PDA

View Full Version : cover



eddie127
23 maart 2010, 19:51
hallo iedereen,

ik en een vriend van mij hebben samen een versie van wonderful tonight van eric clapton geschreven.
ik ben de solo gitarist,

hier is de link,
http://www.youtube.com/watch?v=_FJlPxov_uo
ik hoor graag een reactie,

Eddie,

pasqual
23 maart 2010, 23:00
hoi Eddy,

goed gedaan hoor! jammer van het k*tgeluid maar daar luisteren we wel ff doorheen;).
het lijkt me trouwens sterk dat jullie wonderfull tonight van clapton hebben geschreven, eerder gecoverd!

groeten Pasqual.

kenx
24 maart 2010, 07:47
hoi Eddy,

goed gedaan hoor! jammer van het k*tgeluid maar daar luisteren we wel ff doorheen;).
het lijkt me trouwens sterk dat jullie wonderfull tonight van clapton hebben geschreven, eerder gecoverd!

groeten Pasqual.

Hij bedoelt uitgeschreven, een arrangement van gemaakt...

Riky
24 maart 2010, 10:24
niet verkeerd! Beetje hakkelig nog, maar dat kan ook komen door de slechte opname.
Wat voor een gitaar heb je daar btw? Ziet er wel tof uit.

eddie127
24 maart 2010, 12:10
we hebben het met een digitale camera opgenomen dus het geluid is niet zo goed nee,
het is opgenomen bij een vriend van me (die heeft meer dan 15 gitaren) dus ik weet de naam van de gitaar waar ik op speel niet uit mijn hoofd, wel weet ik dat de andere gitarist op een Epiphone jumbo gitaar speelt,

ik zou hem proberen beter op te nemen (in geluid),

Eddie

hielos
24 maart 2010, 14:31
Kan hier en daar nog wat beter uiteraard, maar qua gevoel zit het in ieder geval goed!

eddie127
24 maart 2010, 16:01
Kan hier en daar nog wat beter uiteraard, maar qua gevoel zit het in ieder geval goed!

bedankt,

we hebben ook nog andere nummers maar we zoeken eerst hoe we heb beter op kunnen nemen

eddie127
28 maart 2010, 16:29
we zoeken ook naar een betere combinatie in gitaren,

Eddie