PDA

View Full Version : Pukkelpop 2010



caliban
30 maart 2010, 16:24
Eerste namen

Iron Maiden
Queens Of The Stone Age
Placebo - 2manydjs
The Prodigy
Soulwax - Blink-182 - The Kooks
Jónsi - Boys Noize - Limp Bizkit
The Flaming Lips - Pendulum
Mumford & Sons - NOFX - Goldfrapp - Diplo
Fake Blood - White Lies - Major Lazer
Richie Hawtin presents Plastikman live
Hot Chip - Digitalism - Magnetic Man - Gojira
Noisia - D.I.M. - Parkway Drive - The Low Anthem
Au Revoir Simone - Boris Dlugosch - Four Tet - Switch
Djedjotronic - Ill Nino - These New Puritans - OK Go
Les Petits Pilous live - Nero - Martyn - High Contrast
Caspa & MC Rod Azlan - Benny Benassi - Beach House
Housemeister - Kylesa - Lonelady - Sleepy Sun - Speech Debelle
Joker & MC Nomad - Renaissance Man - Jack Beats
General Fiasco - Cymbals Eat Guitars - Aeroplane - Jakwob
Two Door Cinema Club - L-VIS 1990 - Megafaun - Riva Starr
Ou Est Le Swimming Pool

GuitarN00B007
30 maart 2010, 20:12
Iron Maiden 4 sure!! :blast:

caliban
30 maart 2010, 22:10
Voor mij voorlopig vooral blink 182 en pwd.

Arts
31 maart 2010, 22:53
Queens of the Stone Age
Limp Bizkit
Soulwax
Pendulum
Prodigy
2 many dj's

heerlijk

Rick L
1 april 2010, 00:16
Waarom zetten ze niet neer welke dagen welke bands komen? :dontgeti:

Bl44t44p
1 april 2010, 14:37
Waarom zetten ze niet neer welke dagen welke bands komen? :dontgeti:

Omdat het blokkenschema pas bekend wordt gemaakt wanneer de lineup voor een groot deel bekend is? Anders is het nogal onmogelijk indelen he.

caliban
1 april 2010, 15:06
Zouden bepaalde bands hun dag al niet vastgelegd hebben dan? (Grote bands die maar 1 dag kunnen bv.)

Squier4ever
1 april 2010, 21:45
Zeer vette namen alvast (QOTSA, Placebo, Prodigy en Pendulum). Ga er zeker weer over denken, was zeer cool vorig jaar!

caliban
1 april 2010, 22:25
Voor mij gaat geld de pret bederven :(

Squier4ever
2 april 2010, 10:14
Ik moet ff kijken of er vrienden meegaan, geen zin om alleen te gaan namelijk.

Barkeepert
2 april 2010, 10:54
Zouden bepaalde bands hun dag al niet vastgelegd hebben dan? (Grote bands die maar 1 dag kunnen bv.)
Zou je op de sites van de bands moeten kijken. Vaak hebben ze daar een specifieke datum staan.

caliban
4 april 2010, 13:48
Zou je op de sites van de bands moeten kijken. Vaak hebben ze daar een specifieke datum staan.

Ja klopt!

caliban
21 april 2010, 11:14
Nieuwe namen, naar mijn mening niet zo vet (Eels is wel fijn)


Pukkelpopvulkaan spuwt nieuwe namen



Exact 101! Dat is het aantal acts dat ondertussen heeft laten weten op 19, 20 en 21 augustus af te zakken naar Pukkelpop. Een groot aantal was jullie al bekend, maar vandaag doen we er een flink schepje bij.

Zo komt Eels na enkele prachtalbums opnieuw naar Pukkelpop en stelt Bloc Party frontman Kele zijn gloednieuwe en uiterst dansbare solo-project voor! Dansen ook verplicht op de tonen van Groove Armada, Laurent Garnier, Bloody Beetroots DJ set, Steve Aoki, Laidback Luke en Chase & Status live.

Verder staan rockende acts als Seasick Steve, Serj Tankian, All Time Low, Black Rebel Motorcycle Club, Gogol Bordello, Band of Horses, Danko Jones, The Toy Dolls, The Cribs, The National en Blood Red Shoes garant voor vuurwerk.

En ook de sterren van morgen kunnen op Pukkelpop niet ontbreken: The xx, Foals, Yeasayer, The Drums en Local Natives tekenen allen present.

Tel daar nog dit indrukwekkende lijstje bij: Fat Freddy’s Drop, Fuck Buttons, You Me At Six, Caribou, 3OH!3, And So I Watch You From Afar, Girls, Jamaica, Against Me!, Everything Everything, Kitty, Daisy & Lewis, Nosaj Thing, The Soft Pack, Pulled Apart By Horses en The Tallest Man on Earth en Pukkelpop kan al niet meer stuk.

Eerder werden al namen als Iron Maiden, Queens Of The Stone Age, Placebo, 2manydjs, The Prodigy, Blink-182, Boys Noize en vele anderen bekendgemaakt.

http://www.pukkelpop.be/nl/

Bl44t44p
21 april 2010, 15:59
Huh, Bloody Beetroots DJ set? Ik had gerekend op Death Crew 77, maar dat is voor Lowlands dan ook niet meer zeker... :(

edit: mm correctie, DC77 is wel degelijk voor Lowlands bevestigd. Lijkt me wel raar als ze dan op Pukkelpop alleen een DJ set doen. Foutje misschien?

caliban
21 april 2010, 22:46
Live is sowieso cooler!

Arts
15 juli 2010, 22:23
DAMN
wilde net kaarten gaan bestellen zie ik dat het uitverkocht is!

Ik ben dus nog op zoek naar 5 kaarten.

Als iemand kaarten heeft stuur ff een pm!

soup
23 augustus 2010, 11:40
Wie was de verrassingsact dit jaar, ik heb namelijk niks gevonden op demorgen.be/hln.be/gva.be/...?!?!