PDA

View Full Version : Virtuoso cleaner en polish



Martin59
24 maart 2010, 11:41
ik lees nogal wat positieve berichten over Virtuoso, en wil het wel eens proberen. Op hun site verwijzen ze naar een dealer in Europa: Kaat gitaren in Zaandam. Kaat reageert echter niet op email en neemt ook de telefoon niet op ...
Mailen naar de Virtuosogroup in Californie heeft alleen een boodschap tot gevolg dat het bericht niet bezorgbaar is, en wanneer je belt is er steeds een antwoordapparaat.
Een aantal webshops bied het spul online aan, maar dan zijn de transportkorten een veelvoud van de prijs van het spul.
Weet iemand een beetje betaalbare oplossing zodat ik het toch eens kan proberen?

Martin59
30 maart 2010, 12:48
ik lees nogal wat positieve berichten over Virtuoso, en wil het wel eens proberen. Op hun site verwijzen ze naar een dealer in Europa: Kaat gitaren in Zaandam. Kaat reageert echter niet op email en neemt ook de telefoon niet op ...
Mailen naar de Virtuosogroup in Californie heeft alleen een boodschap tot gevolg dat het bericht niet bezorgbaar is, en wanneer je belt is er steeds een antwoordapparaat.
Een aantal webshops bied het spul online aan, maar dan zijn de transportkorten een veelvoud van de prijs van het spul.
Weet iemand een beetje betaalbare oplossing zodat ik het toch eens kan proberen?Ik heb alsnog contact gehad met de VirtuosoGroup en daar besteld. Voor $ 14,= worden tot max 3 flesjes cleaner en/of polish naar Nederand gestuurd.

Martin59
6 april 2010, 10:11
Ik heb alsnog contact gehad met de VirtuosoGroup en daar besteld. Voor $ 14,= worden tot max 3 flesjes cleaner en/of polish naar Nederand gestuurd.

Op vrijdag besteld en 's woensdags al in huis.
resultaat is geweldig

JTB
6 april 2010, 10:14
waarom is dat spul zo goed dan?

VanMeekeren
6 april 2010, 10:23
:soinnocent:


- Wow! That's A-M-A-Z-I-N-G, Mike!

- I know, Tom! Isn't it the best you've ever seen?

- It certainly is, Mike.


Order your batch today! Payment is very easy via our simple 26-term payment offer!

jerome
6 april 2010, 21:01
Die "speciale" polijstmiddellen worden door dat soort bedrijven meestal gewoon ingekocht bij een fabrikant van autopolishmidelen.
Ze worden dan in kleine kutflesjes gestopt met een mooi etiket erop van een prachtige gitaar (boeiend) en vervolgens verkocht voor een prijs die omgerekend het 10 tot 20-voudige is!
Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat!
Je kan ook naar een goede autoshop gaan en daar goede polijst en autopoetsmiddellen halen
Scheelt je echt een hoop geld...