PDA

View Full Version : line 6 variax



Danielovich
27 maart 2010, 21:12
Hallo allen,

Ik heb sinds van de week nog maar één gitaar in mijn hoofd zitten: de line 6 variax.
Het lijkt mij een ideale gitaar voor iemand die meestal alleen maar thuis gitaar speelt. Vooral ook omdat je 35 sounds onder één knop hebt zitten. Ook lijkt het mij interessant dat je zelf je eigen gitaar sound kunt samenstellen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze ''ideale'' gitaar? ik hoor het graag.

Mijn speelstijl is pink floyd achtige muziek.

Gothra
27 maart 2010, 21:16
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar denk dat het voor een gitarist die alleen thuis speelt zeker handig is! Maar of het geluid nou net zo goed is als een echte buizenversterker?

McVenco
27 maart 2010, 21:37
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar denk dat het voor een gitarist die alleen thuis speelt zeker handig is! Maar of het geluid nou net zo goed is als een echte buizenversterker?

De Variax is geen modeling apparaat, maar een gitaar die -tig gitaargeluiden kan nabootsen, van Strat en Tele tot resonator en nylonsnarig.

Luke-wannabe
27 maart 2010, 21:40
Het is wél een modeler dus :D Maar hij bootst geen versterkers maar gitaren na!

McVenco
27 maart 2010, 21:42
Sorry, ik zal even herfraseren.



Ik heb er verder geen ervaring mee, maar denk dat het voor een gitarist die alleen thuis speelt zeker handig is! Maar of het geluid nou net zo goed is als een echte buizenversterker?

De Variax is geen versterker modeling apparaat, maar een modeling gitaar die -tig gitaargeluiden kan nabootsen, van Strat en Tele tot resonator en nylonsnarig.







Zo goed? :soinnocent:

grayfink
27 maart 2010, 22:10
Sorry, ik zal even herfraseren.




De Variax is geen versterker modeling apparaat, maar een modeling gitaar die -tig gitaargeluiden kan nabootsen, van Strat en Tele tot resonator en nylonsnarig.







Zo goed? :soinnocent:

Nee, want nylon-snarig zit er niet in, wel in de akoestische variax trouwens.

McVenco