PDA

View Full Version : zoveelste deel: je gitaar in goede staat houden (luchtvochit



guitarmusicman
21 april 2003, 21:29
Ik heb mijn gitaar nu gewoon op een standaard staan omdat het toch niet extreem vochtig is en de droogte ook niet enorm is omdat de verwarmingen rond dit seizoen toch nooit of amper aanstaan. (doe ik nu iets heel erg fout en gevaarlijks voor mij instrument) Overigens weet ik dat het in de winter erg 'link' kan worden als de vochtigheidsgraad onder de 50 procent daalt. Dan zou ik mijn gitaar dus in die koffer bewaren.
Mijn vraag is dus. Is een gitaar van 380 euro (seagull s6 cedar) dit wel waard of zeggen jullie, laat maar lekker in die standaard staan, in de winter humidifier er in en het is goed.

alvast bedankt

Mijn vragen in het kort zijn dus:
Gitaar van 380 euro,
1 altijd in een koffer of hoes,
of in de zomer gewoon zonder gevaar op standaard laten staan.
2 is een gitaar van 380 euro wel een koffer waard.

Oh ja, ik heb me gitaar trouwens altijd op een standaard omdat ik vaak speel en het dus een beetje iritant vind als ik 5 keer per dag me hoes open moet doen.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2003-04-22 14:01 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2003-04-22 20:22 ]</font>