PDA

View Full Version : Ervaren muzikanten gezocht voor starten coverband - omgeving A'veen/A'dam/Hoofddorp



Rockmo(ther)
4 april 2010, 13:35
Ervaren (semi-professionele) muzikanten gezocht om een nieuwe coverband te starten.
Lead -en slaggitarist, bassist, drummer en toetsenist (backing vocals --> een pré).

Genre: (female) power pop/rock,
bijv. Alannis Morisette, Anouk, Skunk Anansie, Melissa Etheridge en Krezip. Afgewisseld met Classic Rock en “Top 40”- nrs. Muziek voor een breed publiek.

Steekwoorden: energie, plezier en power. Kortom: een band die staat!

Streven: 15 ŕ 20x optreden per jaar (kroegen, festivals, podia, etc.)

Omgeving: Amstelveen/Amsterdam/Hoofddorp

Oefenruimte: nader te bepalen (donderdagavond)

Mitch
4 april 2010, 14:26
Uitbreidingsplannen Mo?

Rockmo(ther)
4 april 2010, 16:00
Uitbreidingsplannen Mo?
Yep!!! Heb je niet nog een plekje over qua tijd?;)

Mitch
4 april 2010, 17:18
Repertoire klinkt oké, regio en de geplande oefenavond minder. En tijd over? Nou, niet op korte termijn nee, anders zou ik me wel aanmelden! :(
Maar ik weet een drummer die wel eens geďnteresseerd zou kunnen zijn en het toeval wil dat jij 'm ook kent. Ik zou zeggen: waag er eens een Hyves berichtje aan bij Frits.

Rockmo(ther)
5 april 2010, 00:43
Repertoire klinkt oké, regio en de geplande oefenavond minder. En tijd over? Nou, niet op korte termijn nee, anders zou ik me wel aanmelden! :(
Maar ik weet een drummer die wel eens geďnteresseerd zou kunnen zijn en het toeval wil dat jij 'm ook kent. Ik zou zeggen: waag er eens een Hyves berichtje aan bij Frits.


Jammer. De regio is natuurlijk gezet, omdat ik daar woon, maar zoals je weet, ben ik nooit te beroerd om wat verder te rijden.
De donderdag is voor mij nu gewoon het meest praktisch, ben zelf ook erg druk. Ben aan het lessen bij Babette Labeij , heb dansles (ga ik weliswaar na de zomer mee stoppen, vanwege de tijdsissue) en natuurlijk nog mijn huidige band en niet geheel onbelangrijk: mijn kids/gezin.
Ik zal Frits zeker contacten, thanks!

FenderPlayer
15 april 2010, 12:07
Hoi!
Zal mezelf even voorstellen,
Jeroen, 21 jaar, sinds een jaar of 4 gitarist, en ben nu bandloos, en wil daar wel verandering in brengen.
Heb nooit echt in een vaste band gezeten en vind het daar nu wel tijd voor worden.
Wel af en toe wat 'gastoptredens' etc gedaan met vrienden.
Woon in Uithoorn
voor verder contact kan je me mailen als je wil,
jeroengroen007@hotmail.com
Groetjes!
Jeroen

Droffie
27 april 2010, 17:18
Hoi Rockmother
Ik kom uit Nieuw vennep en bandloos momenteel..
Dus ik hou me aanbevolen.

mijn mail adres is dennis.d@ziggo.nl

of tel 06-30396766

Groet
D.

Oh ja...Ik ben gitarist uiteraard.

Rockmo(ther)
21 mei 2010, 12:30
Nog steedss gezocht: een ervaren leadgitarist!
Drummer en bassist zijn al gevonden. Breed repertoire, dus nooit saai ;)
We zijn 29 - 37 jr en kunnen niet wachten om er tegenaan te gaan.

Droffie
22 mei 2010, 12:05
Nog steedss gezocht: een ervaren leadgitarist!
Drummer en bassist zijn al gevonden. Breed repertoire, dus nooit saai ;)
We zijn 29 - 37 jr en kunnen niet wachten om er tegenaan te gaan.

Mijn aanbieding staat nog steeds. Omdat ik een clipje van een pearl jam cover had gegeven als referentie wil nog niet zeggen dat ik alleen maar hard wil en kan spelen. Integendeel zelfs, ik heb oude rock classics gespeeld in mijn vaders bandje, beatles, stones, paul weller en zelfs roxy music.

je weet mijn mail adres te vinden.

Groet
Droffie (Dennis)

Rockmo(ther)
24 mei 2010, 07:54
We zullen ook Top 40-nrs spelen, dus kan ook compleet geen rock zijn. Daarnaast wat "feest"-nrs zoals bv. "Walking on sunshine".

Droffie
24 mei 2010, 14:59
We zullen ook Top 40-nrs spelen, dus kan ook compleet geen rock zijn. Daarnaast wat "feest"-nrs zoals bv. "Walking on sunshine".


Oh ok...Pop muziek is niet mijn ding nee. Je naam Rockmother zette me op het verkeerde been...;-) succes igg...

Rockmo(ther)
24 mei 2010, 20:44
Oh ok...Pop muziek is niet mijn ding nee. Je naam Rockmother zette me op het verkeerde been...;-) succes igg...

Rock is idd wel mijn "main thing", maar dat wil niet zeggen dat ik dat alleen maar doe met een band. Ik luister er wel vnl naar. Jij ook succes!!

FenderPlayer
25 mei 2010, 11:14
Hoi!
Ook mijn aanbieding staat nog steeds!
Ik weet dat je meer op zoek bent naar oudere en wat meer ervaren mensen, maar ik moet toch ergens mijn ervaring opdoen nietwaar?
Ik ben er niet vies van verschillende stijlen te spelen, dat vind ik juist een van de belangrijkste dingen, diversiteit!
Ik zou zeggen stuur me eens een mailtje met een tijd en plaats, of kom eens langs op de maandelijkse jamsessie in the mix, normaal gesproken elke 2e donderdag van de maand, ik ben daar altijd te vinden! En al vind je mij misschien niet het juiste materiaal, misschien vind je daar wel iemand die wel geschikt is!
Niet geschoten is altijd mis toch?
Ik hoor het hopelijk wel!
groetjes jeroen

Rockmo(ther)
27 mei 2010, 19:17
Hoi!
Ook mijn aanbieding staat nog steeds!
Ik weet dat je meer op zoek bent naar oudere en wat meer ervaren mensen, maar ik moet toch ergens mijn ervaring opdoen nietwaar?
Ik ben er niet vies van verschillende stijlen te spelen, dat vind ik juist een van de belangrijkste dingen, diversiteit!
Ik zou zeggen stuur me eens een mailtje met een tijd en plaats, of kom eens langs op de maandelijkse jamsessie in the mix, normaal gesproken elke 2e donderdag van de maand, ik ben daar altijd te vinden! En al vind je mij misschien niet het juiste materiaal, misschien vind je daar wel iemand die wel geschikt is!
Niet geschoten is altijd mis toch?
Ik hoor het hopelijk wel!
groetjes jeroen

Zal sws een keer komen kijken. Maar zeer wsl hebben we gisteren onze gitarist gevonden..

Rockmo(ther)
6 juni 2010, 21:12
1e gitarist gevonden, nu zouden we evt. nog een gitarist/toetsenist kunnen gebruiken als aanvulling....

Mitch
7 juni 2010, 11:19
Eventueel als aanvulling.... je weet het goed te verkopen :seriousf:

FenderPlayer
8 juni 2010, 01:03
Ik help je nog maar even herinneren, er is komende donderdagavond jamsessie in the mix. Kom gezellig langs en neem vooral de andere bandleden mee, en wie weet vind je nog wel een extra gitarist, we hebben er vaak meer dan genoeg! En dan kan/kunnen jij/jullie ook nog eventjes meejammen!
Wie weet tot donderdag! Het begint meestal iets na 7 uur en eindigt afhankelijk van de opkomst tussen de 10 en 12 uur.
Groetjes!

Rockmo(ther)
17 juni 2010, 23:09
Eventueel als aanvulling.... je weet het goed te verkopen :seriousf:

you know me ;)
Het is nu zeker dat we een 2e gitarist/toetsenist erbij willen. Was toen nog niet zeker.

@Fenderplayer: ik kon helaas niet, maar wie weet een andere keer!!

Nielsje
18 juni 2010, 01:17
Goh,

je zegt nu al voor de zoveelste keer dat je een 2e gitarist zoekt, en Fenderplayer biedt zich meerdere malen aan. Blijkbaar geen interesse in hem?

Rockmo(ther)
18 juni 2010, 12:17
Goh,

je zegt nu al voor de zoveelste keer dat je een 2e gitarist zoekt, en Fenderplayer biedt zich meerdere malen aan. Blijkbaar geen interesse in hem?

gitarist/TOETSENIST
enneh.. Ik heb idd mailcontact gehad met Fenderplayer, toen we nog helemaal geen gitarist hadden. Hij weet dus hoe of wat.