de laatste persoon waar ik zo`n domme opmerking van had verwacht.
Wij hebben toen destijds 3200 Euro,- pp neer moeten leggen om die ruimte te bouwen. als je dat voor je ogen afbrand kan ik je vertellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten en dat je er dan effe goed ziek van bent.
Eerlijk gezegd begreep ik uit de openingspost ook niet helemaal dat dit jullie eigen/de door jullie zelf betaalde oefenruimte was. Dat plaatst een en ander inderdaad wel in perspectief. Ik vroeg me in eerste instantie ook af wat nou de nachtmerrie was, zeker omdat er niks in stond verder...

Mooi dat er al zo snel een oplossing voor handen is. Wat maakt dat die autohandelaar zo met jullie begaan is?

Henri H
7 april 2010, 14:41
5 x €3200,- = €16.000,- :o

Da was dan een beste oefenruimte!

rijsberman
7 april 2010, 15:01
16 mille? In de randstad is een garagebox nog duurder. Wat zeg ik, 10x zo duur! Was het een omgebouwde telefooncel ofzo?

Henri H
7 april 2010, 15:11
Was het geen bestaande ruimte die je zelf hebt "verbouwd"?
In dat geval is 16 mille idd niet veel.

SRV2000
7 april 2010, 15:23
Was het geen bestaande ruimte die je zelf hebt "verbouwd"?
In dat geval is 16 mille idd niet veel.

Dat was het bedrag wat het ons aan matriaal gekost heeft.
Ons bassist is timmerman van beroep en onze 2e gitarist is metselaar.
daarnaast heb ik zelf jaren bij een klussenbedrijf gewerkt. en hebben we dus het compleet zelf opgebouwd.

Waarom de authandelaar zoveel met ons op heeft?

De authandelaar orginiseert elk jaar een groot oldtimer evenement, van 10 hectare waar in totaal 4 grote feestenten staan.
Gemiddeld komen daar 15000 mensen per dag op af. x2 dagen :crazyhappy:

Nu zit ik al een grote tijd bij dit evenement en ik verzorg de muziek. boek de bands. en maak reclame. enz enz.
Doodat ik dit al jaren doe als vrijwilliger en een grote band met de eigenaar heb opgebouwd is dit in zijn ogen een soort bedankje

Riky
7 april 2010, 15:31
Dat was het bedrag wat het ons aan matriaal gekost heeft.
Ons bassist is timmerman van beroep en onze 2e gitarist is metselaar.
daarnaast heb ik zelf jaren bij een klussenbedrijf gewerkt. en hebben we dus het compleet zelf opgebouwd.

Waarom de authandelaar zoveel met ons op heeft?

De authandelaar orginiseert elk jaar een groot oldtimer evenement, van 10 hectare waar in totaal 4 grote feestenten staan.
Gemiddeld komen daar 15000 mensen per dag op af. x2 dagen :crazyhappy:

Nu zit ik al een grote tijd bij dit evenement en ik verzorg de muziek. boek de bands. en maak reclame. enz enz.
Doodat ik dit al jaren doe als vrijwilliger en een grote band met de eigenaar heb opgebouwd is dit in zijn ogen een soort bedankje

aah! De handelaar zit ook in de band:) Dat verklaard een hoop!

SRV2000
7 april 2010, 16:12
aah! De handelaar zit ook in de band:) Dat verklaard een hoop!

nee een band opgebouwd oftewel vrienschap opgebouwd.
hoop dat dit wat duidelijker is;)

macwilliams
7 april 2010, 16:13
Dat ziet er føckin netjes uit, dat word een toffe oefen keet :ok:

had je P.R. de Vries ook verteld dat je ook heel toevallig een aansteker kwijt was. En dat het ook heel toevallig was dat beide onze gsm's onder de zelfde mast stonden? Wel flauw van je om me een volle jerrycan benzine te geven en een lege aansteker....

Dumbass :seriousf:

Arjan12
7 april 2010, 16:41
Mooi dat iets waar je heel erg van baalt toch snel weer goed komt!

Riky
7 april 2010, 18:35
nee een band opgebouwd oftewel vrienschap opgebouwd.
hoop dat dit wat duidelijker is;)

Het was een grapje;)

bass blom
7 april 2010, 19:02
Dat ziet er føckin netjes uit, dat word een toffe oefen keet :ok:

had je P.R. de Vries ook verteld dat je ook heel toevallig een aansteker kwijt was. En dat het ook heel toevallig was dat beide onze gsm's onder de zelfde mast stonden? Wel flauw van je om me een volle jerrycan benzine te geven en een lege aansteker....

Dumbass :seriousf:

ik vond een paarse wegwerpaansteker op mijn parkeerplaats.
800 meter van friesland af :crazyhappy:

Bolder
7 april 2010, 21:30
Ik zeg nog steeds macwilliams

macwilliams
7 april 2010, 23:55
Ik zeg nog steeds macwilliams

Er is er nog geen een geweest die jullie tegen spreekt.....




damn. en ik heb nog wel zo'n eerlijk gezicht.

SRV2000
8 april 2010, 00:25
Er is er nog geen een geweest die jullie tegen spreekt.....




damn. en ik heb nog wel zo'n eerlijk gezicht.

Nauw ik betwijfel of die er ook wel gaat komen.:seriousf:

flitslicht
8 april 2010, 00:33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch:
Je spullen stonden er NIET in en het is je grootste nachtmerrie? Doe normaal man

SRV2000 schreef:
Jij was wel de laatste persoon waar ik zo`n domme opmerking van had verwacht.

Flitslicht schrijft:
Hé blij voor je dat het goed is gekomen. Maar als je €16.000 investeert en het verlies ervan niet makkelijk kan opvangen moet je een verzekering afsluiten. Dat hebben jullie dus kennelijk niet gedaan en kruipen nu door het oog van de naald dankzij iemand die je sponsort en dat niet hoeft te doen. Je krijgt een cadeautje.

Mitch heeft dus helemaal gelijk als hij zegt: "Doe normaal, man". Je wist toch van te voren dat zoiets zou kunnen gebeuren en het gaat dan nog niet eens over je instrumenten. Terugkijkend zou de titel van dit topic moeten zijn: "De natte droom van iedere muzikant".

SRV2000
8 april 2010, 00:45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch:
Je spullen stonden er NIET in en het is je grootste nachtmerrie? Doe normaal man

SRV2000 schreef:
Jij was wel de laatste persoon waar ik zo`n domme opmerking van had verwacht.

Flitslicht schrijft:
Hé blij voor je dat het goed is gekomen. Maar als je €16.000 investeert en het verlies ervan niet makkelijk kan opvangen moet je een verzekering afsluiten. Dat hebben jullie dus kennelijk niet gedaan en kruipen nu door het oog van de naald dankzij iemand die je sponsort en dat niet hoeft te doen. Je krijgt een cadeautje.


Mitch heeft dus helemaal gelijk als hij zegt: "Doe normaal, man". Je wist toch van te voren dat zoiets zou kunnen gebeuren en het gaat dan nog niet eens over je instrumenten. Terugkijkend zou de titel van dit topic moeten zijn: "De natte droom van iedere muzikant".


Man lul toch aub niet zo dom.
Ten eerste weet je niet eens hoe het in elkaar steekt. dat weet namelijk een handje vol mensen maar op deze forum. ( dus ga niet de de slijmbal uit hangen omdat het een Mitch mod is.)
want het is namelijk heel makkelijk om zo maar je verhaaltje klaar te hebben terwijl je geen idee hoe het in elkaar zit ( stuur dan gewoon niets of vraag het dan eerst ) dat is voor bijde kanten wel zo duidelijk.
als ik zeg dat er aan instrumenten niets in stond wil niet zeggen dat hij leeg was. maar wat er in stond kon je wel een leuke auto voor kopen.
Als het je dan nog niet duidelijk is stuur mij een Pm en dan krijg je 4 blaadjes vol uitleg voordat je begint te zeuren dat we niet verzekerd waren.

Kortom zeg niet dingen wat je niet weet of waar je geen verstand van hebt !!!

en dan nog zulk iets: De natte droom van iedere muzikant ???

Ik weet het niet maar als mijn geld in de fik vliegt dan baal ik. mischien dat jij er andere hobby`s op na houd.

macwilliams
8 april 2010, 06:34
Flitslicht schrijft:
Hé blij voor je dat het goed is gekomen. Maar als je €16.000 investeert en het verlies ervan niet makkelijk kan opvangen moet je een verzekering afsluiten. Dat hebben jullie dus kennelijk niet gedaan en kruipen nu door het oog van de naald dankzij iemand die je sponsort en dat niet hoeft te doen. Je krijgt een cadeautje.

Mitch heeft dus helemaal gelijk als hij zegt: "Doe normaal, man". Je wist toch van te voren dat zoiets zou kunnen gebeuren en het gaat dan nog niet eens over je instrumenten. Terugkijkend zou de titel van dit topic moeten zijn: "De natte droom van iedere muzikant".

Ik vind dit op z'n minst een domme stelling die op geen enkele vorm van ingewonnen informatie gestoeld is.
Ondanks dat de info gegeven door TS erg summier was kun je er er nog niet van uit gaan dat datgene niet gebeurd is. Want ondanks dat je soms erg dure polissen afsluit zal bij meer van de helft van de afgesloten verzekeringen de verzekeringsmaatschappij er proberen onderuit te komen.

En zoals mitch reageerde zie ik die liever op een verzekerings kantoor zitten dan iemand die een nog open vraag in zijn hoofd als absoluut neerschrijft.

En ja, ik weet. Iedereen heeft onderzoeks plicht en is geacht de wet grondig te kennen. En toch zijn het er maar weinig die het echt weten.

Dus:
Vraag eerst voordat je zomaar een stelling aan neemt

lodi
8 april 2010, 07:40
Man lul toch aub niet zo dom.
Ten eerste weet je niet eens hoe het in elkaar steekt. dat weet namelijk een handje vol mensen maar op deze forum. ( dus ga niet de de slijmbal uit hangen omdat het een Mitch mod is.)
want het is namelijk heel makkelijk om zo maar je verhaaltje klaar te hebben terwijl je geen idee hoe het in elkaar zit ( stuur dan gewoon niets of vraag het dan eerst ) dat is voor bijde kanten wel zo duidelijk.
als ik zeg dat er aan instrumenten niets in stond wil niet zeggen dat hij leeg was. maar wat er in stond kon je wel een leuke auto voor kopen.
Als het je dan nog niet duidelijk is stuur mij een Pm en dan krijg je 4 blaadjes vol uitleg voordat je begint te zeuren dat we niet verzekerd waren.

Kortom zeg niet dingen wat je niet weet of waar je geen verstand van hebt !!!

en dan nog zulk iets: De natte droom van iedere muzikant ???

Ik weet het niet maar als mijn geld in de fik vliegt dan baal ik. mischien dat jij er andere hobby`s op na houd.
ja mischien weten de forumleden niet hoe de vork aan de steel zit
en ja , zijn het niet onze zaken,en weten slechts n' handvol mensen hoe het juist zit, maar gebruik dan niet het forum om je beklag te maken tenzij je die drie A4tjes uitleg in je openingspost toevoegt. niet klagen dat sommige forummers wel iets verder nadenken en over verzekeringen beginnen.
is heel normaal hoor.

macwilliams
8 april 2010, 07:47
Vragen en veronderstellen zijn twee verschillende dingen.
Ik heb liever dat men het mij vraagt dan zomaar tot conclusies komen.

flitslicht
8 april 2010, 10:04
... Want ondanks dat je soms erg dure polissen afsluit zal bij meer van de helft van de afgesloten verzekeringen de verzekeringsmaatschappij er proberen onderuit te komen.


Klopt helemaal. Met de TS ga ik maar niet in discussie...

bert k
8 april 2010, 10:13
Man lul toch aub niet zo dom.
Ten eerste weet je niet eens hoe het in elkaar steekt. dat weet namelijk een handje vol mensen maar op deze forum. ( dus ga niet de de slijmbal uit hangen omdat het een Mitch mod is.)

Het mag best een beetje minder met je grote mond. Als je zo'n verhaal op een forum plaatst kan je reacties verwachten. Als dat niet de reacties zijn die je graag ziet moet je meer informatie geven of gewoon helemaal niet posten. Topic gaat dicht.