PDA

View Full Version : Even voorstellen.....



Duhsjaak
2 april 2010, 13:43
Goeie middag
Ik ben Gus, ook bekend als Duhsjaak. Ik maak vanaf mijn 3e muziek. Ondertussen maken mijn kinderen vanaf hun 3e muziek en wat dat voor de volgend generatie gaat betekenen ga ik over een aantal jaar wel zien.
Voordat ik zelf ging bouwen heb ik tot mijn 21e op Les Paul, Telecaster gitaar en bas en een samenraapsel van Schaller en Egmond onderdelen gespeeld. ook heb ik langere tijd gedrumd en percussie gedaan. Ik beschouw mijzelf meer als een componist die muziek maakt dan als musicus die componeert.
Heb een Yamaha Tele Pacifica met 1968 single coil Gretsch elementen, Danelectro Longhorn gitaar en bas, Washburn Nuno Betancourt, Eastwood 'Mosrite' met P90's, Taranaka Koreaans ateliergitaartje, Vintage single coil Les Paul kloon, Hohner Telecaster, Ibanez Strato en Iba Sound Gear Bas. Heb nog een Eastwood Hi Flyer bas in bestelling. Ook P90 pick ups.
Klinkt wat opschepperig, maar zo is dat niet bedoeld. Ik heb een speciale keuze gemaakt voor allemaal single coil apparaten met een eigen geluid. De Nuno en de Taranaka heb ik allen maar gekocht, omdat die single coil te spelen zijn. Verder klim ik al een groot aantal jaren niet meer op podia. Lijkt mij bijzonder verstandig dat aan jongere en getalenteerder mensen over te laten.
Die ik bijzonder veel plezier toewens. Op mijn leeftijd sporten is bijna niet te doen, maar op mijn leeftijd nog muziek maken is echt nog steeds vreselijk leuk.
Met vreindelijke groet
Gus a.k.a. Duhsjaak

Ukeloeder
2 april 2010, 16:10
Welkom Gus, fototjes van de gitaren?

Duhsjaak
3 april 2010, 13:48
Hi Ukeloeder
Enige zelfspot spreekt mij geweldig aan.
Ik wil met plezier foto's van die gitaartjes maken. Daarbij wil ik graag je hulp vragen. Hoe krijg ik ze ze mooi erop (op het forum of op je mail) als jij dat hebt gedaan van je Ukerite?
Alvast bedankt voor de moeite.
En nog een heel fijne gitaardag.
Gus a.k.a. Duhsjaak

Ukeloeder
3 april 2010, 14:19
Gus, forot tips zijn hier ergens al eens gegeven door kenners. Ik zal eens zoeken... Kom ik op terug.
Gouden tips zijn natuurlijk; 1) daglicht! 2) GEEN flits! 3) background voor sfeer en de laatste; 4) een mooie vrouw erbij.
En die fotos zijn te plaatsen op het forum zodat iedereen ervan kan genieten.
Oigun zei het al, pics worden zeer gewaardeerd, zeker van je eigenbouw-sels!
check je PM

Ukerite! LOL! Mosloeder? Klinkt meer als een zeer kwaadaardig ongewervelde die zich in het mos schuilhoudt wachtend op blote meisjesvoeten die hij dan afbijt. Natuurlijk wel een enorm exemplaar...