PDA

View Full Version : Evt. nieuwe gitaar



bram1610
24 maart 2010, 19:28
Hey mensen,

Ik ben nog niet echt van plan om binnenkort een nieuwe gitaar te gaan kopen (puur en alleen om problemen met cash), maar voor het geval dat wil ik toch even kijken. Ik ben namelijk op zoek naar een aparte gitaar, iets wat je niet elke dag tegenkomt, een beetje eastwood-achtig voor het maken van indie-rock. Daarbij vind ik telecasters ook altijd wel vet (zie bijvoorbeeld Schecter PT Fastback, gruwelijk mooi ding), maar ik ben niet zo van de mexicaanse.
Heeft iemand misschien een tip?
Het budget reikt tot ongeveer 500 euro max., minder is ook goed, maar prijs-kwaliteit verhouding gaat natuurlijk voor.

Bram:lp:

budje
24 maart 2010, 19:40
http://www.thomann.de/nl/overige_bouwwijzen.html

Maar nog beter is het te kiezen op wat het ding voor je kan doen, en niet op uiterlijk. Wat is er trouwens mis met het mexicaanse?

Noid
24 maart 2010, 22:00
Hey mensen,

Ik ben nog niet echt van plan om binnenkort een nieuwe gitaar te gaan kopen (puur en alleen om problemen met cash), maar voor het geval dat wil ik toch even kijken. Ik ben namelijk op zoek naar een aparte gitaar, iets wat je niet elke dag tegenkomt, een beetje eastwood-achtig voor het maken van indie-rock. Daarbij vind ik telecasters ook altijd wel vet (zie bijvoorbeeld Schecter PT Fastback, gruwelijk mooi ding), maar ik ben niet zo van de mexicaanse.
Heeft iemand misschien een tip?
Het budget reikt tot ongeveer 500 euro max., minder is ook goed, maar prijs-kwaliteit verhouding gaat natuurlijk voor.

Bram:lp:Pfew Bram, weet je zelf wel wat je wilt? Niet echt van plan iets te kopen, maar voor het geval dat wel tips willen? Aangeven dat je op zoek bent naar een "apart gitaar" en dan in 1 adem een telecaster noemen (die hoort voor mij bij de 3 gitaren (tele, strat en LP) die nou niet echt aparte te noemen zijn)???
Maar als je vraag "heeft iemand misschien een tip?" een aparte gitaar betreft beveel ik je deze van harte aan. (http://www.thomann.de/nl/traveler_guitars_speedster_car.htm?sid=5a25a434093 93a5bd1086043473847ab) In mijn ogen een kek modelletje en een echte babe-magnet, binnen je budget. Maar het zal waarschijnlijk meer een toevalstreffer zijn als mijn tip ook exact je vraag beantwoord. In dat geval heb ik nog een tip: maak je vraag concreter.

Mikos
24 maart 2010, 23:21
Parkers als eens gecheckt?
Ik vind die vormen zo onzettend apart, en vooral lelijk dat ik er absoluut een moet hebben :hippie: