PDA

View Full Version : Jordy Norbart - Beautiful Goodbye outro improv



stratie
23 maart 2010, 18:57
Hallo forummers! :)


Door de waanzinige gitarist Robert vd Hanenberg geinspireerde solo. Uiteraard niet zo goed als die van Robert haha. maar mijn poging tot zoiets.

Ik weet dat de cam suckt, en ik weet dat het geluid ook niet je-van-het is. Maar ik ben een student is dit is alles wat ik er op het moment uit kan trekken haha.

Reacties zijn welkom!:)

Gr stratie


LINKLINKLINK
http://www.youtube.com/watch?v=WYW1kxRrY98

Comfortably Daniel
23 maart 2010, 21:49
En ook dit klinkt super lekker! En als ik eerlijk ben vind ik deze "poging" zelfs beter dan die van Robert. Ligt naar mijn oren toch wat meer gevoel in dan bij hem. ;) Geen afbreuk op Robert z'n opname trouwens.

stratie
23 maart 2010, 22:31
Wow bedankt, ik zie dat als een heel erg groot compliment!:)

pasqual
23 maart 2010, 23:06
goed hoor.

mooi geluid en uitstekende vibrato en feel. zo hoor ik het graag! complimenten Jordy.

groeten Pasqual.

stratie
23 maart 2010, 23:39
Hey pasqual

Harstike bedankt voor je aardige reactie!:)

Gr Jordy

Robbert v.d. Hanenberg
24 maart 2010, 00:16
Hey Jordy,

Haha...leuk man!
Klinkt lekker!
Juist dit soort tracks kunnen heel leerzaam zijn als het gaat om intonatie, bends en vibrato.
Je vibrato en 'touch' moeten nog wat groeien natuurlijk, maar ik hoor dat je goed bezig bent!

Gr,

Robbert

Riky
24 maart 2010, 10:40
Ik vind vind het erg goed! Misschien beetje overkill aan mega bends (die je overigens erg goed doet). Had iets afwisselender mogen zijn, maar ik doe het je niet 1,2,3 na dus eigenlijk moet ik gewoon mijn mond houden:D

Ik vond het tof om naar te luisteren!

stratie
24 maart 2010, 11:55
Hey Robert, en rick!

Bedankt voor jullie reactie!

@ Robert, Haha, jaa ik moet indd nog werken aan de ''kippenvel'' noten denk ik, en zoals riky ook al zegt, misschien een beetje overkill aan bends hahah. Maar zoals ik al schreef was het een soort improv (gepikt van jou) Maar bedankt voor je reactie:D


@ Riky! Hey gast, bedankt weer voor je reactie, hahah overkill is denk ik indd wel het juiste woord. Next time ga ik het wat minder doen, bedankt;) haha

Gr stratie

HvV
25 maart 2010, 20:45
Lekkere sound hoor, vet. Beeld is weer niks maar qua geluid je beste ooit! :rockon: