PDA

View Full Version : Airbourne in de Pul in Uden



Fender75
24 maart 2010, 12:17
Onbekende naam voor mij, maar wat GAAF!!!

Had eigenlijk maar 1 nummer gehoord in het spelletje Guitar Hero, dus ik was een onbeschreven blad :) Voorprogramma was volgens mij Total Dawn, ook wel aardig maar niet helemaal mijn ding.

Maar toen kwam de show van Airbourne...man man, wat hebben we genoten. Energie spatte er van af, strak gespeeld, en vooral erg goede interactie met het publiek.

Ik zou zeggen AC DC on speed, superbandje. Hou ze in de gaten!! Volgens mij deze week nog in paradiso...

RedBuell
26 maart 2010, 16:59
Onbekende naam voor mij, maar wat GAAF!!!

Had eigenlijk maar 1 nummer gehoord in het spelletje Guitar Hero, dus ik was een onbeschreven blad :) Voorprogramma was volgens mij Total Dawn, ook wel aardig maar niet helemaal mijn ding.

Maar toen kwam de show van Airbourne...man man, wat hebben we genoten. Energie spatte er van af, strak gespeeld, en vooral erg goede interactie met het publiek.

Ik zou zeggen AC DC on speed, superbandje. Hou ze in de gaten!! Volgens mij deze week nog in paradiso...


Gisteren in de Melkweg te Amsterdam........... wow wat gaaf. Super geluid, heerlijk die Marshalls en Gibsons.

http://www.youtube.com/watch?v=PgrjzIWAgf4

Fender75
28 maart 2010, 18:27
Ik dacht al dat ik de enige was die ze gezien had.. :)

Was het een goede show? Denk het haast wel :)

RedBuell
29 maart 2010, 10:53
Ik dacht al dat ik de enige was die ze gezien had.. :)

Was het een goede show? Denk het haast wel :)


Het geluid was geweldig, ik stond achteraan en ben niet zo groot, heb weinig gezien. Heb wel gezien dat iederet 1 Kerry King JCM 800 in z'n Marshall muur had staan. De show heb ik niet echt mee gemaakt, zag weinig en had iets anders aan m'n hoofd.