PDA

View Full Version : Lust naar een nieuwe BLACKSTAR HT STAGE 60



muziekschuur
22 maart 2010, 11:38
Hmmmmm,

Rond de 700 euro, een geweldig 2x12 combo met 3 kanaaltjes....

Kijkes hier.... Smullen
http://www.youtube.com/watch?v=8_dJ6CNy_ss

Of de GEEN PRATEN MAAR SPEULE DEMO;

http://www.youtube.com/watch?v=pAiwfQoEu1c&NR=1

The HT Stage 60’s selected duet of EL34s deliver 60W of glorious valve power through two high quality Celestion speakers, making for a combo that will deliver every night, even in the most testing live environment. The ‘boutique’ style clean channel is extremely versatile with two modes – ‘British Class-A’ and ‘dynamic US’. Each of the two ISF equipped overdrive channels allows a further two modes.

Iemand al op gespeeld....?

budje
22 maart 2010, 11:44
als iemand mijn amps ging staan demonsteren met een ontstemde gitaar dan ging ie echt hard over de knie :seriousf:

Thiez
22 maart 2010, 20:50
Lijkt me idd heerlijk versterkertje! heb laatst even staan praten met de vertegenwoordiger van blackstar amps hier bij de muziekzaak. Aardige kerel wel en hij kon zijn versterker verhaal goed onderbouwen. Hij wist in ieder geval waar hij het over had enzo.
Momenteel staat alleen nog de HT-5 bij de muziekzaak hier (welke ik erg gaaf vind) maar ben zeer benieuwd naar de venue serie maar ook naar de series one en de artisan (plexi copy) opzich. Het lijken me toffe versterkers.

Dirkdewaard
22 maart 2010, 23:16
Ik heb er laatst over gespeeld en het is echt een heel leuk ding.

Klinkt goed, goede prijs en veel mogelijkheden. Ook ziet hij er netjes en degelijk uit, zegt niet heel veel natuurlijk, moet nog blijken als hij straks uitgeleverd gaat worden.

deefke666
23 maart 2010, 07:45
ik denk dat de 40 watt versie een goeie kandidaat gaan zijn om mijn andere spullen te komen vervoegen :seriousf:
ik ben al zeer te spreken over de ht 5 en ik denk dat als hij bij de lokale muziekhandelaar binnen is, het heel moeilijk zal zijn om hem niet mee te nemen hehe....

grtz d

LPplayer
23 maart 2010, 11:28
Ik zeg 1 ding...:

BLACKSTAR IS DE NIEUWE MARSHALL! :)

Super vet . ik heb zelf de ht5. Echt cool dingetje

Wil alleen iets meer dus ben benieuwd naar die andere lijnen.
Venue serie binnenkort maar eens aan de tand voelen bij Rockpalace (den haag)


ik denk dat de 40 watt versie een goeie kandidaat gaan zijn om mijn andere spullen te komen vervoegen :seriousf:
ik ben al zeer te spreken over de ht 5 en ik denk dat als hij bij de lokale muziekhandelaar binnen is, het heel moeilijk zal zijn om hem niet mee te nemen hehe....

grtz d

RoelSmoel
12 april 2010, 18:24
Dubbele krantenwijk, dus budget is opgerekt, iemand deze al gezien/gehoord/getest? Buiten JoeTroep dan..

crapton
12 april 2010, 22:24
Dat ziet er niet slecht uit! Heel mooie amp. Ik zat aan de Bugera Magician te denken, maar ga deze toch ook op t lijstje zetten... 700 €?? Jammer genoeg geen MIDI... en de FS4 footswitch is optional??

RoelSmoel
26 april 2010, 00:00
Dat ziet er niet slecht uit! Heel mooie amp. Ik zat aan de Bugera Magician te denken, maar ga deze toch ook op t lijstje zetten... 700 €?? Jammer genoeg geen MIDI... en de FS4 footswitch is optional??

Beetje laat maargoed..

Er zit een FS-7 footswitch bij voor OD1, OD2, Clean en Reverb te schakelen. De FS-4 switch is voor de voicing van OD2 te schakelen (classic naar modern hi-gain(?)) en dus optioneel.

Amp staat zeker op mijn verlanglijstje!

Philippe
26 april 2010, 05:25
Ik heb hard zitten gassen op een HT Stage 100 head + cab, en heb ondertussen besloten dat die er gaat komen als ik terug in NL ben. Mmmmm..vintage looking!