PDA

View Full Version : 6 Mei, mijn afstudeerpresentatie!



Luke-wannabe
29 maart 2010, 15:51
http://i58.photobucket.com/albums/g269/RockLeon/Posterafstuderen.jpg



Het begon met slaan op dozen en kisten en het hardhandig bewerken van een kleine ukelele. Wat kon hier van terechtkomen? Maar kijk nu eens! Veelzijdig, en toch mét eigen smoel én bos blonde krullen: Leon Sibum. Who else?
Na vier jaar drums gestudeerd te hebben aan de Herman Brood Academie is het dan zo ver. De eindstreep komt in zicht, het anker kan worden uitgeworpen en de champagne kan open want Leon gaat afstuderen!
Begin dit jaar kregen we de opdracht een optreden te organiseren waarbij we ons muzikale bekwaamheid tentoonstellen. Daar hebben we het hele jaar de tijd voor gehad en de geboortedatum van mijn geestekindje staat nu vast. 6 mei! Starsound Studio te Utrecht! Kun je het niet onthouden? Schrijf het dan op! Maar kom beslist kijken, want dit wordt interessant.
Wat kun je verwachten? Een avond die in het teken staat van mijn muzikale (door)groei; een optreden van mijn band Dahl en een speciale act die ik in mijn eentje op zal voeren. Nieuwsgierig? Je weet wat je te doen staat.

rickert
29 maart 2010, 17:28
Opwindend!:seriousf:

Luke-wannabe
29 maart 2010, 17:35
Eyniezoheh ;)

Rubenios
1 april 2010, 09:52
die foto is nasty moet ik je meegeven, dont do drugs ;)

Tho
1 april 2010, 11:11
Als ik kan kom ik wel. Is het in de binnenstad?

bass blom
1 april 2010, 11:32
komt john mayer ook?

beruk
1 april 2010, 11:36
Als ik kan kom ik wel. Is het in de binnenstad?

Nope, Kanaleneiland. Achter de woonboulevard volgens mij...

Ik ben van zins ook te komen, op fiets afstand, wat wil je! Ben na alle filmpjes en pr toch wel wat nieuwsgierig geworden.

Edit: voor de ouderen onder ons: Uw gastvrouw die avond: Brenda Steunbeer!!!!:crazyhappy::crazyhappy::blast::blast :

almarvk
1 april 2010, 11:37
Je hebt toch niet een jaar de tijd gehad om 1 optreden te fixen?!?! :dontgeti:

Iig; tof dat je bijna klaar bent met je opleiding!

jasses
1 april 2010, 14:38
Het begon met slaan op dozen en kisten en het hardhandig bewerken van een kleine ukelele.

En daar hebben we archiefbeelden van gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=ErMWX--UJZ4

Je bent aardig veranderd doorheen de jaren...

Maar goed, jammer dat het niet bij de deur is, wat ik al online hoorde vond ik behoorlijk sterk klinken.

Succes!

Luke-wannabe
2 april 2010, 16:02
@ Tho: Lijkt me tof bro! Zoals Beruk al zei Kanaleneiland. 'T is heel makkelijk bereikbaar met de tram vanaf Utrecht CS.
@ Bass: Whehe nee moet nog even vragen ;)
@ Beruk: Hey wat cool man! Let wel op dat dit niet de CDpresentatie van m'n band is, heh :p Maar we spelen er wel inderdaad.
@ Almar: Uh.. Onder andere. Naast de 180 andere opdrachten, verslagen en reflecties.
@ Jasses: Haha tsjah.. Waar woon je? De cdrelease avond van m'n band is in Zoetermeer. 27 Mei. Is dat dichterbij voor je?

Luke-wannabe
1 mei 2010, 11:35
Donderdag!!! Damn ben zenuwachtig dudes...!!!!!

Luke-wannabe
3 mei 2010, 21:52
Niemand? Ik ga ook gitaar spelen! :D

tillens
3 mei 2010, 21:55
Hm, misschien dat ik wel ff kom kijken, zou zo maar kunnen.

rickert
3 mei 2010, 22:09
Wij zijn er hoogstwaarschijnlijk bij:D!

Luke-wannabe
3 mei 2010, 22:59
Wij zijn er hoogstwaarschijnlijk bij:D!
Awesome dude!

Luke-wannabe
7 mei 2010, 01:36
Wauw was echt te gek!
Even props naar Rick omdat -ie toch als enige forumcat effe langs is geweest! Te gek gozah!

FruscianteFan
7 mei 2010, 01:42
tsjah, als je in de buurt van nijmegen komt, wil ik er maar al te graag bij zijn.

rickert
7 mei 2010, 09:28
Wauw was echt te gek!
Even props naar Rick omdat -ie toch als enige forumcat effe langs is geweest! Te gek gozah!

Geen probleem, homies jwz:mmmm:!

Michael AE
7 mei 2010, 12:39
Damn! Klote dat ik er niet bij kon zijn...zat in Italië met een reggae bandje.

Hoe ging het?

Luke-wannabe
7 mei 2010, 13:48
Ook érg leuk natuurlijk!!
Ging goed! Zoveel mensen voor mij en lekker gespeeld met de band. Tof!!!

Check trouwens effe het eerste liedjes van m'n band dat online staat! http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=135191 Zou ik leuk vinden!