PDA

View Full Version : Stratocaster



FlameDude
1 april 2010, 13:04
Wat is de goedkoopste surfgreen (tom delonge kleur) stratocaster? Graag van een bekend merk.

Orpheo
1 april 2010, 13:08
:seriousf:

warmoth!

360$ body
157$ hals
250$ pickups, brug en andere meuk.

omgerekend in euro's met belasting: 775.
wellicht een mexicaantje, of blade ofzo. maar dit is in ieder geval de goedkoopste customshopper die je kunt krijgen denk ik zo.

FlameDude
1 april 2010, 13:12
:seriousf:

warmoth!

360$ body
157$ hals
250$ pickups, brug en andere meuk.

omgerekend in euro's met belasting: 775.
wellicht een mexicaantje, of blade ofzo. maar dit is in ieder geval de goedkoopste customshopper die je kunt krijgen denk ik zo.
Heb je ook een link naar de website waar je die kan bestellen?

hezz
1 april 2010, 13:32
Wat is het budget uberhaupt? Goedkoopste en 'bekend merk' zijn nogal vage omschrijvingen.


holy ....

Orpheo, meet FlameDude. FlameDude, Orpheo. ;)

Rick trodat
1 april 2010, 13:38
Jeetje Orpheo, je hebt wel gelijk maar, moet je nou per se zo fel reageren?

VanMeekeren
1 april 2010, 13:41
Orpheo: Ho!

FlameDude
1 april 2010, 13:42
Het lijkt wel alsof alleen ik altijd in zulke situaties beland. Jezus...
Zoals ik hier al vaker zeg, als je niet behulpzaam bent of met het verkeerde been uit bed gestapt reageer dan alsjeblieft niet op 1 van mijn posts.


Wat is het budget uberhaupt? Goedkoopste en 'bekend merk' zijn nogal vage omschrijvingen.
Me budget is zo laag als het kan en met bekende merken bedoel ik Fender, Squier, Vintage, Ibanez etc. gewoon elk merk wat strats maakt maar geen Vulcano beginnerssetje van 50 eu ofzo :P

Rick trodat
1 april 2010, 13:45
Orpheo z'n kennis wordt soms niet echt lekker uitgedrukt. Niks van aantrekken.

TS: Kijk op marktplaats als je een goedkoop bekend merk: (Fender) (squier) wilt vinden. Zeker squiers zijn leuke gitaren.

Hendriks
1 april 2010, 13:49
op ebay staan er een paar : http://desc.shop.ebay.co.uk/Electric-/33034/i.html?LH_TitleDesc=1&Guitar%2520Subtype=Stratocaster&Guitar%2520Type=Electric%2520Guitar&_nkw=surf+green+&_cqr=true&_dmpt=UK_Musical_Instruments_Guitars_CV&_nkwusc=surfgreen&_rdc=2




ps .Orpheo waarom doe je dat : kortsluiting?

rijsberman
1 april 2010, 13:57
Misschien dat je de flames ook wel een beetje over jezelf afroept, met zo'n naam...

rozh
1 april 2010, 13:59
jack and danny?

Orpheo
1 april 2010, 14:01
post is weggehaald. bye bye flame ;)

hezz
1 april 2010, 15:11
Me budget is zo laag als het kan en met bekende merken bedoel ik Fender, Squier, Vintage, Ibanez etc. gewoon elk merk wat strats maakt maar geen Vulcano beginnerssetje van 50 eu ofzo :P

Tja, enorm veel mogelijkheden lijkt mij. Yamaha Pacifica in het betreffende kleurtje misschien? Verder noem je zelf net al wat merken waarin je je verder kan verdiepen.


Het lijkt wel alsof alleen ik altijd in zulke situaties beland. Jezus...
Zoals ik hier al vaker zeg, als je niet behulpzaam bent of met het verkeerde been uit bed gestapt reageer dan alsjeblieft niet op 1 van mijn posts.

No offence maar het heeft ook met jouw eigen manier van posten te maken hoor. In het verleden maakte je ook al voor elke poep en scheet een nieuw topic en is je ook al meerdere keren toegeroepen zelf tenminste ook wat research te plegen (lees:googlen). Het is in ieder geval soms gewoon enorm irritant.

Nogmaals, no offence. Just sayin'.

FlameDude
1 april 2010, 16:38
Ik geef ook toe dat je daarin gelijk heb misschien vraag ik wel iets te veel en ben ik te lui om dingen zelf op te zoeken maar ik dacht dat dit forum bedoelt was voor complete beginners die geen gitaar hebben aangeraakt en ik kan ook niet begrijpen dat veel gebruikers het irritant vinden. En sommige dingen die ik wil weten kan ik niet vinden en dan is dit forum me "redder in nood" maarja dan stop ik er wel mee.

Nicks
1 april 2010, 19:07
Jack&Danny bij musicstore, 100 euro. Krijg je wilkinson pickups en een elzen body voor. Gaan wel een paar chinezen voor door het stof maar die shit krijg je over een jaartje of 10 toch net zo hard terug :noob:

hezz
1 april 2010, 21:44
Ik geef ook toe dat je daarin gelijk heb misschien vraag ik wel iets te veel en ben ik te lui om dingen zelf op te zoeken maar ik dacht dat dit forum bedoelt was voor complete beginners die geen gitaar hebben aangeraakt en ik kan ook niet begrijpen dat veel gebruikers het irritant vinden. En sommige dingen die ik wil weten kan ik niet vinden en dan is dit forum me "redder in nood" maarja dan stop ik er wel mee.

Vragen stellen is prima, moet je vooral blijven doen. Probeer het echter al wat concreter te maken voor jezelf. Doe wat voor research, kom met wat modellen die je opgezocht hebt van merken die jou interesseren waar we dan weer mee verder kunnen. Aan de hand daarvan hebben we dan ook een beeld van wat het budget is voor jou en kunnen we wat betere meningen, advies en alternatieven geven.

Anyway, succes ermee. Het is een te gek kleurtje voor een strat, moet je zeker mee doorzetten ;)

rijsberman
1 april 2010, 21:53
Jack&Danny bij musicstore, 100 euro. Krijg je wilkinson pickups en een elzen body voor. Gaan wel een paar chinezen voor door het stof maar die shit krijg je over een jaartje of 10 toch net zo hard terug :noob:

jups. wel even aandacht aan afstelling en frets enzo besteden. En dan heb je er een prima ding aan.

FlameDude
1 april 2010, 22:09
Jack&Danny bij musicstore, 100 euro. Krijg je wilkinson pickups en een elzen body voor. Gaan wel een paar chinezen voor door het stof maar die shit krijg je over een jaartje of 10 toch net zo hard terug :noob:Bedankt, dat zocht ik! Wat vind jij van J&D?

Nicks
2 april 2010, 07:29
Bedankt, dat zocht ik! Wat vind jij van J&D?

Ikzelf heb geen ervaring maar forumleden hier hebben dikwijls goede ervaringen. Het voordeel is dat er gelijk aardig materiaal is gebruikt en je voor die prijs echt niet iets beters kan krijgen... of je moet een heel aardig iemand op de 2ehands markt tegenkomen maar volgens mij wilde je toendertijd ook al niet gaan voor die Jet-king die je liet zien.

Het is alleen wat rijsbergman zet, laat hem nog even een keer afstellen door een winkel of je gitaarleraar.