PDA

View Full Version : Hallo..



wireman
22 maart 2010, 16:27
Ik ben nieuw op dit gebied van forums. Ik ben denk ik de enige digibeet van mijn generatie, dus excuses als dit bericht ineens ergens verschijnt waar het niet hoort. In mijn beleving plaats ik nu een bericht in de rubriek 'voorstellen' nou... daar gaat ie!
Ik ben een muziekgek van 31 jaar en speel nu ongeveer 10 jaar (niet fanatiek, maar voor de lol)
Ik ben me nu sinds een jaar echt serieus aan het verdiepen in bands, muziek maken en gear. Ik moet zeggen.. de koorts stijgt!
Ik hoop veel handige info uit deze site te halen en veel leuke discussies te kunnen voeren. Mijn gear:
- Fender strat plus uit '88 in de zeldzame 'lipstick red' kleur (errug cool gitaartje!)
- Les Paul studio '92 met ebony fingerboard (die er waarschijnlijk binnenkort uitgaat omdat ik een mooie combo wil hebben. Om die te kunnen kopen moet de paul wijken. Als er mensen zijn die dit lezen en een ruil willen doen hou ik me aanbevolen.
Voor de rest is mijn grote gitaarheld David Gilmour. Meer info deel ik wel met het voeren van de discussies!

Tot snel!

budje
22 maart 2010, 16:29
Welkom, veel plezier hier! We zijn hier gek op foto's van gitaren ;)

en het bericht staat op de juiste plek!