PDA

View Full Version : T-rex replica adapter



jaspie
19 maart 2010, 18:23
Ik heb sinds kort een replica delay die mij best bevalt. Wel viel me op dat het pedaal zowel uit als aan(het is TB) noise aan mijn signaal toevoegde als ik hem had aangesloten op de bijgeleverde adapter (12volt, staat switchmode op).

In het de handleiding stond dat het pedaal 300mA nodig had, en op de website van t-rex staat minstens 110mA.

Nou heb ik een burkey flatliner 6 (100mA per outlet) en ik dacht ik probeer het eens. En inderdaad met de burkey was de noise weg waarmee het duidelijk werd dat het aan de bijgeleverde adapter lag. Nou vindt ik dit vreemd aangezien ik nog niet eerder heb gelezen ,over dit toch vrij bekende pedaal, dat de adapter noise problemen veroorzaakt. heeft iemand hier ervaring mee?

Daarnaast mijn belangrijkste de vraag, kan het problematisch worden dat ik met minder mA het pedaal voed dan wordt voorgeschreven??

mvg

Jasper

Comfortably Daniel
20 maart 2010, 18:38
Geen herrie bij mij met de standaard adapter :dontgeti:

jaspie
20 maart 2010, 18:53
ja mss is er wel gewoon wat mis met die adapter?? Ik ga binnenkort eens bij een gitaarwinkel een andere 12volt adapter proberen om te kijken of dat ook nog verschil maakt.

jaspie
24 maart 2010, 16:48
bump, niemand verder???:o