PDA

View Full Version : Inspiratie nodig



LesPas89
1 april 2010, 16:11
Ik speel nu ongeveer 1,5 jaar serieus elektrisch gitaar. Ik heb dat vooral gedaan met behulp van Internet. Ik vind dat dat redelijk gaat, en ik wil daar door mee blijven gaan. Ik weet natuurlijk dat les beter is, maar dit bevalt me ook prima.

In het begin heb ik veel gebruik gemaakt van de lessen van Nextlevelguitar.com. Nadat ik die zowat allemaal gehad had, ben ik daarna verder gegaan met Guitarmasterclass.net. Op deze laatste site ben ik echter uitgekeken. Ik vind dat er de laatste tijd weinig boeiende lessen bijgekomen zijn. Bovendien duurt het steeds langer voordat een er nieuwe lessen verschijnen. Ik ben dus op zoek naar iets leuks, iets inspirerends. Iets à la Discoverguitaronline.com, maar dan uitgebreider. En ja, ik kan óók googlen, maar ik ben vooral op zoek naar gebruikerservaringen. Maar enkel handige links zijn natuurlijk ook welkom. Ik vind het niet erg om er voor te moeten betalen.
Thanks!

Jordii
2 april 2010, 21:45
www.justinguitar.com (http://www.justinguitar.com)

Heel inspirerend, leerzaam en uitgebreid. (Vind ik)

Zoek ook eens door de lessen van Ultimate Guitar. Daar heb ik ook wel een aantal handige lessen in gevonden.