PDA

View Full Version : G-Lab True Bypass Wah Pad en Eleven Rack



SloeGin
19 maart 2010, 20:03
Ik heb een probleemp met de G-Lab True Bypass Wah Pad en men Eleven rack.
Ik wil de G-Lab True Bypass Wah Pad gebruiken met men wah maar als ik de wah pad aanzet kom er geen signaal door/ ik hoor niets. Haal ik men voet weer van de wah(pad) af is het signaal weer normaal. Kan iemand me zeggen wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

TimS
19 maart 2010, 20:18
Kijk eens of er signaal door je wah heen komt zonder de pad, misschien is dat het probleem. Wat heeft dit trouwens met de 11R te maken?

SloeGin
19 maart 2010, 22:28
Probleem opgelost.
Mag slotje op ;)

Geoffrey
19 maart 2010, 22:39
Handig om weten wat het probleem nu was.. ;)

SloeGin
20 maart 2010, 10:32
De wah moet al ingeschakeld staan
haha :D

Jan Buurman
20 maart 2010, 11:47
Hey Geert, blij te horen dat het werkt!! Er zit zo'n heel kleine ringetje bij die je om je wahswitch moet doen zodat hij altijd aan blijft...

SloeGin
20 maart 2010, 16:05
Hey Geert, blij te horen dat het werkt!! Er zit zo'n heel kleine ringetje bij die je om je wahswitch moet doen zodat hij altijd aan blijft...

goed om te weten :)

Er is wel nog 1 probleem, bij de wahpad zit ook nog een kabeltje om de wah zelf ook te voeden maar bij mij Wah pedaal (de CFH dime wah) zit die ingang aan de andere kant. Dat kabeltje is dus te kort. Is er een mogelijkhid om dat kabeltje te verlengen? Misschien moet ik de wahpad eens opengooien om te zien of die kabel naar de andere kant toe kan?

Jan Buurman
20 maart 2010, 16:24
Da's toevallig!!! Bij mij stond er dus ook een dimewah op. Ik had hem speciaal voor jou weer terug gebouwd..:chicken:
Het is heel simpel. Gewoon de grondplaat er vanaf draaien (voorzichtig want er zitten vier veren onder), hou je schroefjes en ringetjes goed bij elkaar. Links en rechts zitten dunne tie-rips (hoe schrijf je dat dan???) die je doorknipt, voedingskabeltje naar de andere kant, nieuwe tie-ripjes (???) en weer dichtschroeven.. KLAAR!!!