PDA

View Full Version : Gitaarles aangeboden in Joure / Heerenveen



innerlogicmarty
30 maart 2010, 17:13
Gediplomeerd gitaardocent, afgestudeerd aan conservatorium, geeft gitaarles in Joure/Heerenveen/Zuidelijk Friesland. Zowel akoestisch als elektrisch, alleen of in groepsvorm. Pop/Rock/Metal/Blues/Jazz, van simpele liedjes tot meer gevorderde materie en theorie, voor beginners en gevorderden vanaf 10 jaar. Lessen kunnen eenmalig afgesproken worden of gereserveerd per maand of 10 weken. Lessen vinden meestal plaats in de avond, echter kan ik hierin flexibel zijn. Er kan gekozen worden voor een lesduur van een half uur, drie kwartier of een uur, eens per week of eens per twee weken.

Nog beperkt ruimte; vol is vol!

Tarief:
Half uur les: €12,50
Heel uur les: €25,00

Tevens kan er basgitaarles en muziektheorieles gevolgd worden. Ook kan ik eventueel popworkshops en bandcoaching geven.

Naast de gitaarlessen in Joure, welke bij mij aan huis worden gegeven, geef ik ook les in Heerenveen bij de Musykfabryk. Ook daar heb ik nog beperkt plek, dus wees er snel bij!

Lesprogramma in overleg met leerling, aangepast op niveau en wens van de leerling. Persoonlijke en enthousiaste benadering van het spelen.

groeten,

Martin de Vries

dbb
13 september 2011, 16:48
Ik wil graag lessen van u hebben kan het dan ook in keer in de 2 weken?

u kunt mij mailen op dboerema@hotmail.nl

hedwichpostma
1 december 2011, 15:48
Ik zou graag bij u lessen, kunt u contact met mij opnemen?

groetjes Hedwich

hedwichpostma@hotmail.com

martina
6 april 2012, 22:43
Graag contact met mij opnemen voor gitaarles.
martinavisser@telfort.nl

peter_heijnen
7 april 2012, 11:46
Graag contact met mij opnemen voor gitaarles.
Ik vraag me af of die oproep wel bij ts gaat aankomen..... ;)