PDA

View Full Version : Nieuwe western gitaar



Rocklife106
1 april 2010, 20:19
Heey!!

Ik vroeg me af of iemand me kan adviseren welke western gitaren goed zijn en welke niet(alsin merken). Ik wil namelijk een nieuwe akoestische kopen en dan weet ik wat ik kan kopen en wat ik vooral moet laten liggen:P

Groetjes

LaurentB
1 april 2010, 20:29
Noem eens een prijsklasse waarin je wilt zoeken?

Rocklife106
1 april 2010, 20:43
Niet zo gek veel geld, tussen de 100 en 150 euro

LaurentB
1 april 2010, 20:52
Kijk ook even boven bij het onderwerp REVIEWS.

Maar voor dat geld heb ik eens een Cort Earth 100 in handen gehad die netjes afgewerkt was, en van de gitaren die onder de Reviews genoemd worden valt de Yamaha F310 ook in jouw budget. Yamaha is meestal ook wel ok.

Mikos
1 april 2010, 21:00
Ik vind de akoestische Washburn's heel goed.
Al heb ik t idee dat die buiten je budget vallen..

LaurentB
1 april 2010, 23:03
Oh, ik zie net dat de Yamaha F370 159 euro kost, en die heeft tenminste wél een massief bovenblad, da's net een stapje beter.

daydream
3 april 2010, 13:55
Ik heb een cort earth 100 ns.maar die kost nieuw 233 euro maar ik vind dat een mooie fijne akoestische gitaar met een massief bovenblad.

LaurentB
3 april 2010, 14:00
Ik heb een cort earth 100 ns.maar die kost nieuw 233 euro maar ik vind dat een mooie fijne akoestische gitaar met een massief bovenblad.

Ja, je hebt gelijk; ik realiseer me nu dat dat een tweedehands exemplaar was, waar ik het over had.

Ron Houben
3 april 2010, 14:10
Hoeveel betaal je eigenlijk voor een spijkerbroek?

LaurentB
3 april 2010, 14:12
Hoeveel betaal je eigenlijk voor een spijkerbroek?

Teveel, als ik het waanzinnig grote aanbod van kleding in de stad zie...

Maar een goed punt :)

ewoud
9 april 2010, 08:50
Ik heb net een richwood rd-12 gekocht, 96euro.
Ik vind het een fijne gitaar, goede sustain, mooie volle klank, lage actie.
Maar ben gewoon naar de gitaar speciaal zaak(zoals ze zich noemen) gegaan en heb wat geprobeerd en deze was prettig vond ik.

Dirty Harry
12 april 2010, 11:29
Oh, ik zie net dat de Yamaha F370 159 euro kost, en die heeft tenminste wél een massief bovenblad, da's net een stapje beter.

Ik heb zelf een F 370 gehad en kan je vertellen dat er geen massief bovenblad in zit ;) Overigens zeer eenvoudig na te checken via google ofzo.


Ik heb net een richwood rd-12 gekocht, 96euro.
Ik vind het een fijne gitaar, goede sustain, mooie volle klank, lage actie.
Maar ben gewoon naar de gitaar speciaal zaak(zoals ze zich noemen) gegaan en heb wat geprobeerd en deze was prettig vond ik.

Vriend van me heeft ook een Richwood rd-12. En ook ik moet toegeven dat je voor dat geld een prima gitaar krijgt. Zit nog een preamp in ook!

LaurentB
12 april 2010, 11:31
Ik heb zelf een F 370 gehad en kan je vertellen dat er geen massief bovenblad in zit ;) Overigens zeer eenvoudig na te checken via google ofzo.


Dan ben ik gedesinformeerd op de site waar ik dat zag staan :(