PDA

View Full Version : Kritische feedback gevraagd over opnames van eigen compositie



Ritch
24 maart 2010, 18:22
Samen met een aantal goed bevriende vrienden heb ik een drietal opnames gemaakt voor de audities van het conservatorium. Persoonlijk lijkt het me waardevol om enige opbouwende kritiek van medegitarist-puristen te horen wat jullie van de opnames vinden.

Alle soorten reacties zoals inhoudelijk, over de opnamekwaliteit, de frasering, compositie et cetera zijn zeer gewenst!

78-4:

http://www.youtube.com/watch?v=z8KnJlHjuFA

glennshred
24 maart 2010, 21:12
Opnamekwaliteit,compositie en de rest lijkt mij allemaal wel ok..
Ik zou geen moment twijfelen om voor jullie te kiezen.

Prachtig gespeeld op die instrumenten. coole muziek :cooler:

JvD.
25 maart 2010, 14:17
Ik raak heel erg in de war van de combinatie van beeld/geluid. soms is de drummer sync en de rest niet. en dan komt er een gitaar solo maar zie ik iemand chordjes spelen. (dat doet af aan de opname)

verder moet je je afvragen: "is het interessant wat de bassist doet?"
zo ja: meer articulatie in mixen.
zo nee: laten zo, dan is hij er alleen om het laag te vullen.

Verder kan ik niets over de muziek zeggen. ik vind dit het verschikkelijkste om/en/om-speel genre ooit =D (sorry daar voor)

Riky
29 maart 2010, 10:27
Dat het beeld niet synchroon loopt is erg irritant inderdaad helemaal, omdat de indruk gewekt wordt dat het wel gelijk loopt.

Knap gespeeld verder. Totaal niet mijn ding met dat om en om een solootje.
Gitaar klinkt ook met name in de solo erg onzuiver. Hij speelt toffe loopjes, maar bends zijn vaak verre spot on.

Verder wel knap gedaan.