PDA

View Full Version : Joe Bonamassa - Black Rock



Luke-wannabe
28 maart 2010, 13:31
Wat vinden jullie van deze plaat? Ik heb hem gedownload. Heel slecht ja. Ooit ga ik alle CD's die ik gedownload heb origineel kopen.. Echt!

Maar terug naar Bonamassa. Hij is echt wel 1 van mijn favoriete bluesgitaristen. Zijn sound vind ik echt magistraal en die Eric Johnson uitstapjes dig ik ook gewoon heel erg. Goeie songs en zijn stem vind ik ook érg prettig naar te luisteren.

Eerste nummer is meteen een lekkere binnenkomer met ook een ontzettend goeie solo erin.

Shoot!

Hoogie
28 maart 2010, 15:26
Echt een mooie plaat:lovelove:

JeroenSchaaf
28 maart 2010, 16:28
Moest eerst even wennen aan de cd, omdat de vorige nogal massaal dicht gesmeerd was ( wat ook lekker is :) ) Deze cd is wat opener Bleu & Evil is een geweldig nummer!

En Bird on a Wire, beetje sloe gin achtig! Lekker hoor!

SloeGin
28 maart 2010, 17:39
Jep goeie cd!

Ga hem alweer zien in juli :)

Fender75
28 maart 2010, 18:33
Wel weer even wennen, maar kan niet zeggen waarom. Gitaarspel en sound zoals altijd erg goed, de zang heb ik soms wat mee. En soms ook niet.

Eerste nummer vind ik eigenlijk gelijk ook het beste!

Riky
1 april 2010, 11:24
wist niet dat er alweer een nieuwe cd is. Thanks!
Ja heb heb 5 jaar geleden ongeveer live gezien voor minder dan 20 euro.
Geweldige sound en een geweldig gitarist!

Wil er erg graag weer heen.

Mooi was toen trouwens ook dat het eigenlijk een concert van 2 uur was, maar het werd door een toegift van een half uur dus behoorlijk wat langer. Optreden vergeet ik nooit meer. 1x paradiso.

Ik ga snel de plaat beluisteren.

Rick trodat
1 april 2010, 12:09
Die man kan alles spelen wat ie wil. Zeker live is het echt een feest.

rocker_71
1 april 2010, 12:35
Heb hem vanmorgen in de auto geluisterd.
Lekker album. Is toch niet heel veel anders dan de vorige albums?

Gewoon lekkere bluesrock!

Luke-wannabe
2 april 2010, 19:19
Ik vind die Griekse invloeden (hij heeft het album in Griekenland opgenomen met volgens mij ook Griekse muzikanten) wel interessant.
Verder een gewéldige solo in het eerste nummer.