PDA

View Full Version : plectrums laten bedrukken



Keevinkos
28 maart 2010, 16:47
Weet iemand een adresje waar voor niet al teveel geld plectrums kunt laten bedrukken? Ik heb al een aantal sites bekeken, maar daar gaan ze allemaal pas vanaf 100 stuks weg, en dat is me voorlopig nog net ietsje teveel.(en bovendien wordt de prijs dan ook hoger:makeup:) Weet iemand waar je ze vanaf een stuk of 50 kunt kopen?:)

Thiez
28 maart 2010, 17:05
Ik denk dat ze in kleinere oplagen niet vaak voorkomen. En plectrums laat je meestal bedrukken om ze het publiek in te gooien en dergelijke. Dan ben je zo door je 100 plectrums heen hoor ;)

vulvasonic
28 maart 2010, 17:16
Ik vind het een wat vreemde vraag, maar als je per se wilt, wil ik wel even een stuk of 50 plectrums voor je bedrukken. Maar kom daarna niet klagen als je vindt dat ze niet prettig ruiken en steeds uit je vingers glippen.

:eek:

Keevinkos
28 maart 2010, 19:01
mag ik vragen hoe je dat dan doet?:seriousf:

Heynis
28 maart 2010, 19:27
Eerst een goeie berg bonen eten en daags daarna beDRUKken :P .

Braindead
28 maart 2010, 19:43
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het net zo gaat als bij cd's drukken. Als je op een gegeven moment minder wilt dan weinig dan maakt het qua kosten niet of nauwelijks meer uit. Meestal kun je er dan net zo goed een paar extra nemen als je toch bezigbent. Als je 100 stuks plectrums drukt zal dat dus niet veel meer kosten dan 50 stuks (relatief) Dit als je al iemand vind die er 50 voor je drukt.

Thiez
28 maart 2010, 21:21
het schijnt dat je bij elk zeefdrukbedrijf zoiets kan laten doen. Moet je wel zelf plectrums aanleveren.

flitslicht
28 maart 2010, 21:32
Malletje (laten) maken en een spuitbus?

snaarplukker
28 maart 2010, 22:35
Informeren bij een bedrijf in relatiegeschenken die ook balpennen en wegwerpaanstekers bedrukken. Maar 50 stuks is wel een erg kleine oplage.;)