PDA

View Full Version : before the wall of sleep part 1 and 2



von haulshoven
3 april 2010, 07:24
http://www.youtube.com/user/vonhaulshoven#p/u/7/a6iQ_LtQNhg
http://www.youtube.com/watch?v=cBcAp9t1Ing&feature=channel

MET gitaargejodelahietie deze keer :-)

:zz:

Rinze
3 april 2010, 08:40
Mooi gedaan, ik vind het knap dat je al die dingen in real time aan stuurt. Je bent ook wel een behoorlijke gearslut als het op synths, sequencers en dergelijke aan komt he :cooler:

TimoSomers
3 april 2010, 12:47
Heel gaaf en vind het ongelooflijk knap hoe je dat allemaal doet.
Spacet lekker weg!

Als ik dan toch iets van kritiek zou moeten geven dan vind ik de timing van je gitaargejodelahitie vaak een beetje, nja saai is het niet maar voorspelbaar meer. Je zit vaak op de 1 en doet vrij standaard 1/8 of 1/16 (of weetikveel) achter elkaar.
Stoort niet hoor, maar dat is het enige 'minpuntje' wat ik kon vinden.

jannest
3 april 2010, 14:38
zou wat gitaar in de "begeleidingstrack" stoppen om er wat meer 1 geheel van te maken

marc_o
3 april 2010, 15:04
Heel gaaf en vind het ongelooflijk knap hoe je dat allemaal doet.
Spacet lekker weg!

Als ik dan toch iets van kritiek zou moeten geven dan vind ik de timing van je gitaargejodelahitie vaak een beetje, nja saai is het niet maar voorspelbaar meer. Je zit vaak op de 1 en doet vrij standaard 1/8 of 1/16 (of weetikveel) achter elkaar.
Stoort niet hoor, maar dat is het enige 'minpuntje' wat ik kon vinden.

Precies wat ik wilde zeggen.

het begint veelbelovend, ik waande me (komt door m'n leeftijd) al helemaal terug in de 70-ies, kruising Pink Floyd en Vangelis.
Als de begeleiding zo mooi is, verwacht ik ook een gitaargeluid wat er beter bij past en een wat betere timing...minder noten, zoek het wellicht wat meer in de Gilmour-hoek.
Als ik het hoor, krijg ik wel direct zin om mee te jammen....dus absoluut te gek.

von haulshoven
3 april 2010, 15:26
goede kritiek is goud waard mannen!, tis misschien wat te veel (rommelige) noten achterelkaar.
gaan we wat aan doen :cooler:

pasqual
3 april 2010, 20:15
ik sluit me aan bij Marc en Timo. wel knap dat alles in real time is opgenomen maar het komt je gitaarspel - wat mij betreft - niet ten goede. voorspelbaar en qua timing niet altijd goed. het klinkt alsof je beter kan en misschien zou je iets meer voorbereiding kunnen doen met de gitaar en achteraf opnemen om het meer als één geheel te laten klinken en wat mij betreft hoef ik niet constant gitaar te horen vanaf het moment dat de gitaar begint ( meer rust en feel ). maar...het heeft wel een enorm potentieel, vooral het begin! oja, persoonlijk had ik een strat gekozen met minder gain en meer tone;)

groeten Pasqual.

Gitaro
3 april 2010, 21:28
Ik vind het supervet gemaakt en leuk om te zien. Verder +1 voor de gegeven kritiek. Ik zou zeggen, schrijf wat interessante melodietjes enzo uit en maak een plaat die Tubular Bells van de troon stoot :ok: