PDA

View Full Version : warmoth ibanez neck?



YannickH
31 maart 2010, 22:04
mijn vraag: kunnen ze bij warmoth een ibanez neck voor een 7string rg prestige maken met reverzed headstock?
ik ga men ibanez rg 1527 laten verbouwen en ik had graag een reverzed headstock gehad.
als er hier zelfbouwers zijn die het voor mij willen maken is het ook goed.
ik hoop dat jullie mij eruit kunnen helpen:p

Gothra
31 maart 2010, 22:14
Neuh ze maken alleen paddle en de 'warmoth super 7' neck


http://www.warmoth.com/Guitar/Necks/Super7_7String25.aspx

YannickH
31 maart 2010, 22:17
Neuh ze maken alleen paddle en de 'warmoth super 7' neck


http://www.warmoth.com/Guitar/Necks/Super7_7String25.aspx

aw spijtig:(
is er ergens een bedrijf die zo'n necks maakt want ik heb wel een ibanez neck nodig.
zelfbouw maakt voor mij niet uit,als hij maar kwalitatief heel goed is!

Gothra
31 maart 2010, 22:19
Je kan kijken of de necks die zij maken in jou neckpocket past, maar dan heeft ie niet de ibanez headstock, tenzij je de paddle maakt, kan je m zelf maken:P

YannickH
31 maart 2010, 22:21
Je kan kijken of de necks die zij maken in jou neckpocket past, maar dan heeft ie niet de ibanez headstock, tenzij je de paddle maakt, kan je m zelf maken:P

mja ik ik zal maar eens naar een bedrijf moeten zoeken in belgië of NL die een neck voor mij willen bouwen(als er die zijn)

Gothra
31 maart 2010, 22:31
Voxhumana in Nederland kun je proberen!

YannickH
31 maart 2010, 22:35
Voxhumana in Nederland kun je proberen!

ik heb al iets in belgië ik ga volgende week is kijken.misschien willen ze er wel1 maken.

universe777
1 april 2010, 07:33
Grappig... normaal willen diegene die hun 1527 modden alles veranderen behalve hun prestige hals... jij net andersom. Ik heb op mijn prestige de ultra hals zitten, die is dikker/voller dan de wizard halzen. ik heb hem vergeleken met de nieuwere 1527 halzen en de nieuwe zijn anders (platter). Ik zou die hals nooit wegdoen. Hij is stabieler dan mijn 2 Universen.

Als ik jou was zou ik me even registreren op Jemsite. Daar komen regelmatig bouwers voorbij die aftermarket producten maken helemaal ge-ent op Ibanez maten. Dat zijn dus direct replacements. Je kan tot en met de inlays kiezen wat je wilt.

(ff over die Ultra hals.. de mijne is uit 2007 en dat is ook het enige jaar dat hij met een Ultra hals genoemd wordt in de catalogus.)