PDA

View Full Version : Snaren vraag



The rifles
18 maart 2010, 19:04
Hallo Leden,

Mischien is deze vraag al eens voorbij gekomen maar ik kon het zo snel niet met de zoekfunctie vinden.
Voor sommigen onder jullie zullen dit mischien een vreemd vraag vinden maar ja ik ben ook maar een beginnertje :seriousf:

Ik speel zelf elektrisch en nu heb ik van een vriend van mij een akoestische steel string gitaar gekregen.
alleen mist er een snaar af.
Nu zette ik gister nieuwe snaren op mijn E gitaar en zag het volgende op het pakje staan:

Plain steel ball end Acoustic/ Electric

Kortom julie voelen hem al aan komen.
zijn deze snaren zowel voor elektrisch als akoestisch bedoelt ???

want dat zet ik der vanavond nog even een vers setje op.

Merci

The rifles
18 maart 2010, 19:31
Hallo Leden,

Mischien is deze vraag al eens voorbij gekomen maar ik kon het zo snel niet met de zoekfunctie vinden.
Voor sommigen onder jullie zullen dit mischien een vreemd vraag vinden maar ja ik ben ook maar een beginnertje :seriousf:

Ik speel zelf elektrisch en nu heb ik van een vriend van mij een akoestische steel string gitaar gekregen.
alleen mist er een snaar af.
Nu zette ik gister nieuwe snaren op mijn E gitaar en zag het volgende op het pakje staan:

Plain steel ball end Acoustic/ Electric

Kortom julie voelen hem al aan komen.
zijn deze snaren zowel voor elektrisch als akoestisch bedoelt ???

want dat zet ik der vanavond nog even een vers setje op.

Merci

EDIT: Niemand ????

rozh
18 maart 2010, 19:59
Plain steel ball end Acoustic/ Electric


Merci

nou ik denk dat deze uitsluitend voor een harp zijn ofzo.....

The rifles
18 maart 2010, 20:18
nou ik denk dat deze uitsluitend voor een harp zijn ofzo.....

Haha leuk he beginnertjes pesten:ok:
Ik zat namelijk te denken dat ze mischien voor een semi gitaar waren maar ze zijn dus ook gewoon voor een akoestische gitaar te gebruiken????

rozh
18 maart 2010, 20:33
ja maar dan moet je ze wel blauw met goud verven he;)

Ferraririk