PDA

View Full Version : Hallo



bram1610
24 maart 2010, 18:25
Goedenavond GitaarNet,

mijn naam is Bram (wie had dat gedacht?), ben 16 jaar en ik speel nu zo'n twee jaar gitaar nadat ik een jaartje bas en daarvoor nog 3 of 4 jaar toetsen heb gespeeld. Dat wil overigens nog niet zeggen dat ik een goede toetsenist ben:soinnocent:, oftewel de gitaar ligt me beter. Ik speel ook in een bandje (General's Breakfast, http://generalsbreakfast.hyves.nl, moet toch even promoten), daar zing ik toevallig ook nog in en wij (dus ik) maken een soort van mix van flinke rock, indie en pop.
Ik ben op GitaarNet gekomen door een vriend van mij die me wel eens vaker naar deze site heeft verwezen, en ik wil zelf ook wel eens kijken hoe het er hier aan toe gaat.
Daarbij ben ik echt een enorme noob wat betreft de technische kanten van de gitaar en toebehoren.
Dan nog even mijn apparatuur, ik heb een Jack&Danny's SG begingitaartje (er mag zeer hard gelachen worden, hij doet het ook niet meer) en een Epiphone ES-335 Dot, wat ik een heel fijn, maar vooral ook heel mooi apparaatje vind. Dan heb ik nog een Crate kabinet met een FlexWave 120H top, crap kwaliteit (ben al 2 keer terug moeten gaan in 3 maanden), maar een prachtgeluid. En mijn nieuwste aankoop heb ik afgelopen zaterdag mee naar huis gesmokkeld, een EHX Memory Boy XO delay, ook een mooi staaltje techniek, veel mogelijkheden etc.

Dat was het wel zo'n beetje, vragen kunnen altijd gemaild worden of zo.

Aju,
Bram:lp:

lindstrom
25 maart 2010, 08:38
Welkom hier :ok:

Duhsjaak
2 april 2010, 14:05
Hi
Als je muziek zo mooi is als je foto's, komt het helemaal goed met jou/jullie.
Veel plezier!
Gus a.k.a Duhsjaak

tux2
3 april 2010, 18:48
Welcome Bram,
Ik ben ook nieuwe hier weinig response,
waarschijnlijk is iedereen aan het spelen op het moment.

Ga ik ook zo weer doen, lekker zaterdagavond op mijn Ibanez GB10 oefenen

groetjes
Tux2