PDA

View Full Version : bloedharde rock'n'roll 023



Ukeloeder
23 maart 2010, 10:58
gitarist met ervaring zoekt bassist, drummer, band, whatever.
ik wil eigenlijk elke stijl wel spelen zolang het geen metal is.
voorkeur voor rock'n'roll in de traditie van Aerosmith, AC/DC, Danko Jones, Motörhead, SexPistols, Ramones, NYDolls, BlackCrowes maar ook Johnny Cash, Elvis Presley, Jerry Lee Lewis alleen dan met een scherp randje.
HRLMRmeer of zuidelijk van en inclusief A'dam, noordelijk van en inclusief DenHaag, westelijk van en inclusief Utrecht

Ukeloeder
9 april 2010, 12:43
Nou... doen jullie eens een voorstel dan. Mijn omschrijving levert niet al te veel reacties op. 168 views, zero replies...
Ik heb natuurlijk de fout gemaakt die bandjes erbij te zetten.
Poging 2;

ik wil met een drummer, bassist, gitarist en een zanger (niet per se in die volgorde en combis zijn zeer welkom!) BLOEDHARDE rock'n'roll spelen.
wie o wie?

Riste
9 april 2010, 13:10
ik wil met een drummer, bassist, gitarist en een zanger (niet per se in die volgorde en combis zijn zeer welkom!) BLOEDHARDE rock'n'roll spelen.

Tussen welke lengte- en breedtegraden wil je dit gaan doen?

Ukeloeder
9 april 2010, 13:33
ik wil met een drummer, bassist, gitarist en een zanger (niet per se in die volgorde en combis zijn zeer welkom!) BLOEDHARDE rock'n'roll spelen.

Tussen welke lengte- en breedtegraden wil je dit gaan doen?


[...]HRLMRmeer of zuidelijk van en inclusief A'dam, noordelijk van en inclusief DenHaag, westelijk van en inclusief Utrecht
...maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr, voor een echt kneppelhard clubje ben ik altijd bereid verder te rijden!

Interesse? Locatie?