PDA

View Full Version : Marshall cabinet hoezen



Thiez
27 maart 2010, 17:24
Ik ben voor mijn cab op zoek naar een hoes. Nu zag ik op internet (onder andere thomann) dat er marshall hoezen waren tegen leuk prijsje. Ik kan deze hoezen alleen nergens in nederlands vinden.
Weet iemand waar deze hoezen te koop of te bestellen zijn hier in nederland?

(Ik hoef geen versterkerhoezen.nl deze hoezen vind ik te duur. Het gaat er maar om dat er iets overheen zit om de tolex wat te beschermen)

Realeigo
27 maart 2010, 17:33
Ik kan je nu al voorspellen dat als je ze hier in nederland besteld, dat je dan veel duurder uit gaat zijn dan bij thomann. Dus gewoon bij thomann bestellen.

DaveItUp
27 maart 2010, 17:57
Idd, waarom moeilijk doen.

Jan Buurman
27 maart 2010, 19:10
Ik heb ook een hoes besteld voor mijn 1960A bij Thomann. Makkelijk en goedkoop.

Ik zeg..... gewoon doen!!! ;)

dml
27 maart 2010, 19:20
(Ik hoef geen versterkerhoezen.nl deze hoezen vind ik te duur. Het gaat er maar om dat er iets overheen zit om de tolex wat te beschermen)

Als je je tolex wil beschermen, dan is zo'n dunne Marshall-hoes dus waardeloos, gaat zo kapot. De hoes van Marshall is een "dust cover", geen beschermhoes.

Jan Buurman
27 maart 2010, 19:36
Als je je tolex wil beschermen, dan is zo'n dunne Marshall-hoes dus waardeloos, gaat zo kapot. De hoes van Marshall is een "dust cover", geen beschermhoes.

Ben ik het niet helemaal mee eens. De hoes die ik bij Thomann heb gekocht beschermt wel degelijk. Niet tegen alles natuurlijk maar het kan erg veel hebben.
Bij mij doet hij "on the road" prima dienst!!!

Thiez
27 maart 2010, 19:46
ik bedoel dat ik geen flightcase bescherming hoef ofzo. Het is maar dat als je ergens langs rijd van een deurkozijn niet gelijk de tolex kapot gaat. Aangezien die hoezen waarschijnlijk net zoiets zijn als de tolex zelf is dan dus de hoes beschadigd en niet de tolex.
Ook met het in en uit de auto tillen en de rest van de spullen die in me kofferbak wat heen en weer schuiven tijdens het rijden.

coldstream48
27 maart 2010, 20:33
www.ampcovers.co.uk