PDA

View Full Version : bassist zoekt band



Schizo
21 april 2003, 21:06
hey,

ik ben jan en woon in den bosch en ben opzoek naar een band die ook wat nieuws wil doen en daar tijd in wil steken voor keur progresieve metal/rock maar uiteindelijk vind ik vrijwel alles leuk om te spelen

metalplayer
22 april 2003, 19:06
Eyy veel bassisten zitten in een band jij ook al????

BurningDarkness
11 juni 2003, 18:35
hey,

ik ben jan en woon in den bosch en ben opzoek naar een band die ook wat nieuws wil doen en daar tijd in wil steken voor keur progresieve metal/rock maar uiteindelijk vind ik vrijwel alles leuk om te spelen

Jawel, wij zoeken ook een bassist, we oefenen in Leerdam en we spelen een lekker metal mengelmoes, beetje metal, beetje thrash etc etc ... misschien wel wat voor jou?

Groet,
Renzo

E-mail: Renzovansoelen@hotmail.com

pokeyoak
19 juni 2003, 12:56
hey,

wij hebben bassist nodig.
in de zomervakantie maken we even wat liedjes en dan proberen we nog voor het einde van de zomervakantie op te treden. Daarna gaan alle leden naar een andere stad om te studeren en valt alles uit elkaar.

Muziek:
Husker Du, Guns & Roses, Slayer, Metallica, Replacements

In een korte tijd kunnen we geen schitterende ballades maken, vandaar dat we ons verlagen tot het garage/punk/metal/rock&roll niveau met af en toe een uitschieter

oeii@freeler.nl

doei

schaap
19 juni 2003, 21:51
hey,

ik ben jan en woon in den bosch en ben opzoek naar een band die ook wat nieuws wil doen en daar tijd in wil steken voor keur progresieve metal/rock maar uiteindelijk vind ik vrijwel alles leuk om te spelen
godverdomme waarom moet je nou weer in den bosch wonen dude.....
je klinkt echt als de bassist die iedereen wilt ipv zo'n knulletje die 2 snaren gebruikt. (ik weet niet hoe goed je bent, maar van wat ik lees gok ik dat je beswel kan spelen). Maar utrecht ligt best een stuk van den bosch af.....