PDA

View Full Version : nieuwe apperatuur kopen



genz
27 maart 2010, 15:23
Ik wil me stilletjes aan eens een nieuwe versterker aanschaffen.
Aangezien mijn huidige (Bogey 20W) versterker niet meer zo goed werkt.
Ik ben dus al wat aan het rond zoeken, maar eigenlijk weet ik nog niet goed wat ik moet kopen.
Ik speel thuis op mijn kamer, maar het zou kunnen dat daar binnenkort verandering in gaat komen. Als dat zo is, hou ik daar misschien beter ook rekening mee. Ik speel vooral metal en andere harde genres met veel distortion.
Nu is er nog iets, ik heb zelf al redelijk wat effect pedalen waar ik erg tevreden van ben, het is dus eigenlijk niet noodzakelijk om effect op mijn versterker te hebben (dacht misschien aan een cabinet).
Ik zou graag jullie mening horen, wat kunnen jullie mij aanraden?

P.S.: ik heb gemerkt dat de dingen nogal duur zijn en vroeg mij daarom af of het misschien niet handiger zou zijn om die online op het internet (al dan niet tweedehands) te kopen. Wat denken jullie van online (tweedehands) kopen?

JeroenP
27 maart 2010, 16:48
Ik ben zelf erg positief over 2dehands kopen.
Aangezien je nog geen duidelijke ideeën hebt, is het aan te raden om een dagje muziekwinkel in te plannen. Kijk vervolgens thuis of je een leuke ziet staan op marktplaats o.i.d.
Klink allemaal erg hollands, maar is wel de goedkoopste manier om spul te kopen wat je ligt;)

macwilliams
27 maart 2010, 16:56
Ik ben ook heel tevreden met mijn tweedehands aankopen. Maar ik laat zelden iets opsturen.