PDA

View Full Version : Gibson SG kopen



Rik-Rocks
27 maart 2010, 15:01
Hee allemaal,

Ik ben van plan om een Gibson SG te kopen. Ik woon in Wageningen en weet niet echt de winkel om deze mooie gitaar te kopen. Ik weet wel een aantal websites, maar zijn deze wel te vertrouwen? En zit er ook veel verschil in de kosten? Alvast bedankt,

Rik

Fuhgawz
27 maart 2010, 15:21
Kom op kerel, een beetje meer initiatief mag wel. Als je al websites hebt gevonden dan hoef je hier echt niet meer te vragen naar de kosten. Daarbij hebben we hier een zoekfunctie waar je de naam van de winkel in kunt tikken en voila je leest meteen ervaringen van anderen. Als je geen naam van een winkel noemt dan kan niemand je hier vertellen of die wel te vertrouwen is of niet.

Waar je het beste Gibson SG's kunt testen in de buurt van Wageningen weet ik niet, want ik woon in Limburg. Loop gewoon eens een grote muziekwinkel binnen, bijvoorbeeld een Feedback of zo, en ga lekker testen! Als je het goedkoop wilt en niet bang bent om zonder te testen een gitaar te kopen dan kun je ze goedkoop krijgen bij Duitse webwinkels als Thomann, Musik Produktiv en Musicstore, hoewel ik er wel bij moet zeggen dat je hoe dan ook beter een gitaar eerst in de handen kunt hebben gehad.

Rik-Rocks
27 maart 2010, 19:52
Heel erg bedankt hoor; ik zal er naar kijken...

Jay75
27 maart 2010, 20:15
Moet je even onderaan mijn bericht naar de marktplaats link klikken ;)

( eventuele reactie per marktplaats graag dan niet hier anders heet het ingeblikt vlees )